ga ik ook opslaan in mn favorietenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:04 schreef Fred_B het volgende:
Als er linkjes worden geplaatst, doe het dan ook even naar de Ding a Dong podcast van GJ en Marco. Die vertellen over hun ervaringen vanuit het perscentrum in Malm, en hoe heftig dat was, met al het nieuws en de bloedirritante Isralirs.
https://www.songfestivalpodcast.nl/
Ik reageerde niet op jou.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:02 schreef Za het volgende:
[..]
?
Ik heb niemand op dwingende toon geist iets op te zoeken, ik vroeg of een zekere info bekend is, en krijg als antwoord ja, maar geen inhoudelijke reactie, maar 10 zeur reacties.
Ook ik was hier vannacht, en er waren zaken om over te discussiren, maar welke discussie kan ik voeren hier tussen tieten en bier?
Dezelfde users zitten hier nu weer, het is hun hangout spot geworden.
Het ESF interesseert ze niks.
Was hij erbij of doet hij ook een spreekwoordelijke duit in het al even zo spreekwoordelijke zakje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef luxerobots het volgende:
Volgens Albert Verlinde wilde Joost niet gefilmd worden. Liep hij met zijn vuist op de dame met haar telefoon af, alsof hij haar telefoon/camera wilde slaan. Ze zou toen haar telefoon hebben laten vallen en was daarna overstuur.
Of hij de telefoon echt aangeraakt heeft is onduidelijk.
ik denk echt niet dat een camera of telefoon stuk of gevallen is. anders had dat echt wel in het statement van de politie benoemd geweestquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef luxerobots het volgende:
Volgens Albert Verlinde wilde Joost niet gefilmd worden. Liep hij met zijn vuist op de dame met haar telefoon af, alsof hij haar telefoon/camera wilde slaan. Ze zou toen haar telefoon hebben laten vallen en was daarna overstuur.
Of hij de telefoon echt aangeraakt heeft is onduidelijk.
Vanavond even luisteren! (Zit in de trein en ben mijn oortjes vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:04 schreef Fred_B het volgende:
Als er linkjes worden geplaatst, doe het dan ook even naar de Ding a Dong podcast van GJ en Marco. Die vertellen over hun ervaringen vanuit het perscentrum in Malm, en hoe heftig dat was, met al het nieuws en de bloedirritante Isralirs.
https://www.songfestivalpodcast.nl/
Dank! 💙quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Overthinking it is net met een nieuwe video komen
Albert was er niet bij, die heeft het ook weer via via via via.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Was hij erbij of doet hij ook een spreekwoordelijke duit in het al even zo spreekwoordelijke zakje?
Jeetje, wat een eikel is die man.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Albert was er niet bij, die heeft het ook weer via via via via.
Ik snap het op zich wel. Die man heeft geen eigen show meer, dus die moet het hebben van uitnodigingen bij andere shows. Hoe meer sensatie jij kan brengen, des te vaker hij gevraagd wordt en hoe meer inkomen hij heeft. Dus alles wat hij zo sensationeel mogelijk kan brengen, zal hij brengen. Hij is imho geen haar beter dan Yvonne met haar juice.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Zullen we nu eens ophouden met dat gekibbel onderling?
Het past wel in het totale plaatje. EBU vond het erg genoeg om Joost te schrappen, en dat wilde de EBU natuurlijk ook niet, al is het maar vanwege alle financile belangen.quote:
Of het nou past of niet past, waarom dit soort uitspraken doen als je er niet zelf bij was en je ook alleen maar gist of dingen via via via weet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het past wel in het totale plaatje. EBU vond het erg genoeg om Joost te schrappen, en dat wilde de EBU natuurlijk ook niet, al is het maar vanwege alle financile belangen.
Daarbij had de AVROTROS het ook over een dreigende beweging, en vond de Zweedse politie het belangrijk genoeg om voor te leggen aan het Zweedse openbaar ministerie.
Wat hij eromheen vertelt is sensatie idd, en wat hij ervan vind. Maar het verhaal opzich wijkt niet af wat we overal lezen, het word niet erger zeg maarquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap het op zich wel. Die man heeft geen eigen show meer, dus die moet het hebben van uitnodigingen bij andere shows. Hoe meer sensatie jij kan brengen, des te vaker hij gevraagd wordt en hoe meer inkomen hij heeft. Dus alles wat hij zo sensationeel mogelijk kan brengen, zal hij brengen. Hij is imho geen haar beter dan Yvonne met haar juice.
Het zal vast ergens in het midden liggen. Niet iedereen weet zijn persoonlijke mening over Joost uit te sluiten van dat soort verhalen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het past wel in het totale plaatje. EBU vond het erg genoeg om Joost te schrappen, en dat wilde de EBU natuurlijk ook niet, al is het maar vanwege alle financile belangen.
Daarbij had de AVROTROS het ook over een dreigende beweging, en vond de Zweedse politie het belangrijk genoeg om voor te leggen aan het Zweedse openbaar ministerie.
Een aangifte gaat toch altijd via de politie naar het OM? De politie onderzoekt, maar oordeelt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nou ja, alleen bij voldoende bewijs, maar dat is er gewoon als Joost zegt dat ie die beweging gemaakt heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een aangifte gaat toch altijd via de politie naar het OM? De politie onderzoekt, maar oordeelt niet.
Corrigeer me als dit niet klopt![]()
Ja, maar er is natuurlijk ook een groot aantal aangiftes dat door de politie niet opgepikt wordt. Omdat het geen prioriteit heeft, of omdat bewijs ontbreekt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een aangifte gaat toch altijd via de politie naar het OM? De politie onderzoekt, maar oordeelt niet.
yup, in nederland heeft de politie bevoegdheid om bij basisdingen zelf te beslissen, zoals bijv boetebedragen van overtredingen etc. maar je ziet bijv ook bij wegmisbruikers destijds dat de OvJ gebeld kan worden bij uitzonderingen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |