De genocide plegende Israeliers laten in ruil voor elk vernield koffiezetapparaat een Palestijnse baby in leven, dus de studenten moeten wel. Eigenlijk is dit een groot Joodsch complot om de koffiezetapparaatmarkt naar hun hand te zetten.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel even wat schade aanrichten he. Anders komt de boodschap niet over.
Een stickertje in je schrift.....quote:Op maandag 13 mei 2024 16:39 schreef Qarrad het volgende:
Ze krijgen nu echt complimenten als een stel kleuters.
Een "ben ik in beeld" knuffel.quote:
Ze heeft in elk geval geen gezichtsbedekking.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Even dat wijf in een busje proppen, zou mooi zijn. Ze staat er mooi op, die ligt over 20 jaar nog aan de subsidie.
En die snor dan?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval geen gezichtsbedekking.
vijf uur uitklokken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben ze daar te weinig personeel bij AT5 ofzo dat ze moeten stoppen met live uitzenden?
Ja we hebben beter gezien.quote:
Na alle uitleg de afgelopen dagen begrijpt ze het begrip 'vorderen' nog steeds niet.quote:
Alleen maar goed dat het verder rustig blijft, toch?quote:
Palliedomheid ten top.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
"De vernieling van een koffieautomaat is niets in vergelijking met wat Isreal in gaza doet!!!"
zoiets krijg je dan weer te horen.
edit: ah, ik was al te laat
[..]
Weer flink wat eigendommen beklad, is maar wat je rustig noemt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen maar goed dat het verder rustig blijft, toch?
Snap niet dat er mensen zijn die hier lol uit halen.
Ze brengt het alsof kleuters die soldaatje speelden in de zandbak daar koelbloedig door de politie zijn geexcuteerd, maar hier krijgen vernielzuchtige studenten die hand in hand lopen met sympathisanten van dubieuze organisaties af en toe een duwtje van de handhavende macht. Het is me wat.quote:
Want Martijntjes zoontje is de derde generatie die niet mee heeft gekregen dat je soms gewoon moet luisteren en dat dingen niet mogen en zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Martijntje had ongetwijfeld zelf daar gestaan als dit 20 jaar eerder ofzo was gebeurd.
Ja, maar er zijn hier mensen die hopen dat de demonstranten doorgaan en klappen krijgen. Daar gaat het om.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weer flink wat eigendommen beklad, is maar wat je rustig noemt.
Daar staan de demonstranten voor immers.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:43 schreef OllieA het volgende:
Mensen slaan is geen baan.
Nee, je moet mensen neerknallen op een festival, verkrachten, in de fik steken...
Dat is pas een goeie baan. En zo peaceful ook.
Ik hoop helemaal niet dat ze doorgaan, ik hoop dat ze stoppen en eens buiten hun bubbel kijken. Dat grut heeft geen idee en laat zich dingen aanpraten door professionele opjuiners die wel beter weten.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn hier mensen die hopen dat de demonstranten doorgaan en klappen krijgen. Daar gaat het om.
Natuurlijk keur ik het bekladden van eigendommen niet goed, en de uvA heeft daar dan ook aangifte van gedaan.
Gaat niks mee gebeuren hoor. Er gaat namelijk helemaal niks verhaald worden bij deze 'demonstranten' die inmiddels al een stuk of 3 keer de boel hebben afgebroken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn hier mensen die hopen dat de demonstranten doorgaan en klappen krijgen. Daar gaat het om.
Natuurlijk keur ik het bekladden van eigendommen niet goed, en de uvA heeft daar dan ook aangifte van gedaan.
Zoiets heb je vast niet gezegd bij de corona protesten. Toen waren het allemaal 'wappies', immers.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Niet invullenquote:Op maandag 13 mei 2024 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoiets heb je vast niet gezegd bij de corona protesten. Toen waren het allemaal 'wappies', immers.
Ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren met de schade die een paar dagen geleden is aangericht.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat niks mee gebeuren hoor. Er gaat namelijk helemaal niks verhaald worden bij deze 'demonstranten' die inmiddels al een stuk of 3 keer de boel hebben afgebroken.
Je moet ze direct oppakken, degene die de aanjagers zijn en hun gezicht bedekken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren met de schade die een paar dagen geleden is aangericht.
Het is pas een paar dagen geleden hè, een beetje vroeg om nu al te roepen dat er niks mee gaat gebeuren. Sommige mensen staan er mooi op.
Het kan en mag allemaal blijkbaar in dit gave land. Maar dit is niet iets nieuws, die hele safe space wereld is er alleen voor mensen die goedgekeurd worden door dat krijsvolk, het zijn de grootste racisten die door de straten marcheren.quote:
Er zijn in ieder geval vrijdag (was het toch?) mensen opgepakt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ze direct oppakken, degene die de aanjagers zijn en hun gezicht bedekken.
Niet achteraf want dat werkt niet.
Als dat vanaf het begin gedaan was was het niet zo uit de klauwen gelopen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-van-amsterdam.htmlquote:Op maandag 13 mei 2024 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ze direct oppakken, degene die de aanjagers zijn en hun gezicht bedekken.
Niet achteraf want dat werkt niet.
Als dat vanaf het begin gedaan was was het niet zo uit de klauwen gelopen.
Ideetje. Gewoon de wet handhaven.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:58 schreef OllieA het volgende:
Ideetje. Vreedzame manier voor de ME om te de-escaleren zonder stokslagen.
Iedereen die tegen de linie staat te duwen: gezichtsbedekking en eventueel brilletje afpakken.
Kijken hoe snel ze zich dan verwijderen.
Helaas gaat de maatschappij daar weer voor opdraaien ja. En helaas gaat de politiek hier ook niets mee doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat niks mee gebeuren hoor. Er gaat namelijk helemaal niks verhaald worden bij deze 'demonstranten' die inmiddels al een stuk of 3 keer de boel hebben afgebroken.
Ja maar ze roepen dat ze vreedzaam zijn! Dit volk heeft een vrijbrief en weten dat ze ermee wegkomen, de komende week zullen weer genoeg hoogleraren (proest), politici en journalisten voor ze in de bres springen. Toevallig natuurlijk allemaal anti Israël. En niemand durft echt in te grijpen want je wordt afgemaakt in de media, en dat kunnen politici niet gebruiken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ideetje. Gewoon de wet handhaven.
Iedereen die vernielingen gepleegd heeft of niet luistert naar de aanwijzingen van de politie oppakken, gegevens noteren en voorleggen aan de officier van justitie.
Dar klopt dus al niet want het was al een stuk minder, 36 namelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-van-amsterdam.html
Fascinerende redinatietrant, dat je dus dingen kapot mag maken omdat er in het buitenland dingen gebeuren die nog erger zijn dan dat!quote:Op maandag 13 mei 2024 17:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar ze roepen dat ze vreedzaam zijn! Dit volk heeft een vrijbrief en weten dat ze ermee wegkomen, de komende week zullen weer genoeg hoogleraren (proest), politici en journalisten voor ze in de bres springen. Toevallig natuurlijk allemaal anti Israël. En niemand durft echt in te grijpen want je wordt afgemaakt in de media, en dat kunnen politici niet gebruiken.
Edit: dit soort GroenLinks mensen dus.
[ x ]
Heb je het wel gelezen? Degenen die vrij zijn zullen alsnog worden vervolgd.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dar klopt dus al niet want het was al een stuk minder, 36 namelijk.
En de woordvoerder had niet eens het lef om te zeggen hoeveel daarvan nog daadwerkelijk vast zaten.
Lachen man. Die reactie zien we aan de lopende band ook op fok.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar ze roepen dat ze vreedzaam zijn! Dit volk heeft een vrijbrief en weten dat ze ermee wegkomen, de komende week zullen weer genoeg hoogleraren (proest), politici en journalisten voor ze in de bres springen. Toevallig natuurlijk allemaal anti Israël. En niemand durft echt in te grijpen want je wordt afgemaakt in de media, en dat kunnen politici niet gebruiken.
[ x ]
Is niet de eerste keer dat ik deze redenatie zag, zelfs zulke reacties gelezen wanneer Joden belaagd werden, nee dat was niet erg die dode Hamas terroristen zijn pas erg.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Fascinerende redinatietrant, dat je dus dingen kapot mag maken omdat er in het buitenland dingen gebeuren die nog erger zijn dan dat!
Je ziet die redenatie bij ieder vol topic op fok nws minstens 1x voorbijkomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik deze redenatie zag, zelfs zulke reacties gelezen wanneer Joden belaagd werden, nee dat was niet erg die dode Hamas terroristen zijn pas erg.
Maar GroenLinks, sowieso een fascistische partij.
''Wat verfschade''.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[ x ]
.quote:Universiteit: anderhalf miljoen euro schade na studentenprotesten
De schade door de studentenprotesten bij de Universiteit van Amsterdam deze week hebben bedraagt zo'n anderhalf miljoen euro. Dat staat op de website van de UvA. De demonstraties, die maandag begonnen, werden woensdag door de politie beëindigd.
Liever mensen die voor je opkomen dan een regering die je dag in dag uit laat stikken en je de dood in laat bombarderen door Israël.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Die lui hebben hun PR-kennis zeker opgedaan bij de dagbesteding voor zwakbegaafden.
Je zal maar Palestijnse burger zijn met zulke idiote mensen die voor je denken op te komen met hooliganisme.
Ja maar, ja maar! Het koffiezetapparaatquote:Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Fascinerende redinatietrant, dat je dus dingen kapot mag maken omdat er in het buitenland dingen gebeuren die nog erger zijn dan dat!
Onnozele tegenstelling.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Liever mensen die voor je opkomen dan een regering die je dag in dag uit laat stikken en je de dood in laat bombarderen door Israël.
Ach nutteloos om met zo iemand in discussie te gaan, de whataboutism 's vliegen je om de oren terwijl ze provoceren tot een kunst gemaakt hebben. Die gast weet ook wel dat er heel wat schade is, maar het is het typische uitdagen en provoceren van het linkerkamp omdat ze weten dat ze een vrijbrief hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Wat verfschade''.
[..]
.
Aldus NOS. Die gast moet z'n klep houden.
Of eigenlijk: een regering die een oorlog start tegen een buurland en zich dan verstopt in je kelder als het buurland de handschoen oppakt en terugslaat. Het blijft een rare hersenkronkel van die UVA gasten. Als je het goed voorhebt met de Palestijnen, kun je beter tegen Hamas protesteren.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Liever mensen die voor je opkomen dan een regering die je dag in dag uit laat stikken en je de dood in laat bombarderen door Israël.
Maar Nederland heeft geen banden met Hamas? Nederland heeft wel innige banden met een apartheidsstaat die momemteel een massaslachting aanricht onder Palestijnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:32 schreef Lurf het volgende:
[..]
Of eigenlijk: een regering die een oorlog start tegen een buurland en zich dan verstopt in je kelder als het buurland de handschoen oppakt en terugslaat. Het blijft een rare hersenkronkel van die UVA gasten. Als je het goed voorhebt met de Palestijnen, kun je beter tegen Hamas protesteren.
Ik ben bang dat die boodschap door deze wijze van 'demonstreren' flink ondergesneeuwd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
En je kan niet reageren, alleen toegestane accounts.quote:
Makkelijk scoren bij de jongeren denkt deze steeds oudere man waarschijnlijk. Al vraag ik mij af of de doelgroep zo groot is als hij denkt. Onze lokale fc is ook armoede en daar komen alsnog wekelijks meer mensen op af dan alle "studenten" demos bij elkaar.quote:
Als de ME moet komen ben je die stap al voorbij. Je moet voor die tijd wegwezen wanneer je geen tikken wil en dat roepen ze ook vaak genoeg om.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:58 schreef OllieA het volgende:
Ideetje. Vreedzame manier voor de ME om te de-escaleren zonder stokslagen.
Iedereen die tegen de linie staat te duwen: gezichtsbedekking en eventueel brilletje afpakken.
Kijken hoe snel ze zich dan verwijderen.
Die Tim Hofman komt elke avond gillend klaar op bebaarde Arabieren, wat een lul is dat.quote:
The fuck man.quote:
Best choquerend dat dit allemaal getolereerd wordtquote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Als je tijdens of na het slopen tikken hebt gekregen van de ME graag even melden bij Tim Hofman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |