Nomaal gesproken de formateur. Maar Richard van Zwol heeft dat al nadrukkelijk ontkent.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat de premier worden denken jullie?
Well grappig, het is hier de eerste bewolkte dag van de week.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:20 schreef Yesse het volgende:
BREAKING: dit kabinet gaat ook het weer beïnvloeden volgens Wilders "de zon gaat weer schijnen in Nederland".
Wij liepen alvast voor op de ellende en hadden gisterenmiddag al harde regenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Well grappig, het is hier de eerste bewolkte dag van de week.
Naderend onheil en alles.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij liepen alvast voor op de ellende en hadden gisterenmiddag al harde regen
Het stikstofbeleid moet ook alleen maar van tafel om uitbreidingen van de Efteling mogelijk te maken!quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:58 schreef Fred_B het volgende:
De BTW gaat omhoog op zo ongeveer alles, behalve de Efteling.
Kabinet @:Hamlapjes I in de maak?
Als je denkt dat het kabinet de vier jaar niet vol maakt, dan hoef je de I niet te gebruiken Dat komt pas als er ook vervolgkabinetten komenquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:58 schreef Fred_B het volgende:
De BTW gaat omhoog op zo ongeveer alles, behalve de Efteling.
Kabinet @:Hamlapjes I in de maak?
Oh, dus je vindt Hamlapjes al bij voorbaat incapabel?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je denkt dat het kabinet de vier jaar niet vol maakt, dan hoef je de I niet te gebruiken Dat komt pas als er ook vervolgkabinetten komen
Ik heb niet de illusie dat we ooit een capabel kabinet krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dus je vindt Hamlapjes al bij voorbaat incapabel?
Je kan prima een kabinet in recordtempo laten klappen en alsnog vervolgkabinetten krijgen, Balkenende was daar nogal een expert in.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je denkt dat het kabinet de vier jaar niet vol maakt, dan hoef je de I niet te gebruiken Dat komt pas als er ook vervolgkabinetten komen
hier is het bloedjewarm nuquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Well grappig, het is hier de eerste bewolkte dag van de week.
Hier ging het van tropische regenbui naar onwijs benauwd en droog binnen paar minuten Typisch Nederland.quote:
geen regen gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier ging het van tropische regenbui naar onwijs benauwd en droog binnen paar minuten Typisch Nederland.
even aangeven bij de baas dat ik even een paar week vrij moet voor de verhuizingquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van de hoofdpunten is dat ik er waarschijnlijk geen last van ga krijgen dus jullie doen maar verder Als het te erg wordt help ik jullie wel een plekje in Spanje zoeken.
als het komt dan zou het rond 19u zijn... met onweer... en aankomende nacht regen zonder onweer...quote:
Ik vind onweer wel prima, mits ik binnen ben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het komt dan zou het rond 19u zijn... met onweer... en aankomende nacht regen zonder onweer...
ja als het te warm is is schilderen geen goede optie want droogt het te snel op en krijg je dus strepen.. en regen ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind onweer wel prima, mits ik binnen ben.
Buitenkant van ons huis werd afgelopen dagen geschilderd. Helaas, niet af kunnen maken met dit weer, maar hopelijk zaterdag wel.
De schilders zeiden dat dit wel een heel slecht voorjaar is qua weer..
Nou lekker makkelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van de hoofdpunten is dat ik er waarschijnlijk geen last van ga krijgen dus jullie doen maar verder
Zou jij niet in Nederland wonen na het verlies van St. Pedro?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van de hoofdpunten is dat ik er waarschijnlijk geen last van ga krijgen dus jullie doen maar verder Als het te erg wordt help ik jullie wel een plekje in Spanje zoeken.
Ja ik moet hard zijn om mezelf te beschermenquote:
Ja maar toen zag ik dat het in Nederland nog steeds zo vaak kutweer is dus toch maar niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou jij niet in Nederland wonen na het verlies van St. Pedro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |