Duurt van 24 februari t/m 7 maart, amper twee weken. Dus dat pas prima op de agendaquote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo diep zat ik er ook weer niet. Zag snel wat voorbij komen.
Ik zou bijna zeggen: fuck Aran.quote:
Zo lang er nog iets loopt gaat ie dat absoluut niet doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:00 schreef engine het volgende:
Joost zou ondertussen ook zelf een keer zijn versie van het verhaal kunnen doen. Het is niet verplicht ofzo maar het zijn ook de mensen die je nummer zoveel miljoenen keren geluisterd hebben en meegeleefd.
Nou, aan mij hoeft hij zich in ieder geval niet verschuldigd te voelen!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:00 schreef engine het volgende:
Joost zou ondertussen ook zelf een keer zijn versie van het verhaal kunnen doen. Het is niet verplicht ofzo maar het zijn ook de mensen die je nummer zoveel miljoenen keren geluisterd hebben en meegeleefd.
Ik zie het nu ja maar alsnog denk ik dat hij er zelf wel klaar mee is.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duurt van 24 februari t/m 7 maart, amper twee weken. Dus dat pas prima op de agenda
Las vanmiddag dat AvroTros pas weer met een reactie komt als het OM een uitspraak doet. Snap ik aan de ene kant, maar ik zou ook gewoon doorpakken nu. In ieder geval om Joost te beschermen en de druk op de EBU te houden en transparant te zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan moet de AVROTROS dus wel hetzelfde spelletje gaan spelen.
Daar valt al een hele last van zijn schouders af, bedankt!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, aan mij hoeft hij zich in ieder geval niet verschuldigd te voelen!
Zoals ik al zei: Freshtival, zondag. Er zijn nog kaarten.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Hierdoor heb ik wel ontdekt dat ie aankomend weekend op een festival staat.
Er hangt hem nog een vervolging boven het hoofd. Als ik zijn raadsvrouw waa zou ik hem ook aanraden te zwijgen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:00 schreef engine het volgende:
Dat weet ik niet. Het feit dat ie op de afterparty was spreekt ook wel boekdelen over zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja maar alsnog denk ik dat hij er zelf wel klaar mee is.
Dat zou ik inderdaad ook bijna zeggen.quote:
Ik heb kaarten voor Los Angeles, al bezet helaasquote:Op maandag 13 mei 2024 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Freshtival, zondag. Er zijn nog kaarten.
Aran staat alvast op het terrein voor een "gezellig" gesprek. (Ben er serieus wel een beetje bang voor dat de pers er naartoe gaat).quote:Op maandag 13 mei 2024 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Freshtival, zondag. Er zijn nog kaarten.
Waar las je dat? Heb je nog een linkje?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:02 schreef d_elise het volgende:
[..]
Las vanmiddag dat AvroTros pas weer met een reactie komt als het OM een uitspraak doet. Snap ik aan de ene kant, maar ik zou ook gewoon doorpakken nu. In ieder geval om Joost te beschermen en de druk op de EBU te houden en transparant te zijn.
Wat kan het kwaad om de waarheid te vertellen als er zo weinig gebeurd is?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er hangt hem nog een vervolging boven het hoofd. Als ik zijn raadsvrouw waa zou ik hem ook aanraden te zwijgen.
Dus ik zou er niet op rekenen.
En dat is als hij het zelf al zou willen.
Ik heb inmiddels wel miljoenen keren naar z'n nummer geluisterd, hè, niet zo sarcastisch doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar valt al een hele last van zijn schouders af, bedankt!
Is niet aan de streaming cijfers af te zienquote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Buiten Nederland lijk het zich allemaal wel tegen hem te keren:
https://www.reddit.com/r/(...)rosecution_may_have/
Die eerste dagen kon ik niet stoppen met reactievideos kijken, terwijl ik die normaal nooit kijk. Don't worry, het was alleen een (slechte) poging tot het maken van ene grap, nothing personal.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel miljoenen keren naar z'n nummer geluisterd, hè, niet zo sarcastisch doen.
Als de Aran Bades van deze wereld er zo makkelijk op happen heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan moet de AVROTROS dus wel hetzelfde spelletje gaan spelen.
[url]Politieonderzoek naar Joost Klein afgerond, justitie besluit binnen enkele weken https://www.nu.nl/songfestival/6312709/politieonderzoek-naar-joost-klein-afgerond-justitie-besluit-binnen-enkele-weken.html[/url]quote:Op maandag 13 mei 2024 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar las je dat? Heb je nog een linkje?
En voor AVROTROS geldt hetzelfde als wat ik net zei over joost: als ik hun raadsvrouw was zou ik dat ook adviseren.
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Des te mooier als het straks allemaal een storm in een glas water bleek te zijn (ja, daar hoop ik nog steeds opquote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef -XOR- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |