SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overleden?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees in de commentaren van de lokale nieuwssite dat mevrouw inmiddels is gaan hemelen.
Ach das wel sneuquote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees in de commentaren van de lokale nieuwssite dat mevrouw inmiddels is gaan hemelen.
Hemelen zonder overlijden zorgt voor een grote val, is nogal pijnlijk.quote:
Stukje? Die balken onder de dakpannen zijn gewoon verrot.quote:
Totaal onnodige en debiele actie om te proberen die spouwmuur tot het randje te vullen ja :’)quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef TjjWester het volgende:
Als je de tuinslang erin legt dan wil dat wel
Heb t nog ff terug gekeken maar idd , de spouwmuur vol laten lopenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef TjjWester het volgende:
Haha ja, dat ging echt te verquote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef TjjWester het volgende:
bijna spot onquote:Op maandag 13 mei 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Denk dat die oude dame weer boven moet slapen.Het dak moet worden gerepareerd.
Das toch wel sneu, misschien ook maar beter voor haar...ik weet het niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ach overlijdensbericht![]()
Dan is het toch hard gegaan
Nee dat kan niet zomaar.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef bianconeri het volgende:
Kunnen we overigens dat Limburgs (en Brabants) gewoon opheffen?
Nou die heeft een mooie nalatenschap achter gelaten voor haar familie met deze aflevering.quote:
Ik wil wel bij België horen, hoor!! Plak zuid Nederland maar aan België! Nieuw land samen met Vlaanderen. En dan plakken we Wallonië aan Frankrijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef bianconeri het volgende:
Over het dak had hij wel een uitspraak gedaan. De lekkage moest hersteld worden op gezamelijke kosten.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vreselijk oud mens. Dat mens is echt niet goed wijs.
Ook echt weer zo typisch, net als die mensen die naast Schiphol gaan wonen en dan gaan klagen dat er vliegtuigen vliegen![]()
Ik vond de uitspraak fair, maar wel heel lafjes.
Geen uitspraak over wat ze moeten doen met het dak.
En hij zit er als rechter om de wet te handhaven, en wat doet hij? Hij laat het bestemmingsplan gewoon voor wat het is.
Gwn aanpakken die hap.
Mooi!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik wil wel bij België horen, hoor!! Plak zuid Nederland maar aan België! Nieuw land samen met Vlaanderen. En dan plakken we Wallonië aan Frankrijk.
Oh, wat dat gaat schelen in de boodschappen en de benzine kosten!!
Ik zeg het mss verkeerd, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Over het dak had hij wel een uitspraak gedaan. De lekkage moest hersteld worden op gezamelijke kosten.
De functie van een rechter is NIET het handhaven van de wet. (Trias Politica enzo) Meester Visser is geen politie-agent of boa. Bovendien ging het in deze zaak om de buurvrouw versus de bakkerij. De gemeente, die verantwoordelijk is voor het bestemmingsplan, was geen partij in deze zaak.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij begrijp jij niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mooi!
Zijn wij van dat afschuwelijke accent af.
[..]
Ik zeg het mss verkeerd, maar je snapt wat ik bedoel.
Een rechter hoort de wet uit te laten voeren, als de wet iets zegt en iemand overtreed dat mogelijk dan is de rechter er om daar wat van te vinden.
Dat de gemeente er nu niet bij zat vind ik niet boeiend.
Over het dak zei hij niets relevants. Ja, los het even samen op. Maar hoe wat waar? Niets.
En dus geen nabestaanden die hebben gevraagd om de uitzending niet uit te zenden gezien de situatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef TjjWester het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze bij leven toestemming gegeven en die blijft geldig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
En dus geen nabestaanden die hebben gevraagd om de uitzending niet uit te zenden gezien de situatie.
Dat kan wel, In het reglement staat dat mr visser elke uitspraak kan doen die hij redelijk acht en niet gebonden is aan de geformuleerde eisen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij begrijp jij niet wat ik bedoel.
Deze zaak ging over een buurvrouw (de eiser) versus de bakkerij (de gedaagde). De eiser eiste dat de overlast zou stoppen, de gedaagde had verder geen tegenvordering.
De rechter oordeelde dat de bakkerij geen onrechtmatige hinder veroorzaakte, en dat eiser de ervaren overlast aan zichzelf te wijten had door in strijd met het bestemmingsplan in een winkelpand te gaan slapen. De eiser werd dan ook op dit punt in het ongelijk gesteld.
Geen van de partijen in deze zaak heeft echter gevorderd dat het overtreden van het bestemmingsplan zou moeten stoppen. Dus kon mr. Visser dat ook niet eisen.
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/iqJpI1kDzSPquote:Het Groningse dorpje Uithuizermeeden is het epicentrum van een fikse burenruzie tussen Tristan en zijn buurvrouw Amy.
In eerste instantie lijkt het te draaien om de camera waarmee Amy haar buurman in de gaten houdt, maar wie verder inzoomt op het conflict ziet dat er onder het oppervlak heel wat méér rommelt. Kortom, hoogste tijd dat mr. Beuving en Viktor een einde maken aan dit gedonder.
Ja onhaalbaar natuurlijk, wat een watje trouwensquote:Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef Charmian het volgende:
Vergoeding voor emotionele schade...das een eerste, ofnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |