Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriendquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef JanGroen het volgende:
Als je van het type “ik heb inkijk dus plak ik maar een vuilniszak voor het raam” bent dan kan het al niet veel goeds meer zijn. Daar zijn gordijnen, raamfolie of jaloezieën voor bedacht.
Kun je ook een jointje voor kopenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriend
Rol plakfolie is nog goedkoper. Werkt top. Heb ik hier ook op het keukenraam tegen inkijk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gordijnen zijn toch al gauw 10 euro bij de action is duur vriend
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/l2m2lnGC1NJquote:Sinds de gezamenlijke schutting tussen het erf van Maike en dat van haar buren door een flinke storm is omgewaaid, is de relatie tussen Maike en haar buren flink bekoeld geraakt. Ze wil namelijk een nieuwe schutting plaatsen, maar de buren weigeren daaraan mee te werken.
Dus is het de hoogste tijd dat mr. Beuving en Viktor afreizen naar Dieren om de lucht te klaren en deze kwestie voor eens en voor altijd op te lossen.
quote:Op maandag 27 mei 2024 12:19 schreef TjjWester het volgende:
Ze hebben het dieptepunt weer verder uitgediept![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)gd&__tn__=%2CO%2CP-R
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..quote:Op maandag 20 mei 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen topshow dit, jammer, dit had potentie om volledig te escaleren.
Waar is Reinier Groos gebleven?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..
Het amusement moet altijd al van Victor komen. Net zoals bij Massa is Kassa van Frank Lamers.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:11 schreef TjjWester het volgende:
Hij is netjes,beheerst, rustig en professioneel.
In tegenstelling tot visser laat hij minder entertainment toe.
Ook weer waar.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bart Beuving is sowieso altijd een tegenvaller eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |