Daarom sta ik volledig achter NAC Breda in deze play-offs.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er toch bij joh, beetje reuring in de tent
Excelsiorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Worden nog drukke seizoenen om alle ellende uit de Eredivisie weg te snijden. Laten we komend seizoen beginnen met Almere City FC en RKC (dan wel Excelslior) of Heracles.
Wat doe je voor sport.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu (na de rust) ook weer mee.
Ik was even sporten
Liefquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
Gaat Benji op m'n schoot liggen
Het is 29 graden
Ik zweet als een otter.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
Het is 29 graden
Die zal wel wat te eten willen, dat arme beestquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
Het is 29 graden
Komt @GGMM ooit van zijn snackbar en laatzijnkatverhongeren imago af?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal wel wat te eten willen, dat arme beest
Niet als jij dat soort onzin blijft liken!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt @:GGMM ooit van zijn snackbar en laatzijnkatverhongeren imago af?
Zoiets?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal @:zipportal zo wel met een kutgifje komen
Ik dacht dat hij altijd gezond at.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt @:GGMM ooit van zijn snackbar en laatzijnkatverhongeren imago af?
Iemand onwel op de tribune. Veiligheidscoördinator gaf weer vrijgeleide, maar De Graafschap-harde kern vond van niet en gooide en masse bekertjes op het veld. Opgelost.quote:
"De vierde official liep net langs en kon geen update geven"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:24 schreef RamboDirk het volgende:
Hij ziet veel stewards en EHBO'ers. Keurige analyse
Peter heeft onderzoek gedaan. Zo is Peter. Iedereen verdient een Peter in zijn leven.quote:
Peter moet hele harde klappen tegen z’n hoofd krijgen van familieleden van het slachtoffer. Dat moet Peter.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Peter heeft onderzoek gedaan. Zo is Peter. Iedereen verdient een Peter in zijn leven.
Wees Peter!
Man op tribune.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting wat er aan de hand is (ik kijk zonder geluid)
Bedankt, je bent een goed mensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Man op tribune.
Man op tribune onwel.
Supporters zijn alert.
Wedstrijd wordt stilgelegd.
Man is weer bij kennis.
Veiligheidscoördinator geeft vrijgeleide.
Veiligheidscoördinator was een beetje dom.
Supporter moet nog weggedragen worden.
De Graafschap-fans gooien bekertjes op het veld.
Staken.
Supporter die onwel is kan onder respectvol applaus worden weggedragen.
Zonder geluid. Bevalt dat wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting wat er aan de hand is (ik kijk zonder geluid)
We weten het geslacht niet. Onvolledige samenvatting.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Man op tribune.
Man op tribune onwel.
Supporters zijn alert.
Wedstrijd wordt stilgelegd.
Man is weer bij kennis.
Veiligheidscoördinator geeft vrijgeleide.
Veiligheidscoördinator was een beetje dom.
Supporter moet nog weggedragen worden.
De Graafschap-fans gooien bekertjes op het veld.
Staken.
Supporter die onwel is kan onder respectvol applaus worden weggedragen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We weten het geslacht niet. Onvolledige samenvatting.
Vast geen ontbijt gehad. SAD generatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We weten het geslacht niet. Onvolledige samenvatting.
Scheidsrechter Nachtegaal bij verslaggever Bennet van Fessem van ESPN "de man is bij kennis"quote:
Ik liep desondanks te hard van stapel en ben blij dat je me scherp houdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Scheidsrechter Nachtegaal bij verslaggever Bennet van Fessem van ESPN "de man is bij kennis"
je aanname was correct
Geen Peter, geen Meter!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Peter heeft onderzoek gedaan. Zo is Peter. Iedereen verdient een Peter in zijn leven.
Wees Peter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |