Niet echt, aangezien op het werk geen radio aanstaat.quote:
Een Volvo of Saab kan altijd @HiZquote:Op maandag 13 mei 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef deze door aan onze auto expert@:leandra
Nederland moet gewoon alles op alles zetten om snel weer te winnen en dan het jaar erna Joost alle intervalacts voor zijn rekening laten nemen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Behalve ooit nog tijdens een show zelf waarschijnlijk.
Dit of de Zwitserse organisatie strijkt gunt het ons en laat Joost met Europapa een intervalact zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon alles op alles zetten om snel weer te winnen en dan het jaar erna Joost alle intervalacts voor zijn rekening laten nemen.
Ik denk dat zelfs Belgie - mits georganiseerd door de Vlamingen - Joost wel als pauzeact zou willen inhuren.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon alles op alles zetten om snel weer te winnen en dan het jaar erna Joost alle intervalacts voor zijn rekening laten nemen.
Geen aangifte dat ze zich bedreigd voelden?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren aan het proberen om Joost te filmen op Lelystad Airport maar er was ook politie geregeld dus ze werden door beveiliging weggestuurd.
Ik zou als ik Joost was geen interval willen zijn nadat de finale me is ontnomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit of de Zwitserse organisatie strijkt gunt het ons en laat Joost met Europapa een intervalact zijn.
En de presentatie met Stuntje en Appie.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar moeten we wel willen dat België wint?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Belgie - mits georganiseerd door de Vlamingen - Joost wel als pauzeact zou willen inhuren.
Dat was het? M'n verwachtingen waren hooggespannen na deze opmerking:quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren aan het proberen om Joost te filmen op Lelystad Airport maar er was ook politie geregeld dus ze werden door beveiliging weggestuurd.
quote:Op maandag 13 mei 2024 10:02 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.538.nl/de-538(...)ein-tikkende-tijdbom
Aran vanmorgen bij 538.
Hij zegt ook nog dat er iets gebeurd is bij het vliegveld waar Joost gisteren aankwam en dat het daar vanavond in Boulevard ook nog over gaat.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
O, is dat zo? Geen idee hoor. Ik hoor dat nu voor het eerst, maar ik vraag me gelijk af waarom Rusland dan niet voorheen bij de 'Big zoveel' zat.
Even opgezocht, het lijkt er op dat ze simpelweg de grootste geldschieters zijn. Wat natuurlijk niet betekent dat als je er gewoon een paar miljoen tegenaan gooit je ook daarbij mag.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, volgens mij was er wel een tijd dat er in Frankrijk maar 2 miljoen mensen ofzo keken. En in Spanje dacht ik ook.
Chaosquote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En de presentatie met Stuntje en Appie.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar moeten we wel willen dat België wint?
Bronnen voor dat laatste graag meneer van de NOSquote:Dit alles geeft aan dat de verhoudingen tussen AVROTROS en de EBU op scherp staan. Het is dan ook nog allerminst zeker of Nederland volgend jaar meedoet aan het Eurovisie Songfestival.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-tot-diskwalificatie
EBU is boos op AVROTROS, en het is niet zeker of Nederland volgend jaar meedoet
Verklaringen zegt geen drol, bewijs moet je hebben anders heb je niks om op te staan en die zijn nog steeds NIET uitgelekt, terwijl we vanuit onze luie stoel de meest rare shit kunnen zien van over de hele wereld, maar dit stukje daar heeft blijkbaar niemand geen beelden van ?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan stuurt België volgend jaar maar Acid & Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
Dat zou ik echt niet willen als ik Joost wasquote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit of de Zwitserse organisatie strijkt gunt het ons en laat Joost met Europapa een intervalact zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |