En vervolgens 'lekt'.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Maike vindt het heel raar dat een dakgoot vlakbij een boom vol bladeren ligt
Idem. Ben ook blij met de buren. Gewoon rust. Geen bemoeizucht over en weer. Heerlijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt blij met mijn buren als ik dit zie.
Als we hier een neger zien bellen we de krant.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt blij met mijn buren als ik dit zie.
Zo moeilijk is het ook niet. Gewoon netjes communiceren als er wat is. Elkaar wat willen lenen. En leven en laten leven.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Idem. Ben ook blij met de buren. Gewoon rust. Geen bemoeizucht over en weer. Heerlijk.
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts het fotolijstje zonder foto
Dan kan je het lijstje ook even weghalen. Valt toch niemand opquote:
Ik weet niet of deze dame heel rationeel (meer) is.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je het lijstje ook even weghalen. Valt toch niemand op
Nope.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Maike die zegt dat ze niks gaat zeggen. Ik geloof dat niet helemaal
Die leeft op straat, kreeg geen recht van overpad van Maikequote:Op maandag 27 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Maike is een kreng. Waar is haar man eigenlijk? Gevlucht?
Geen idee, er was wel ergens sprake van een man. Ging er van uit dat hij niets van doen wilde hebben met deze gektequote:Op maandag 27 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Maike is een kreng. Waar is haar man eigenlijk? Gevlucht?
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat echtpaar heeft ook amper wat gezegd, lijken mij hele lieve mensen.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze zelf racistisch was, het echtpaar en de 'getuige' werden op hun afkomst gewezen.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Racismekaart niet getrokken, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |