Dat was lekker doortrapt ja. Er was geen gelegenheid meer om bezwaar te maken of naar een voorzieningenrecher te stappen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
Het was wel zo duidelijk dat er pas zaterdagmiddag besloten is om te diskwalificeren.... 38 uur na het voorval ... blijft vaag ...
*leest reacties*quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Buiten Nederland lijk het zich allemaal wel tegen hem te keren:
https://www.reddit.com/r/(...)rosecution_may_have/
Zó herkenbaar!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die eerste dagen kon ik niet stoppen met reactievideos kijken, terwijl ik die normaal nooit kijk.
Weet ik toch.quote:Don't worry, het was alleen een (slechte) poging tot het maken van ene grap, nothing personal.
FOK!quote:
Overwegend negatieve reacties.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*leest reacties*
Waar precies is die tegenkering te zien?
Dat kan geen kwaad. In de rectszaal. Na juridisch advies.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wat kan het kwaad om de waarheid te vertellen als er zo weinig gebeurd is?
Valt wel mee hoor, als je de reacties leest. Jongeren geloven dit soort verhalen niet zo snel meer.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit valt toch wel mee? Op andere social media ook totaal niet, sterker nog de steun is behoorlijk extreem, verbaas me er bijna over. Al komt dat natuurlijk omdat die hele groep sowieso al een hekel aan de EBU heeft dus dan kies je nu ook de kant van Joost.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Mwa valt wel mee, het is maar net waar je kijkt en welk bericht je tegenkomt.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Op een artikel die bol staat van de bullshit. Dat NLtimes artikel heeft het nog over die google translate vertaling van die zweedse tabloid clickbait troepquote:
quote:Although he reportedly did not strike her, her camera was damaged and she was treated for a laceration, the newspaper reported.
*leest nog wat beter*quote:
Nou inderdaad, ik zie het ook niet! Deze reactie vond ik wel opvallend:quote:Op maandag 13 mei 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*leest reacties*
Waar precies is die tegenkering te zien?
quote:did Princess Diana have it coming as well?
defending paps that have no respect of boundaries is fkn wild to me
quote:Love all the Dutch people on Twitter and Reddit excusing Joost's actions by blaming Swedes for not understanding the Dutch "blunt" and "direct" way of communicating. Just an unfortunate cultural clash, apparently. Swedes are just too political correct and sensitive to understand the more truthful Dutch communication style!
Imagine being Dutch and believing your culture is markedly different (or superior) to that of any other European nation. Truth is, you're not that special.
quote:Why should they be replaced?
Booing on him for disqualifying a violent person is childish, replacing them is dumb and sends a message of "we're afraid of a bunch of angry dutch so we'll ignore harassment/violence next year
Probleem is het beeld dat blijft hangen. Over een paar maand is alles vergeten en weten mensen alleen nog dat Joost heeft zitten meppen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Op een artikel die bol staat van de bullshit. Dat NLtimes artikel heeft het nog over die google translate vertaling van die zweedse tabloid clickbait troep
[..]
Zweden willen maar één ding echt graag en dat is dat niemand twijfelt aan hun superioriteit.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Jane het volgende:
Waarom is de EBU boos op de AvroTros? Hebben die zich nu ook al misdragen? Vuist opgestoken? Of was het toch die fuck van Cornald?
Waarom zou je een volvo willen kopenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, was die halvegare entertainmentexpert Joost weer aan het afbranden aan de hand van quotes uit aftonbladet.
Kan ik nog wel een volvo kopen na deze ellende?
Thanks!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:09 schreef d_elise het volgende:
[..]
[url]Politieonderzoek naar Joost Klein afgerond, justitie besluit binnen enkele weken https://www.nu.nl/songfestival/6312709/politieonderzoek-naar-joost-klein-afgerond-justitie-besluit-binnen-enkele-weken.html[/url]
Maar er is toch niks aan de hand?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan geen kwaad. In de rectszaal. Na juridisch advies.
De juridische werkelijkheid is niet gelijk aan de normale werkelijkheid.
Op het oog onschuldige formuleringen of je verhaal (onbedoeld en zonder kwade opzet) net iets anders certellen dan je verklaard hebt kan vergaande juridische consequenties hebben.
Het feit dat daar mensen geband zijn zegt heel veel over dat forum en de bubbel die ze nastreven. Niet echt een goede afspiegeling van wat dan ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:15 schreef Michie_ het volgende:
Op resset era (grootste game fora) wel dit soort berichten waar je niet op kunt reageren zonder een ban te riskeren:
[..]
[..]
Bij nadere inspectie is de teneur positiever dan ik eerst las maar ik zie toch ook wel behoorlijk veel non-believers.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*leest nog wat beter*
Heb je wel de goede link gepost? Op een enkeling na is niemand echt tegen Joost.
Ja, er zitten er nog zat in het neutrale kamp, maar dat is logisch.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij nadere inspectie is de teneur positiever dan ik eerst las maar ik zie toch ook wel behoorlijk veel non-believers.
Ik zou best willen gaan hoor. Ik denk dat ik best wel een nummer kan schrijven welke de finale zou halen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nouuuuu... denk niet dat de artiesten nu in de rij zullen staan om naar het ESF te gaan volgend jaar
Wel fijn voor 3 honden en 3 kinderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |