quote:Op maandag 13 mei 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
Volgend jaar gewoon de afvallers in de halve finale in een zwembad laten schieten, dan kun je laten sponsoren door een zwembadbedrijf.
Glas, plas, was meetingsquote:Op maandag 13 mei 2024 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, daar zit Nederland niet in. Wij zijn alleen aanwezig bij de algemene glas-plas-was meetings met de heads of delegations.
Ik zou nooit automatisch door willen naar de finale.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Wat ik toch altijd bijzonder vind is die big 5 die zich in de finale kopen letterlijk. Nooit af kunnen vallen in die vervelende halve finale. Is het eigenlijk mogelijk voor een land als Nederland of Zweden etc om jezelf hierin te kopen? Of is het echt puur grote landen pleasen?
Dat. Niemand automatisch door. En dan gewoon dat het echt weer om de liedjes en de prestatie van de zangert gaat.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou nooit automatisch door willen naar de finale.
Zou wel leuk zijn als niemand automatisch doorgaat.
Dat laatste inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies... ieder land gewoon even veel kans om in de finale te komen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Mooi, nog een paar en we kunnen eindelijk die halve finales weer afschaffen! Maar toen besefte ik dat het allemaal onderdeel is geworden van de money-making-machine.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We betalen dus een behoorlijk bedrag aan de EBU voor deelname, en andersom heeft Nederland ongeveer 4% van de kijkers. En dan nog streams, kliks, enz. uit ons land.
Daarnaast is er het competitieve element. Dit jaar waren er 37 deelnemers. Zonder Nederland dus 36, waarvan er 6 rechtstreeks naar de finale gaan. Met nog één afzegging (Australië, Azerbeidzjan, …) zit je dan met een weinig interessante halve finale waarin 10 van de 14 liedjes doorgaan.
Jaquote:
precies, het gaat niet meer om de liedjes.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Mooi, nog een paar en we kunnen eindelijk die halve finales weer afschaffen! Maar toen besefte ik dat het allemaal onderdeel is geworden van de money-making-machine.
Nee, was die halvegare entertainmentexpert Joost weer aan het afbranden aan de hand van quotes uit aftonbladet.quote:
Eerst was ik voor de donderdag zo benieuwd hoe het eruit zou komen te zien. En zaterdag kon ik voor m’n gevoel echt genieten want je wist wat het was. Zo jammer dat die dag niet kwam.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef PinkLow het volgende:
Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben...
Maar als ik filmpjes van Joost zijn optreden van de halve finale voorbij zie komen, dan steekt het echt nog zo erg, dat ik snel verder scroll
Ja precies, raak ze waar het echt pijn doet.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Mooi, nog een paar en we kunnen eindelijk die halve finales weer afschaffen! Maar toen besefte ik dat het allemaal onderdeel is geworden van de money-making-machine.
Ik geef deze door aan onze auto expertquote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, was die halvegare entertainmentexpert Joost weer aan het afbranden aan de hand van quotes uit aftonbladet.
Kan ik nog wel een volvo kopen na deze ellende?
heb ik ook welquote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef PinkLow het volgende:
Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben...
Maar als ik filmpjes van Joost zijn optreden van de halve finale voorbij zie komen, dan steekt het echt nog zo erg, dat ik snel verder scroll
Ik heb echt nog geen één artiest of delegatie gehoord die volledig positief was. Het was gewoon een tikkende tijdbom achter de schermen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
'If we were disqualified, they wouldn't let us compete next year'.
Het ene na het andere verhaal over de druk die daar was komt nu naar buiten.
Zweden is de EBU niet. Al zitten er wel veel Zweden in de EBU.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, was die halvegare entertainmentexpert Joost weer aan het afbranden aan de hand van quotes uit aftonbladet.
Kan ik nog wel een volvo kopen na deze ellende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |