Kiek noar jezulf Bloedploeg Norg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
Pas op veur hoogmoed en 'n leeg zoldertie, veur dait wit heij 'n bult an de kop
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dordt gaat vlammen in het tweede bedrijf.
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
De moezen ligt dood veur de spinde bie dees wedstried
Nee, nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Liever een RamboDirk-act dan jullie Emmen-act.
Een zak chips en de Adolf Hitler-voicemail van Marco Boogers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is eigenlijk de begroting van Dordt? Dat kan nooit veel zijn.
de moezen ligt dood veur de spinde bie Dordtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is eigenlijk de begroting van Dordt? Dat kan nooit veel zijn.
Hahaha, Marco Bogers. Wat een figuur was dat. Verplicht pressievoetbal spelen in de Eredivisie met een Aldi-budget.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een zak chips en de Adolf Hitler-voicemail van Marco Boogers.
Dat maakt die voicemail alleen maar ironischer .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahaha, Marco Bogers. Wat een figuur was dat. Verplicht pressievoetbal spelen in de Eredivisie met een Aldi-budget.
Emmen is een schattig clubje met grappige supporters en voorlopig nog een ludieke sponsor. Niks grauw.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet je maar geen grauwe middelmaat ophemelen. Eigen schuld, Coco.
Gifje van Emmen supporters als bewijs graag. Bij voorkeur bij het hek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Emmen is een schattig clubje met grappige supporters en voorlopig nog een ludieke sponsor. Niks grauw.
Welke club support jij?
Wellicht met een paar pannen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gifje van Emmen supporters als bewijs graag. Bij voorkeur bij het hek.
asof equote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
Kieftenbelt schrouwt asof e in geelbroek zit.
De club die in deze play-offs het leukst is, is vanzelfsprekend De Graafschap. Voorts koester ik sympathie voor NAC Breda. Een beetje reuring en leuke infantiliteit mag wel in de Eredivisie. Nu hebben we teveel brave clubs waarvoor je de TV niet zou aanzetten op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Emmen is een schattig clubje met grappige supporters en voorlopig nog een ludieke sponsor. Niks grauw.
Welke club support jij?
Ben je dan ook voor ADO?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een beetje reuring en leuke infantiliteit mag wel in de Eredivisie. Nu hebben we teveel brave clubs waarvoor je de TV niet zou aanzetten op zaterdagavond.
Akkoord, ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Racisme is geen leuke infantiliteit, kokerdekoko.
En Roda?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De club die in deze play-offs het leukst is, is vanzelfsprekend De Graafschap. Voorts koester ik sympathie voor NAC Breda. Een beetje reuring en leuke infantiliteit mag wel in de Eredivisie. Nu hebben we teveel brave clubs waarvoor je de TV niet zou aanzetten op zaterdagavond.
Heb je ook een scheve mond?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
De moezen ligt dood veur de spinde bie dees wedstried
Gao hen Möppel, dan ku'j proberen um je kop te laoten keren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Wat goed is moej niet veraandern, tot een aandermaol, jungs
Wat Vitesse was gaat een leuke quizvraag over 70 jaar worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Büttner. Die speelde ooit nog bij Vitesse.
Het verbaast @Alaphilippe_ en mij niets dat jij voor ADO bent.quote:
Zou @GGMM hier dan nog steeds modden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat Vitesse was gaat een leuke quizvraag over 70 jaar worden.
Hij is geen mod.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou @:GGMM hier dan nog steeds modden?
Het vervelende nieuws is dat ADO Den Haag best wat Eredivisie-waardige spelers heeft. Dus je moet niet uitsluiten dat ze de nummer 16 eruit bonjouren en promoveren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Het verbaast @:Alaphilippe_ en mij niets dat jij voor ADO bent.
Een stad als Den Haag hoort wel in de eredivisiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Het verbaast @:Alaphilippe_ en mij niets dat jij voor ADO bent.
Een club waar racisme welig hoogtij viert en ze onironisch een uitvak met vuurwerk carpetbomben vind ik een ander verhaal. Verder een 7 voor je spreekbeurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stad als Den Haag hoort wel in de eredivisieclub
En verder is er altijd wel wat aan de hand daar, of het nou een schandaal, bestuurlijke onrust, financiële nood, gekke transfers of supporters zijn die zich niet gedragen. Een verrijking, helemaal nu op dat vlak Vitesse verdwijnt
Dit was mijn spreekbeurt
Hoort er toch bij joh, beetje reuring in de tentquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een club waar racisme welig hoogtij viert en ze onironisch een uitvak met vuurwerk carpetbomben vind ik een ander verhaal. Verder een 7 voor je spreekbeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |