Ja dat zegt ook niets, kunnen makkelijk beïnvloedt zijn of dezelfde belangen hebben als de baas. Voor de conservatieve songfestivalmensen was hij sowieso al niet ESF-waardig.quote:
maar bij een evenement als het ESF op de locatie waar het ESF gehouden wordt in de week dat het ESF gehouden wordt zou zelfs aangifte tegen een kamermeisje dat te hard met de deuren slaat opgepakt wordenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, maar er is natuurlijk ook een groot aantal aangiftes dat door de politie niet opgepikt wordt. Omdat het geen prioriteit heeft, of omdat bewijs ontbreekt.
ze zitten in elk geval in dezelfde esf bubbel van dat moment.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:26 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal medewerkers van de Songfestival Baas, die knikken mee
Ze zijn vast ook unaniem van mening dat de kritiek op EBU vooral ligt aan dat de kandidaten zich massaal niet aan de regels hielden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:26 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal medewerkers van de Songfestival Baas, die knikken mee
Dat dus. Maar HLN op basis van dat avondblad (is dat de juiste vertaling??)quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:24 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Al die landen noemen terwijl het waarschijnlijk enkel om individuen gaat met die nationaliteit.
Gevalletje:quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ook niets, kunnen makkelijk beïnvloedt zijn of dezelfde belangen hebben als de baas. Voor de conservatieve songfestivalmensen was hij sowieso al niet ESF-waardig.
Daarom staat er ook 'de vertegenwoordigers van de verschillende omroepen'.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:24 schreef Miloutchi het volgende:
Al die landen noemen terwijl het waarschijnlijk enkel om individuen gaat met die nationaliteit.
"Als ik m'n vriend wil steunen, dan heb ik daar de krant toch niet voor nodig." "Ze denken dan dat ik vergeten ben wat ze allemaal geschreven hebben over hem."quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Een week geleden maakten we ons hier nog vooral druk om de staging. Ik ook. Na de gelekte beelden was ik heel kritisch, maar als ik de act nu terugkijk kan ik alleen maar concluderen dat het op wat kleine puntjes na wel heel goed is gedaan. Het is echt, samen met Ierland, de meest memorabele staging geworden.
Wat vinden jullie ervan, zo bijna een week later?
Sorry ik kan hier nog steeds niet naar kijken hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Een week geleden maakten we ons hier nog vooral druk om de staging. Ik ook. Na de gelekte beelden was ik heel kritisch, maar als ik de act nu terugkijk kan ik alleen maar concluderen dat het op wat kleine puntjes na wel heel goed is gedaan. Het is echt, samen met Ierland, de meest memorabele staging geworden.
Het is inderdaad leuk gedaan, al was de zang niet best. Hoe dan ook, het is zo lastig om te kijken, aangezien je jezelf afvraagt hoe het allemaal had gelopen als ie wel mee mocht doen. De maanden ervoor zo bezeten geweest van het lied, kon niet wachten op de finale... Ben er de eerste dagen best kapot van geweest. En ik ben helemaal geen emotionele jongen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Heb dat precies zo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:41 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Sorry ik kan hier nog steeds niet naar kijken hahaha
van mij had dat pinopak niet gehoeven. Maar ja als hij zich prettiger voelde om in een pinopak er te staan dan zonder is dat ook prima.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Elyanna (wie dat ook moge zijn) zou volgens dat account meerdere dagen geleden ook al 'tonight' niet performen, 2 dagen geleden ook niet, gister ook niet en nu weer niet. Steeds dezelfde tweet dagenlang. Scroll even door die timeline, dan heb je je bevestiging denk ik dat dit allemaal fake is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:42 schreef Troel het volgende:
[ x ]
Ik ben ondertussen op zoek naar bevestiging van deze tweet
Wel knap gedaan van die dansers overigens. Ook dat doen alsof het op zijn kop stond.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:42 schreef Nizno het volgende:
van mij had dat pinopak niet gehoeven. Maar ja als hij zich prettiger voelde om in een pinopak er te staan dan zonder is dat ook prima.
Enige staging wat ik echt niets vond was dat van Engeland. Een darkroom in de Gaybar was nog minder ranzig dan dat beeld.
Echt zo jammerquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb dat precies zo.
Het 'oh wat had ik dit enorm graag in de finale gezien en vooral de reactie van het publiek weer' breekt nog steeds m'n hart.
Staat er zelf bij op Twitter:quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:46 schreef Troel het volgende:
Joost zelf? (https://twitter.com/joost_kleinn) op X:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Nepaccountquote:Lezers hebben context toegevoegd waarvan zij denken dat mensen die mogelijk willen weten
This is not Joost kleins real twitter account
That is this one:
twitter.com/rauweboy
Elyanna is een palestijnse zangeres. Maar dat verklaart waarschijnlijk wel waarom ik verder niets kon vinden inderdaad. Ik ga de tweet weghalenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Elyanna (wie dat ook moge zijn) zou volgens dat account meerdere dagen geleden ook al 'tonight' niet performen, 2 dagen geleden ook niet, gister ook niet en nu weer niet. Steeds dezelfde tweet dagenlang. Scroll even door die timeline, dan heb je je bevestiging denk ik dat dit allemaal fake is.
morele winnaar 2024quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:46 schreef Troel het volgende:
[x]https://twitter.com/joost_kleinn/status/1790632673897005541[/x]
Neequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:46 schreef Troel het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |