Het is een logisch gevolg op de hele gang van zaken.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Bronnen voor dat laatste graag meneer van de NOS
[..]
Er is geen gang van zaken het is allemaal amateurisme ten topquote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg op de hele gang van zaken.
Als dat laatste echt zo is zou natuurlijk geniaal zijn. De manier om landen die toch al ontevreden zijn je te laten boycotten.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-tot-diskwalificatie
EBU is boos op AVROTROS, en het is niet zeker of Nederland volgend jaar meedoet
Moeten we willen (en moet Joost willen) dat Joost gevraagd wordt als intervalact?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar moeten we wel willen dat België wint?
Ze moeten ook jou niet bellen als ze Joost willen, maar Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten we willen (en moet Joost willen) dat Joost gevraagd wordt als intervalact?
Ik zou zeggen: mij niet bellen
Officieel zei hij het eigenlijk niet, maar wel bijna.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Jane het volgende:
Waarom is de EBU boos op de AvroTros? Hebben die zich nu ook al misdragen? Vuist opgestoken? Of was het toch die fuck van Cornald?
Je wil toch geen opvulling zijn terwijl je echte shine moment is afgepakt? Nee hem idd niet bellen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten we willen (en moet Joost willen) dat Joost gevraagd wordt als intervalact?
Ik zou zeggen: mij niet bellen
Ik neem al die artikelen ook met een korrel zout. Volgens mij klopt de helft niet eens.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Jane het volgende:
Waarom is de EBU boos op de AvroTros? Hebben die zich nu ook al misdragen? Vuist opgestoken? Of was het toch die fuck van Cornald?
Als je dit zo hoort was het toch sowieso wel een kwestie van tijd tot het een deelnemer een keer te veel werd?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
'If we were disqualified, they wouldn't let us compete next year'.
Het ene na het andere verhaal over de druk die daar was komt nu naar buiten.
Dan zou ik als AvroTros al helemaal zeggen: fck de EBUquote:Op maandag 13 mei 2024 21:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als dat laatste echt zo is zou natuurlijk geniaal zijn. De manier om landen die toch al ontevreden zijn je te laten boycotten.
Ze hebben het gewaagd de beslissing vd EBU disproportioneel te vinden.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Jane het volgende:
Exact datquote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wil toch geen opvulling zijn terwijl je echte shine moment is afgepakt? Nee hem idd niet bellen.
Je wil zeggen dat een simpele beweging zonder fysiek contact waar een sneeuwvlokje zo van streek van raakte niet genoeg is voor een diskwalificatie van een act waar maanden aan gewerkt is?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben het gewaagd de beslissing vd EBU disproportioneel te vinden.
Nouuuuu... denk niet dat de artiesten nu in de rij zullen staan om naar het ESF te gaan volgend jaarquote:Op maandag 13 mei 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
Alsof Avro tros ballen heeft. Die kruipen snel weer in hun hol hoor.
Het enige statement dat ik ken dat dat vandaag is vrijgegeven gaat over de klachten over de Israëlische delegatie. En daar stond eigenlijk feitelijk niks in..quote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef engine het volgende:
Is dat statement van de EBU ook ergens te lezen?
Dat zegt AVROTROS.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat een simpele beweging zonder fysiek contact waar een sneeuwvlokje zo van streek van raakte niet genoeg is voor een diskwalificatie van een act waar maanden aan gewerkt is?
Ik heb het al gevondenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het enige statement dat ik ken dat dat vandaag is vrijgegeven gaat over de klachten over de Israëlische delegatie. En daar stond eigenlijk feitelijk niks in..
Maar misschien hebben andere users het statement dat jij bedoelt
Hoe ernstig kan het zijn als geen persoon is aangeraakt en alleen één camera/telefoon beschadigd is geraakt?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:51 schreef kilon het volgende:
Ik heb ondertussen wel de indruk dat EBU er echt van overtuigd is dat er ernstige misdragingen zijn geweest van Joost. Kijkende naar de unanieme beslissing tot diskwalificatie en de gegeven statements.
Of de EBU hierin gelijk heeft blijft wel nog even de vraag. En daarna hoe verder.
Top! Ga het ff lezen nuquote:Op maandag 13 mei 2024 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het al gevondenHet is aangepast vandaag.
https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contest
Zodra desbetreffende persoon dit afschuwelijke trauma verwerkt heeft verkoopt ze haar verhaal aan de hoogste bieder vrees ik.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat een simpele beweging zonder fysiek contact waar een sneeuwvlokje zo van streek van raakte niet genoeg is voor een diskwalificatie van een act waar maanden aan gewerkt is?
Zie net dat hij volgend voorjaar op tour is door Europa dus songfestival gaat hem niet worden.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Joost moet volgend jaar gewoon weer deelnemen.
Eensquote:Op maandag 13 mei 2024 21:53 schreef blackswangreen het volgende:
Het is al eerder gezegd, maar in hun extreme neiging om Eurovisie non-politiek te maken heeft de EBU juist het tegenovergestelde bereikt: het is nu een zuiver politiek festival. Als je namelijk elke uiting verbiedt die ook maar neigt naar iets politieks, wordt elke uiting vanzelf politiek. Dat ze dit zelf niet inzien maakt hun incompetentie al duidelijk. En als je dan vervolgens koste wat het kost een delegatie beschermt die wél duidelijk politieke statements maakt ben je natuurlijk volledig hypocriet.
Dan krijg je de gespannen kutsfeer waarin artiesten, medewerkers en publiek licht ontvlambaar zijn.
Ze moeten dat natuurlijk zeggen he. Ze kunnen nu niet aankomen met "ja, het was een twijfelgevalletje, maar we hebben hem toch maar gediskwalificeerd". Ik verwacht dat de Joost smear campaign nog wel wat erger gaat worden, los van wat hij daadwerkelijk heeft gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:51 schreef kilon het volgende:
Ik heb ondertussen wel de indruk dat EBU er echt van overtuigd is dat er ernstige misdragingen zijn geweest van Joost. Kijkende naar de unanieme beslissing tot diskwalificatie en de gegeven statements.
Of de EBU hierin gelijk heeft blijft wel nog even de vraag. En daarna hoe verder.
Vraag mij af of het überhaupt mogelijk is om met nog zo'n catchy nummer te komenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie net dat hij volgend voorjaar op tour is door Europa dus songfestival gaat hem niet worden.
Ik hoop dat hij hier een beetje de juiste hulp bij krijgt. Het lijkt me niet niks als je zo jong bent en ineens krijg je dit allemaal over je heen. Het is wel een sterke jongen dat scheelt wel.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze moeten dat natuurlijk zeggen he. Ze kunnen nu niet aankomen met "ja, het was een twijfelgevalletje, maar we hebben hem toch maar gediskwalificeerd". Ik verwacht dat de Joost smear campaign nog wel wat erger gaat worden, los van wat hij daadwerkelijk heeft gedaan.
Oh zeker. Maar het is een stuk makkelijker zonder de limitaties die het songfestival eraan geeft, al is het alleen maar de limiet van 3 minuten.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag mij af of het überhaupt mogelijk is om met nog zo'n catchy nummer te komen
Het is toch al een mix van stijlen die hij doet. Van rap naar happy hardcore, naar hartverscheurende verhalen. Sjaaltje om, middelvinger naar de eenheidsworsten in het genre 'hip hop'.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag mij af of het überhaupt mogelijk is om met nog zo'n catchy nummer te komen
Vaag gedoe. Ja ze zijn unaniem, maar dat kan ook met het feit dat er een politie-onderzoek gaande was en niet met het incident op zich, anders hadden ze het wel veel eerder kunnen doen met die DQ. Ik heb het idee dat het veel verdeelder ligt binnen de top dan nu wordt voorgeschoteld en dat het politie-onderzoek nodig was om unanimiteit te waarborgen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het al gevondenHet is aangepast vandaag.
https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contest
Denk eerlijk gezegd dat hij daar niet eens de behoefte aan heeft na deze shitshow in de media ook enz.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens hoe lang die tour duurtquote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie net dat hij volgend voorjaar op tour is door Europa dus songfestival gaat hem niet worden.
Zo diep zat ik er ook weer niet. Zag snel wat voorbij komen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens hoe lang die tour duurt
En dan moet de AVROTROS dus wel hetzelfde spelletje gaan spelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze moeten dat natuurlijk zeggen he. Ze kunnen nu niet aankomen met "ja, het was een twijfelgevalletje, maar we hebben hem toch maar gediskwalificeerd". Ik verwacht dat de Joost smear campaign nog wel wat erger gaat worden, los van wat hij daadwerkelijk heeft gedaan.
Liedje zou me niet verbazen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef d_elise het volgende:
Ik hoop op een sterke reactie van Joost (als hij er überhaupt iets over mag zeggen nu?) of een disstrack. Zou ik ook heerlijk vinden 🤭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |