Haha ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 20 mei 2024 20:52 schreef pepper_961 het volgende:
kan niet tegen agressie en geweldsgeluiden bij de buren vandaan. *Speelt agressieve computerspelletjes*
![]()
![]()
Voor de telefoon.quote:
Misschien heeft haar ex de helft meegenomen.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Amy besteed niet veel geld aan haar interieur
Wel aan het verven van haar haarquote:Op maandag 20 mei 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Amy besteed niet veel geld aan haar interieur
Dat kan jaquote:Op maandag 20 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heeft haar ex de helft meegenomen.
Je gaat een vermoeden kijgen van voorbespreking met het teamquote:
Het is wel heel toevallig dat ze het allebei vragen.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je gaat een vermoeden kijgen van voorbespreking met het team
Gewoon arme jongeren die een zakcentje willenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk ook vooral omdat ze anders geen aflevering hadden gehad.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ruik een complotjequote:Op maandag 20 mei 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon arme jongeren die een zakcentje willen
Ze lijken beiden inderdaad een rugzakje te hebben.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Remco het volgende:
Dit lijkt bijna een begeleid wonen complex, ook gezien die 2 figuren.
Lijkt wel zo, maar veel jongercomplexen zien er zo uit.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef Remco het volgende:
Dit lijkt bijna een begeleid wonen complex, ook gezien die 2 figuren.
met een subwooferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |