Kiek noar jezulf Bloedploeg Norg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
Pas op veur hoogmoed en 'n leeg zoldertie, veur dait wit heij 'n bult an de kop
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dordt gaat vlammen in het tweede bedrijf.
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
De moezen ligt dood veur de spinde bie dees wedstried
Nee, nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Liever een RamboDirk-act dan jullie Emmen-act.
Een zak chips en de Adolf Hitler-voicemail van Marco Boogers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is eigenlijk de begroting van Dordt? Dat kan nooit veel zijn.
de moezen ligt dood veur de spinde bie Dordtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is eigenlijk de begroting van Dordt? Dat kan nooit veel zijn.
Hahaha, Marco Bogers. Wat een figuur was dat. Verplicht pressievoetbal spelen in de Eredivisie met een Aldi-budget.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een zak chips en de Adolf Hitler-voicemail van Marco Boogers.
Dat maakt die voicemail alleen maar ironischer .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahaha, Marco Bogers. Wat een figuur was dat. Verplicht pressievoetbal spelen in de Eredivisie met een Aldi-budget.
Emmen is een schattig clubje met grappige supporters en voorlopig nog een ludieke sponsor. Niks grauw.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet je maar geen grauwe middelmaat ophemelen. Eigen schuld, Coco.
Gifje van Emmen supporters als bewijs graag. Bij voorkeur bij het hek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Emmen is een schattig clubje met grappige supporters en voorlopig nog een ludieke sponsor. Niks grauw.
Welke club support jij?
Wellicht met een paar pannen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gifje van Emmen supporters als bewijs graag. Bij voorkeur bij het hek.
asof equote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
Kieftenbelt schrouwt asof e in geelbroek zit.
De club die in deze play-offs het leukst is, is vanzelfsprekend De Graafschap. Voorts koester ik sympathie voor NAC Breda. Een beetje reuring en leuke infantiliteit mag wel in de Eredivisie. Nu hebben we teveel brave clubs waarvoor je de TV niet zou aanzetten op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Emmen is een schattig clubje met grappige supporters en voorlopig nog een ludieke sponsor. Niks grauw.
Welke club support jij?
Ben je dan ook voor ADO?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een beetje reuring en leuke infantiliteit mag wel in de Eredivisie. Nu hebben we teveel brave clubs waarvoor je de TV niet zou aanzetten op zaterdagavond.
Akkoord, ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Racisme is geen leuke infantiliteit, kokerdekoko.
En Roda?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De club die in deze play-offs het leukst is, is vanzelfsprekend De Graafschap. Voorts koester ik sympathie voor NAC Breda. Een beetje reuring en leuke infantiliteit mag wel in de Eredivisie. Nu hebben we teveel brave clubs waarvoor je de TV niet zou aanzetten op zaterdagavond.
Heb je ook een scheve mond?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
De moezen ligt dood veur de spinde bie dees wedstried
Gao hen Möppel, dan ku'j proberen um je kop te laoten keren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Wat goed is moej niet veraandern, tot een aandermaol, jungs
Wat Vitesse was gaat een leuke quizvraag over 70 jaar worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Büttner. Die speelde ooit nog bij Vitesse.
Het verbaast @Alaphilippe_ en mij niets dat jij voor ADO bent.quote:
Zou @GGMM hier dan nog steeds modden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat Vitesse was gaat een leuke quizvraag over 70 jaar worden.
Hij is geen mod.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou @:GGMM hier dan nog steeds modden?
Het vervelende nieuws is dat ADO Den Haag best wat Eredivisie-waardige spelers heeft. Dus je moet niet uitsluiten dat ze de nummer 16 eruit bonjouren en promoveren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Het verbaast @:Alaphilippe_ en mij niets dat jij voor ADO bent.
Een stad als Den Haag hoort wel in de eredivisiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Het verbaast @:Alaphilippe_ en mij niets dat jij voor ADO bent.
Een club waar racisme welig hoogtij viert en ze onironisch een uitvak met vuurwerk carpetbomben vind ik een ander verhaal. Verder een 7 voor je spreekbeurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stad als Den Haag hoort wel in de eredivisieclub
En verder is er altijd wel wat aan de hand daar, of het nou een schandaal, bestuurlijke onrust, financiële nood, gekke transfers of supporters zijn die zich niet gedragen. Een verrijking, helemaal nu op dat vlak Vitesse verdwijnt
Dit was mijn spreekbeurt
Hoort er toch bij joh, beetje reuring in de tentquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een club waar racisme welig hoogtij viert en ze onironisch een uitvak met vuurwerk carpetbomben vind ik een ander verhaal. Verder een 7 voor je spreekbeurt.
Daarom sta ik volledig achter NAC Breda in deze play-offs.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er toch bij joh, beetje reuring in de tent
Excelsiorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Worden nog drukke seizoenen om alle ellende uit de Eredivisie weg te snijden. Laten we komend seizoen beginnen met Almere City FC en RKC (dan wel Excelslior) of Heracles.
Wat doe je voor sport.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu (na de rust) ook weer mee.
Ik was even sporten
Liefquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
Gaat Benji op m'n schoot liggen
Het is 29 graden
Ik zweet als een otter.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
Het is 29 graden
Die zal wel wat te eten willen, dat arme beestquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
Het is 29 graden
Komt @GGMM ooit van zijn snackbar en laatzijnkatverhongeren imago af?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal wel wat te eten willen, dat arme beest
Niet als jij dat soort onzin blijft liken!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt @:GGMM ooit van zijn snackbar en laatzijnkatverhongeren imago af?
Zoiets?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal @:zipportal zo wel met een kutgifje komen
Ik dacht dat hij altijd gezond at.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt @:GGMM ooit van zijn snackbar en laatzijnkatverhongeren imago af?
Iemand onwel op de tribune. Veiligheidscoördinator gaf weer vrijgeleide, maar De Graafschap-harde kern vond van niet en gooide en masse bekertjes op het veld. Opgelost.quote:
"De vierde official liep net langs en kon geen update geven"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:24 schreef RamboDirk het volgende:
Hij ziet veel stewards en EHBO'ers. Keurige analyse
Peter heeft onderzoek gedaan. Zo is Peter. Iedereen verdient een Peter in zijn leven.quote:
Peter moet hele harde klappen tegen z’n hoofd krijgen van familieleden van het slachtoffer. Dat moet Peter.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Peter heeft onderzoek gedaan. Zo is Peter. Iedereen verdient een Peter in zijn leven.
Wees Peter!
Man op tribune.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting wat er aan de hand is (ik kijk zonder geluid)
Bedankt, je bent een goed mensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Man op tribune.
Man op tribune onwel.
Supporters zijn alert.
Wedstrijd wordt stilgelegd.
Man is weer bij kennis.
Veiligheidscoördinator geeft vrijgeleide.
Veiligheidscoördinator was een beetje dom.
Supporter moet nog weggedragen worden.
De Graafschap-fans gooien bekertjes op het veld.
Staken.
Supporter die onwel is kan onder respectvol applaus worden weggedragen.
Zonder geluid. Bevalt dat wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting wat er aan de hand is (ik kijk zonder geluid)
We weten het geslacht niet. Onvolledige samenvatting.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Man op tribune.
Man op tribune onwel.
Supporters zijn alert.
Wedstrijd wordt stilgelegd.
Man is weer bij kennis.
Veiligheidscoördinator geeft vrijgeleide.
Veiligheidscoördinator was een beetje dom.
Supporter moet nog weggedragen worden.
De Graafschap-fans gooien bekertjes op het veld.
Staken.
Supporter die onwel is kan onder respectvol applaus worden weggedragen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We weten het geslacht niet. Onvolledige samenvatting.
Vast geen ontbijt gehad. SAD generatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We weten het geslacht niet. Onvolledige samenvatting.
Scheidsrechter Nachtegaal bij verslaggever Bennet van Fessem van ESPN "de man is bij kennis"quote:
Ik liep desondanks te hard van stapel en ben blij dat je me scherp houdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Scheidsrechter Nachtegaal bij verslaggever Bennet van Fessem van ESPN "de man is bij kennis"
je aanname was correct
Geen Peter, geen Meter!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Peter heeft onderzoek gedaan. Zo is Peter. Iedereen verdient een Peter in zijn leven.
Wees Peter!
quote:
quote:Algemene beoordeling 4,00 ster(ren)
Houd je van gezellige, lieve MILFs, dan zit je goed bij Femke in House of Dreams. Een paar maanden geleden bezocht ik haar daar. Het is een blonde, kleine vrouw met enorme borsten, die meteen opvallen. Ze noemt zich mollig, dat vind ik wel meevallen. Als leeftijd geeft ze 46 aan. Dat zou wel eens wat jaartjes meer kunnen zijn, maar dat vind ik lastig te bepalen.
Het begon met tongzoenen en al snel gleed ze af naar mijn kruis. Eerst masseerde ze mijn buik met die enorme jetsers van haar, echt heerlijk opwindend. Daarna lekker lang en diep pijpen. Daarna beffen, gevolgd door een cowgirl waarbij ik die tieten kon vasthouden. Zo gingen we even verder. Uiteindelijk in missionaris klaargekomen. Daarna nog een leuk gesprekje met haar gehad. Het is een dame met diepgang, daar houd ik van.
De indruk was heel goed, maar ook niet superverpletterend. Gewoon een leuke dame die haar vak verstaat. Herhalingsgevaar is er zeker, maar het hoeft niet op stel en sprong.
Femke is er vaak op woensdag en soms in het weekend. Soms is ze er ook weken niet.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
De 61-jarige scheidsrechter had zondag de leiding over de kampioenswedstrijd in de vierde klasse tussen St. George en SV De Valken. Diep in de blessuretijd maakte St. George-doelman Dave Laan de winnende goal. Daarvoor had scheidsrechter Smit liefst vijftien minuten extra tijd bijgeteld. Ook speelde SV De Valken - na drie rode kaarten - slechts met acht man.
Na de wedstrijd mengde Smit zich in het feestgedruis van St. George. Zo zong hij op het podium de hit Engelbewaarder en hield hij de kampioensschaal omhoog. Tegenstander SV De Valken heeft een klacht ingediend en daar heeft de KNVB gehoor aan gegeven. De voetbalbond heeft Smit laten weten dat hij geen wedstrijden meer mag fluiten.
Smit is het zelf niet met dat besluit eens. 'Ik heb alleen een lied gezongen en de schaal een keer omhoog gehouden. Dat is het enige. Ik vind het te triest voor woorden', vertelde hij aan NH Nieuws.
Kan dit?
Waren allerminst saaie heenduels in elk geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze nacompetitie gaat leveren. Ik voel het.
Op het moment van de veldbestorming wist je al dat dit de uitkomst zou wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is vanavond het klapstuk van twee traumatische Roda JC-weken?
Dit zou je ook als enige vorm van payback kunnen zien voor het jarenlange ontsnappen aan degradatie tien jaar geleden. Je gaat niet zomaar weg, je komt niet zomaar terug. Mark-Jan Fledderussed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment van de veldbestorming wist je al dat dit de uitkomst zou worden
Een complete afgang en een ziedende Sibum is ook leuk. Al verwacht ik niet dat ie die van ADO kan overtreffen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:41 schreef Zorro het volgende:
Hup Roda!
Ik wil spektakel, verlengen, knotsgek, strafschoppen, alles wat in de nacompetitie thuishoort
Tijd voor FC Limburg.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet uitverkocht blijf maar in de KKD.
Jepquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment van de veldbestorming wist je al dat dit de uitkomst zou worden
Mogen er lekker uit in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
NAC is wel heel zielig bezig zeg met dat tijdrekken
Dit is een pittig statement.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
Beide clubs hebben niks te zoeken in de Champions League.
Alleen rellende Roda fans kunnen de avond nog redden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:54 schreef Zorro het volgende:
Ik ga al voorzichtig spreken van een teleurstellende avond.
Hopelijk brengen de ploegen morgen meer vertier.
Gedurfd.quote:
Kelders staan nog onder water.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:25 schreef Tekaschi het volgende:
Hahaha Roda, subsidie club.
Half lege stadion loopt verder leeg.
Gele troep.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komend seizoen 2x Roda - Vitesse in halflege stadions, lekker man.
Roda zal niet twee keer thuis spelen, tenzij ze zo loten in de beker.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komend seizoen 2x Roda - Vitesse in halflege stadions, lekker man.
Dat was gewoon roet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Koempelact terwijl je beste spelers uit Nigeria kwamenTrieste grafclub
Twente speelt overmorgen pas hoor.quote:
Het moet een mijn voorstellenquote:
Vroeger kwamen ze uit België.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Koempelact terwijl je beste spelers uit Nigeria en Ivoorkust kwamenTrieste grafclub
W2 werd thuis helemaal weggespeeld door nac. Vanaf dat moment grote consternatie met uiteindelijk coach en technisch directeur de laan uit gestuurd.. de rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:35 schreef Salina het volgende:
Collega uit Tilburg zei gisteren al: "Zou wel leuk zijn als NAC promoveert.
Dat zijn weer zes zekere punten voor ons."
Mooi man. Derbyhumor.
Kansen zijn nog steeds klein voor NAC, maar de bal is rond.
Klopt, toen het 0-3 stond zag ik het nog wel 5-3 worden.quote:
Frans Göring moet zijn lading ook kwijt na de afgelopen dagen.,quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Bij die stadionspeaker wordt nu in de tuin gepoept. SAD fans.
Is hij tenminste weer snel weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig is de Tesla van Toine wel volledig opgeladen voor de terugrit, door deze vertraging. Scheelt hem weer 25 min. fastned laden langs de snelweg.
Ja leeg is het juiste woordquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roda-stadion stroomt volledig leeg. Of hoe het ook moge heten
Nee volledig nog nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roda-stadion stroomt volledig leeg. Of hoe het ook moge heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |