SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overleden?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees in de commentaren van de lokale nieuwssite dat mevrouw inmiddels is gaan hemelen.
Ach das wel sneuquote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees in de commentaren van de lokale nieuwssite dat mevrouw inmiddels is gaan hemelen.
Hemelen zonder overlijden zorgt voor een grote val, is nogal pijnlijk.quote:
Stukje? Die balken onder de dakpannen zijn gewoon verrot.quote:
Totaal onnodige en debiele actie om te proberen die spouwmuur tot het randje te vullen ja :’)quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef TjjWester het volgende:
Als je de tuinslang erin legt dan wil dat wel
Heb t nog ff terug gekeken maar idd , de spouwmuur vol laten lopenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef TjjWester het volgende:
Haha ja, dat ging echt te verquote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef TjjWester het volgende:
bijna spot onquote:Op maandag 13 mei 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Denk dat die oude dame weer boven moet slapen.Het dak moet worden gerepareerd.
Das toch wel sneu, misschien ook maar beter voor haar...ik weet het niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ach overlijdensbericht![]()
Dan is het toch hard gegaan
Nee dat kan niet zomaar.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef bianconeri het volgende:
Kunnen we overigens dat Limburgs (en Brabants) gewoon opheffen?
Nou die heeft een mooie nalatenschap achter gelaten voor haar familie met deze aflevering.quote:
Ik wil wel bij Belgi horen, hoor!! Plak zuid Nederland maar aan Belgi! Nieuw land samen met Vlaanderen. En dan plakken we Walloni aan Frankrijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef bianconeri het volgende:
Over het dak had hij wel een uitspraak gedaan. De lekkage moest hersteld worden op gezamelijke kosten.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vreselijk oud mens. Dat mens is echt niet goed wijs.
Ook echt weer zo typisch, net als die mensen die naast Schiphol gaan wonen en dan gaan klagen dat er vliegtuigen vliegen![]()
Ik vond de uitspraak fair, maar wel heel lafjes.
Geen uitspraak over wat ze moeten doen met het dak.
En hij zit er als rechter om de wet te handhaven, en wat doet hij? Hij laat het bestemmingsplan gewoon voor wat het is.
Gwn aanpakken die hap.
Mooi!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik wil wel bij Belgi horen, hoor!! Plak zuid Nederland maar aan Belgi! Nieuw land samen met Vlaanderen. En dan plakken we Walloni aan Frankrijk.
Oh, wat dat gaat schelen in de boodschappen en de benzine kosten!!
Ik zeg het mss verkeerd, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Over het dak had hij wel een uitspraak gedaan. De lekkage moest hersteld worden op gezamelijke kosten.
De functie van een rechter is NIET het handhaven van de wet. (Trias Politica enzo) Meester Visser is geen politie-agent of boa. Bovendien ging het in deze zaak om de buurvrouw versus de bakkerij. De gemeente, die verantwoordelijk is voor het bestemmingsplan, was geen partij in deze zaak.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij begrijp jij niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mooi!
Zijn wij van dat afschuwelijke accent af.
[..]
Ik zeg het mss verkeerd, maar je snapt wat ik bedoel.
Een rechter hoort de wet uit te laten voeren, als de wet iets zegt en iemand overtreed dat mogelijk dan is de rechter er om daar wat van te vinden.
Dat de gemeente er nu niet bij zat vind ik niet boeiend.
Over het dak zei hij niets relevants. Ja, los het even samen op. Maar hoe wat waar? Niets.
En dus geen nabestaanden die hebben gevraagd om de uitzending niet uit te zenden gezien de situatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef TjjWester het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze bij leven toestemming gegeven en die blijft geldig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
En dus geen nabestaanden die hebben gevraagd om de uitzending niet uit te zenden gezien de situatie.
Dat kan wel, In het reglement staat dat mr visser elke uitspraak kan doen die hij redelijk acht en niet gebonden is aan de geformuleerde eisen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij begrijp jij niet wat ik bedoel.
Deze zaak ging over een buurvrouw (de eiser) versus de bakkerij (de gedaagde). De eiser eiste dat de overlast zou stoppen, de gedaagde had verder geen tegenvordering.
De rechter oordeelde dat de bakkerij geen onrechtmatige hinder veroorzaakte, en dat eiser de ervaren overlast aan zichzelf te wijten had door in strijd met het bestemmingsplan in een winkelpand te gaan slapen. De eiser werd dan ook op dit punt in het ongelijk gesteld.
Geen van de partijen in deze zaak heeft echter gevorderd dat het overtreden van het bestemmingsplan zou moeten stoppen. Dus kon mr. Visser dat ook niet eisen.
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/iqJpI1kDzSPquote:Het Groningse dorpje Uithuizermeeden is het epicentrum van een fikse burenruzie tussen Tristan en zijn buurvrouw Amy.
In eerste instantie lijkt het te draaien om de camera waarmee Amy haar buurman in de gaten houdt, maar wie verder inzoomt op het conflict ziet dat er onder het oppervlak heel wat mr rommelt. Kortom, hoogste tijd dat mr. Beuving en Viktor een einde maken aan dit gedonder.
Ja onhaalbaar natuurlijk, wat een watje trouwensquote:Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef Charmian het volgende:
Vergoeding voor emotionele schade...das een eerste, ofnie?
Haha ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 20 mei 2024 20:52 schreef pepper_961 het volgende:
kan niet tegen agressie en geweldsgeluiden bij de buren vandaan. *Speelt agressieve computerspelletjes*
![]()
![]()
Voor de telefoon.quote:
Misschien heeft haar ex de helft meegenomen.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Amy besteed niet veel geld aan haar interieur
Wel aan het verven van haar haarquote:Op maandag 20 mei 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Amy besteed niet veel geld aan haar interieur
Dat kan jaquote:Op maandag 20 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heeft haar ex de helft meegenomen.
Je gaat een vermoeden kijgen van voorbespreking met het teamquote:
Het is wel heel toevallig dat ze het allebei vragen.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je gaat een vermoeden kijgen van voorbespreking met het team
Gewoon arme jongeren die een zakcentje willenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk ook vooral omdat ze anders geen aflevering hadden gehad.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ruik een complotjequote:Op maandag 20 mei 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon arme jongeren die een zakcentje willen
Ze lijken beiden inderdaad een rugzakje te hebben.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Remco het volgende:
Dit lijkt bijna een begeleid wonen complex, ook gezien die 2 figuren.
Lijkt wel zo, maar veel jongercomplexen zien er zo uit.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Remco het volgende:
Dit lijkt bijna een begeleid wonen complex, ook gezien die 2 figuren.
met een subwooferquote:
Dit was helaas geen niveautje Jan die explodeertquote:Op maandag 20 mei 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen topshow dit, jammer, dit had potentie om volledig te escaleren.
Ja, maar ook zonder trauma's is het natuurlijk niet heel lekker om dit soort tokkieruzies naast je te hebben dagelijks.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De trauma-troef
Ja geluidsoverlast is erg vervelend. Alleen jouw triggers zijn jouw probleem.
Ja mee eens. Alleen de trauma-troef is irritant. Schreeuwen, maar harde muziek ook. Ze zijn beiden foutquote:Op maandag 20 mei 2024 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar ook zonder trauma's is het natuurlijk niet heel lekker om dit soort tokkieruzies naast je te hebben dagelijks.
Mooie droge reactie ook van Tristan op het nieuws dat de relatie van Amy uit was.
"Alweer?"
Ik heb ook een paar jaar in een dergelijk complex gewoond. De harde muziek viel mee, maar er woonde wel een gast die regelmatig vuurwerk van z'n balkon gooide, en een ander die graag een flink kampvuur stookte in de binnentuin. Dus er was regelmatig bezoek van politie en/of brandweer. Het was geen begeleid wonen-complex, maar ik had wel het idee dat aan sommige bewoners enige begeleiding wel besteed was geweest.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt wel zo, maar veel jongercomplexen zien er zo uit.
Ja, maar geen excuus om ook anderen trauma's te bezorgen met vuurwerk voor de deur en een absurde hoeveelheid lawaai.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:19 schreef Friday12 het volgende:
Tevens snap ik wel wat hij zei over de ruzie geluiden en flashbacks. Had het zelf ook toen mijn buurman precies zo klonk als hoe het vroeger bij mijn moeder thuis ging. En als er een trauma zit kan die zeker wel getriggered worden.
Nee het is geen excuus maar wel typisch gedag van mensen die niet normaal om kunnen gaan met conflicten en daarbij beschadigd zijn geraakt. Dan krijg je dus dat ze in plaats van bijvoorbeeld zelf openlijk de confrontatie aangaan van dit soort raar gedoe van met vuurwerk gooien "om je punt te maken", passief-agressieve meldingen, je middelvinger opsteken "omdat ze die verdiend heeft" om vervolgens de slachtofferrol in te duiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar geen excuus om ook anderen trauma's te bezorgen met vuurwerk voor de deur en een absurde hoeveelheid lawaai.
Die had wel iets anders aan zijn hoofd tijdens deze opnames.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Ik vind dit wel een wat mindere aflevering. Beide partijen zijn wat suf en meester Visser is er ook al niet
Nee tuurlijk niet maar je had wat flappies hier die er heel makkelijk over dedenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar geen excuus om ook anderen trauma's te bezorgen met vuurwerk voor de deur en een absurde hoeveelheid lawaai.
Herkenbaar, vlakbij zo'n complex gewoon. Soms is de begeleiding niet voldoende en loopt het uit de hand.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar jaar in een dergelijk complex gewoond. De harde muziek viel mee, maar er woonde wel een gast die regelmatig vuurwerk van z'n balkon gooide, en een ander die graag een flink kampvuur stookte in de binnentuin. Dus er was regelmatig bezoek van politie en/of brandweer. Het was geen begeleid wonen-complex, maar ik had wel het idee dat aan sommige bewoners enige begeleiding wel besteed was geweest.
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriendquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef JanGroen het volgende:
Als je van het type “ik heb inkijk dus plak ik maar een vuilniszak voor het raam” bent dan kan het al niet veel goeds meer zijn. Daar zijn gordijnen, raamfolie of jaloezien voor bedacht.
Kun je ook een jointje voor kopenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriend
Rol plakfolie is nog goedkoper. Werkt top. Heb ik hier ook op het keukenraam tegen inkijk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriend
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/l2m2lnGC1NJquote:Sinds de gezamenlijke schutting tussen het erf van Maike en dat van haar buren door een flinke storm is omgewaaid, is de relatie tussen Maike en haar buren flink bekoeld geraakt. Ze wil namelijk een nieuwe schutting plaatsen, maar de buren weigeren daaraan mee te werken.
Dus is het de hoogste tijd dat mr. Beuving en Viktor afreizen naar Dieren om de lucht te klaren en deze kwestie voor eens en voor altijd op te lossen.
quote:Op maandag 27 mei 2024 12:19 schreef TjjWester het volgende:
Ze hebben het dieptepunt weer verder uitgediept![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)gd&__tn__=%2CO%2CP-R
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..quote:Op maandag 20 mei 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen topshow dit, jammer, dit had potentie om volledig te escaleren.
Waar is Reinier Groos gebleven?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..
Het amusement moet altijd al van Victor komen. Net zoals bij Massa is Kassa van Frank Lamers.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:11 schreef TjjWester het volgende:
Hij is netjes,beheerst, rustig en professioneel.
In tegenstelling tot visser laat hij minder entertainment toe.
Ook weer waar.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..
Daar kan ik me dan weer alles bij voorstellen, helaas uit ervaring.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:39 schreef MissLeDuq het volgende:
Jeetje, boos gedoe. Als blikken konden doden...
Ik kan me daar zo niets bij voorstellen
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
Een van de fotolijstjes heeft nog het kaartje met de maat erij zitten
Ik snap het, dat als het de buren zijn die altijd lopen te zeiken op alles en niks. Dat is heel vervelend.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer alles bij voorstellen, helaas uit ervaring.
Na jaren gezeik met de buren ga je daar ook naar leven. Of je nou wil of niet, het heeft impact.
Paar schroeven er in draaien, de groeten.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:42 schreef Mrmime het volgende:
Als ik de buurvrouw was van Maaike had ik zelf wel even dat schuttingpaneeltje vervangen op eigen kosten. Puur om van dat achterlijke gezeur af te zijn
yup,quote:
Dan wordt het een topafleveringquote:
Heeft.quote:
Het is niet elke week feestquote:
Nee, spraakgebrek.quote:
quote:
Regio Zwolle?quote:
En vervolgens 'lekt'.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Maike vindt het heel raar dat een dakgoot vlakbij een boom vol bladeren ligt
Idem. Ben ook blij met de buren. Gewoon rust. Geen bemoeizucht over en weer. Heerlijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt blij met mijn buren als ik dit zie.
Als we hier een neger zien bellen we de krant.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt blij met mijn buren als ik dit zie.
Zo moeilijk is het ook niet. Gewoon netjes communiceren als er wat is. Elkaar wat willen lenen. En leven en laten leven.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Idem. Ben ook blij met de buren. Gewoon rust. Geen bemoeizucht over en weer. Heerlijk.
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts het fotolijstje zonder foto
Dan kan je het lijstje ook even weghalen. Valt toch niemand opquote:
Ik weet niet of deze dame heel rationeel (meer) is.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je het lijstje ook even weghalen. Valt toch niemand op
Nope.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Maike die zegt dat ze niks gaat zeggen. Ik geloof dat niet helemaal
Die leeft op straat, kreeg geen recht van overpad van Maikequote:Op maandag 27 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Maike is een kreng. Waar is haar man eigenlijk? Gevlucht?
Geen idee, er was wel ergens sprake van een man. Ging er van uit dat hij niets van doen wilde hebben met deze gektequote:Op maandag 27 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Maike is een kreng. Waar is haar man eigenlijk? Gevlucht?
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat echtpaar heeft ook amper wat gezegd, lijken mij hele lieve mensen.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze zelf racistisch was, het echtpaar en de 'getuige' werden op hun afkomst gewezen.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Racismekaart niet getrokken, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |