Dit was helaas geen niveautje Jan die explodeertquote:Op maandag 20 mei 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen topshow dit, jammer, dit had potentie om volledig te escaleren.
Ja, maar ook zonder trauma's is het natuurlijk niet heel lekker om dit soort tokkieruzies naast je te hebben dagelijks.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De trauma-troef
Ja geluidsoverlast is erg vervelend. Alleen jouw triggers zijn jouw probleem.
Ja mee eens. Alleen de trauma-troef is irritant. Schreeuwen, maar harde muziek ook. Ze zijn beiden foutquote:Op maandag 20 mei 2024 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar ook zonder trauma's is het natuurlijk niet heel lekker om dit soort tokkieruzies naast je te hebben dagelijks.
Mooie droge reactie ook van Tristan op het nieuws dat de relatie van Amy uit was.
"Alweer?"
Ik heb ook een paar jaar in een dergelijk complex gewoond. De harde muziek viel mee, maar er woonde wel een gast die regelmatig vuurwerk van z'n balkon gooide, en een ander die graag een flink kampvuur stookte in de binnentuin. Dus er was regelmatig bezoek van politie en/of brandweer. Het was geen begeleid wonen-complex, maar ik had wel het idee dat aan sommige bewoners enige begeleiding wel besteed was geweest.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt wel zo, maar veel jongercomplexen zien er zo uit.
Ja, maar geen excuus om ook anderen trauma's te bezorgen met vuurwerk voor de deur en een absurde hoeveelheid lawaai.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:19 schreef Friday12 het volgende:
Tevens snap ik wel wat hij zei over de ruzie geluiden en flashbacks. Had het zelf ook toen mijn buurman precies zo klonk als hoe het vroeger bij mijn moeder thuis ging. En als er een trauma zit kan die zeker wel getriggered worden.
Nee het is geen excuus maar wel typisch gedag van mensen die niet normaal om kunnen gaan met conflicten en daarbij beschadigd zijn geraakt. Dan krijg je dus dat ze in plaats van bijvoorbeeld zelf openlijk de confrontatie aangaan van dit soort raar gedoe van met vuurwerk gooien "om je punt te maken", passief-agressieve meldingen, je middelvinger opsteken "omdat ze die verdiend heeft" om vervolgens de slachtofferrol in te duiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar geen excuus om ook anderen trauma's te bezorgen met vuurwerk voor de deur en een absurde hoeveelheid lawaai.
Die had wel iets anders aan zijn hoofd tijdens deze opnames.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Ik vind dit wel een wat mindere aflevering. Beide partijen zijn wat suf en meester Visser is er ook al niet
Nee tuurlijk niet maar je had wat flappies hier die er heel makkelijk over dedenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar geen excuus om ook anderen trauma's te bezorgen met vuurwerk voor de deur en een absurde hoeveelheid lawaai.
Herkenbaar, vlakbij zo'n complex gewoon. Soms is de begeleiding niet voldoende en loopt het uit de hand.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar jaar in een dergelijk complex gewoond. De harde muziek viel mee, maar er woonde wel een gast die regelmatig vuurwerk van z'n balkon gooide, en een ander die graag een flink kampvuur stookte in de binnentuin. Dus er was regelmatig bezoek van politie en/of brandweer. Het was geen begeleid wonen-complex, maar ik had wel het idee dat aan sommige bewoners enige begeleiding wel besteed was geweest.
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriendquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef JanGroen het volgende:
Als je van het type “ik heb inkijk dus plak ik maar een vuilniszak voor het raam” bent dan kan het al niet veel goeds meer zijn. Daar zijn gordijnen, raamfolie of jaloezieën voor bedacht.
Kun je ook een jointje voor kopenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriend
Rol plakfolie is nog goedkoper. Werkt top. Heb ik hier ook op het keukenraam tegen inkijk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriend
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/l2m2lnGC1NJquote:Sinds de gezamenlijke schutting tussen het erf van Maike en dat van haar buren door een flinke storm is omgewaaid, is de relatie tussen Maike en haar buren flink bekoeld geraakt. Ze wil namelijk een nieuwe schutting plaatsen, maar de buren weigeren daaraan mee te werken.
Dus is het de hoogste tijd dat mr. Beuving en Viktor afreizen naar Dieren om de lucht te klaren en deze kwestie voor eens en voor altijd op te lossen.
quote:Op maandag 27 mei 2024 12:19 schreef TjjWester het volgende:
Ze hebben het dieptepunt weer verder uitgediept![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)gd&__tn__=%2CO%2CP-R
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..quote:Op maandag 20 mei 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen topshow dit, jammer, dit had potentie om volledig te escaleren.
Waar is Reinier Groos gebleven?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..
Het amusement moet altijd al van Victor komen. Net zoals bij Massa is Kassa van Frank Lamers.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:11 schreef TjjWester het volgende:
Hij is netjes,beheerst, rustig en professioneel.
In tegenstelling tot visser laat hij minder entertainment toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |