Ik ben in ieder geval blij dat hij dat optreden nog heeft kunnen doen en dat hij dus wel z'n droom deels heeft waargemaakt: op het eurovisiepodium staan. En dat het optreden ook nog ontzettend goed werd ontvangen is alleen maar fijner. Maar het blijft heel moeilijk idd, want wat als..?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef PinkLow het volgende:
Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben...
Maar als ik filmpjes van Joost zijn optreden van de halve finale voorbij zie komen, dan steekt het echt nog zo erg, dat ik snel verder scroll
Ik denk het laatstequote:Op maandag 13 mei 2024 21:17 schreef Jane het volgende:
Ik vraag me ineens af of Ruth Jacott met 'Vrede' nu nog wel mee zou mogen doen of dat dat nu 'te politiek' zou worden gevonden?
Gaat over aandeel kijkcijfers, toch? Die landen geven de meeste kijkers en dus de inkomsten.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Wat ik toch altijd bijzonder vind is die big 5 die zich in de finale kopen letterlijk. Nooit af kunnen vallen in die vervelende halve finale. Is het eigenlijk mogelijk voor een land als Nederland of Zweden etc om jezelf hierin te kopen? Of is het echt puur grote landen pleasen?
Het is een Geely dochter maar op de stoel voor zit een Zweeds vlaggetje.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zweden is de EBU niet. Al zitten er wel veel Zweden in de EBU.
En Volvo is half Chinees. Zo leerde ik hier de afgelopen dagen
Zo dacht ik dit weekend ook. Godzijdank heeft hij er gestaan en die droom waargemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat hij dat optreden nog heeft kunnen doen en dat hij dus wel z'n droom deels heeft waargemaakt: op het eurovisiepodium staan. En dat het optreden ook nog ontzettend goed werd ontvangen is alleen maar fijner. Maar het blijft heel moeilijk idd, want wat als..?
aandeel kijkcijfers + GDP geloof ikquote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gaat over aandeel kijkcijfers, toch? Die landen geven de meeste kijkers en dus de inkomsten.
Nou ja, "er waren strenge maatregelen genomen omdat de deelnemers zich anders massaal niet houden aan het verbod op het maken van politieke statements" vind ik niet echt een heel goed voorbeeld van enorme druk die op de artiesten rust.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
'If we were disqualified, they wouldn't let us compete next year'.
Het ene na het andere verhaal over de druk die daar was komt nu naar buiten.
O, is dat zo? Geen idee hoor. Ik hoor dat nu voor het eerst, maar ik vraag me gelijk af waarom Rusland dan niet voorheen bij de 'Big zoveel' zat.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gaat over aandeel kijkcijfers, toch? Die landen geven de meeste kijkers en dus de inkomsten.
Ja heb ik ook. Youtube geeft me suggesties met video's van reacties op zijn optreden en ik denk nee laat maar. Eeuwig zonde allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef PinkLow het volgende:
Maar als ik filmpjes van Joost zijn optreden van de halve finale voorbij zie komen, dan steekt het echt nog zo erg, dat ik snel verder scroll
Ik had zelf wat twijfels bij de voorronde. Maar je kon de emoties zien. En dat was wel mooi.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dacht ik dit weekend ook. Godzijdank heeft hij er gestaan en die droom waargemaakt.
Ik hoorde hem net op de radio, en hij blijft het dubbele gevoel geven. Het ding is dat ik daar van af wil. Het is een geweldig nummer, dus ik moet hem niet negeren en permanent die associatie in stand houden.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef PinkLow het volgende:
Mijn dochter luistert keer op keer de lange outro op Spotify. Geeft me telkens een brok in de keelquote:Op maandag 13 mei 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde hem net op de radio, en hij blijft het dubbele gevoel geven. Het ding is dat ik daar van af wil. Het is een geweldig nummer, dus ik moet hem niet negeren en permanent die associatie in stand houden.
Europapa blijft ook wel eeuwig een songfestivalklassieker, ben ik van overtuigd. Niet alleen in NL, maar door dit hele voorval ook in het Eurovision universum en daarbuiten. United by Europapa ☺️quote:Op maandag 13 mei 2024 21:21 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Maar omdat het zo'n bepalend nummer is voor de esf geschiedenis in NL. Kan me niet herinneren dat een nummer ooit zo populair was. En dan zo eindigen is gewoon triest. En Ik blijft Joost sympathiek vinden, ook al wordt hij veroordeeld.
Oekraïne ligt in Europa. En is gewoon lid van de EBU.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:17 schreef HiZ het volgende:
Het is redelijk eenvoudig op te lossen; geen landen buiten Europa.
Ja hier ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef PinkLow het volgende:
Hey, niet spotten met een politiek statement fetisjquote:Op maandag 13 mei 2024 21:20 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nou ja, "er waren strenge maatregelen genomen omdat de deelnemers zich anders massaal niet houden aan het verbod op het maken van politieke statements" vind ik niet echt een heel goed voorbeeld van enorme druk die op de artiesten rust.
Maar dat andere land met een open conflict niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:24 schreef Leshy het volgende:
[..]
Oekraïne ligt in Europa. En is gewoon lid van de EBU.
Ik heb dat nummer nog nooit gehoord en Joost dacht blijkbaar dat dit ook zo moest blijvenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:24 schreef d_elise het volgende:
[..]
Europapa blijft ook wel eeuwig een songfestivalklassieker, ben ik van overtuigd. Niet alleen in NL, maar door dit hele voorval ook in het Eurovision universum en daarbuiten. United by Europapa ☺️
Lach maar, Saudi-Arabië ligt gewoon binnen de European Broadcasting Area en zou dus lid kunnen worden van de EBU.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgend jaar songfestival in Saoedi Arabië.
Dat is ook een prestatie 😂quote:Op maandag 13 mei 2024 21:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer nog nooit gehoord en Joost dacht blijkbaar dat dit ook zo moest blijven
Hmm ik weet niet, volgens mij was er wel een tijd dat er in Frankrijk maar 2 miljoen mensen ofzo keken. En in Spanje dacht ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
quote:
En, wat had Aran te vertellen?quote:
Ze waren aan het proberen om Joost te filmen op Lelystad Airport maar er was ook politie geregeld dus ze werden door beveiliging weggestuurd.quote:
Behalve ooit nog tijdens een show zelf waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:24 schreef d_elise het volgende:
[..]
Europapa blijft ook wel eeuwig een songfestivalklassieker, ben ik van overtuigd. Niet alleen in NL, maar door dit hele voorval ook in het Eurovision universum en daarbuiten. United by Europapa ☺️
Niet echt, aangezien op het werk geen radio aanstaat.quote:
Een Volvo of Saab kan altijd @HiZquote:Op maandag 13 mei 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef deze door aan onze auto expert@:leandra
Nederland moet gewoon alles op alles zetten om snel weer te winnen en dan het jaar erna Joost alle intervalacts voor zijn rekening laten nemen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Behalve ooit nog tijdens een show zelf waarschijnlijk.
Dit of de Zwitserse organisatie strijkt gunt het ons en laat Joost met Europapa een intervalact zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon alles op alles zetten om snel weer te winnen en dan het jaar erna Joost alle intervalacts voor zijn rekening laten nemen.
Ik denk dat zelfs Belgie - mits georganiseerd door de Vlamingen - Joost wel als pauzeact zou willen inhuren.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon alles op alles zetten om snel weer te winnen en dan het jaar erna Joost alle intervalacts voor zijn rekening laten nemen.
Geen aangifte dat ze zich bedreigd voelden?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren aan het proberen om Joost te filmen op Lelystad Airport maar er was ook politie geregeld dus ze werden door beveiliging weggestuurd.
Ik zou als ik Joost was geen interval willen zijn nadat de finale me is ontnomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit of de Zwitserse organisatie strijkt gunt het ons en laat Joost met Europapa een intervalact zijn.
En de presentatie met Stuntje en Appie.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar moeten we wel willen dat België wint?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Belgie - mits georganiseerd door de Vlamingen - Joost wel als pauzeact zou willen inhuren.
Dat was het? M'n verwachtingen waren hooggespannen na deze opmerking:quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren aan het proberen om Joost te filmen op Lelystad Airport maar er was ook politie geregeld dus ze werden door beveiliging weggestuurd.
quote:Op maandag 13 mei 2024 10:02 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.538.nl/de-538(...)ein-tikkende-tijdbom
Aran vanmorgen bij 538.
Hij zegt ook nog dat er iets gebeurd is bij het vliegveld waar Joost gisteren aankwam en dat het daar vanavond in Boulevard ook nog over gaat.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
O, is dat zo? Geen idee hoor. Ik hoor dat nu voor het eerst, maar ik vraag me gelijk af waarom Rusland dan niet voorheen bij de 'Big zoveel' zat.
Even opgezocht, het lijkt er op dat ze simpelweg de grootste geldschieters zijn. Wat natuurlijk niet betekent dat als je er gewoon een paar miljoen tegenaan gooit je ook daarbij mag.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, volgens mij was er wel een tijd dat er in Frankrijk maar 2 miljoen mensen ofzo keken. En in Spanje dacht ik ook.
Chaosquote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En de presentatie met Stuntje en Appie.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar moeten we wel willen dat België wint?
Bronnen voor dat laatste graag meneer van de NOSquote:Dit alles geeft aan dat de verhoudingen tussen AVROTROS en de EBU op scherp staan. Het is dan ook nog allerminst zeker of Nederland volgend jaar meedoet aan het Eurovisie Songfestival.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-tot-diskwalificatie
EBU is boos op AVROTROS, en het is niet zeker of Nederland volgend jaar meedoet
Verklaringen zegt geen drol, bewijs moet je hebben anders heb je niks om op te staan en die zijn nog steeds NIET uitgelekt, terwijl we vanuit onze luie stoel de meest rare shit kunnen zien van over de hele wereld, maar dit stukje daar heeft blijkbaar niemand geen beelden van ?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan stuurt België volgend jaar maar Acid & Joostquote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
Dat zou ik echt niet willen als ik Joost wasquote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit of de Zwitserse organisatie strijkt gunt het ons en laat Joost met Europapa een intervalact zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |