vijf uur uitklokken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben ze daar te weinig personeel bij AT5 ofzo dat ze moeten stoppen met live uitzenden?
Ja we hebben beter gezien.quote:
Na alle uitleg de afgelopen dagen begrijpt ze het begrip 'vorderen' nog steeds niet.quote:
Alleen maar goed dat het verder rustig blijft, toch?quote:
Palliedomheid ten top.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
"De vernieling van een koffieautomaat is niets in vergelijking met wat Isreal in gaza doet!!!"
zoiets krijg je dan weer te horen.
edit: ah, ik was al te laat
[..]
Weer flink wat eigendommen beklad, is maar wat je rustig noemt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen maar goed dat het verder rustig blijft, toch?
Snap niet dat er mensen zijn die hier lol uit halen.
Ze brengt het alsof kleuters die soldaatje speelden in de zandbak daar koelbloedig door de politie zijn geexcuteerd, maar hier krijgen vernielzuchtige studenten die hand in hand lopen met sympathisanten van dubieuze organisaties af en toe een duwtje van de handhavende macht. Het is me wat.quote:
Want Martijntjes zoontje is de derde generatie die niet mee heeft gekregen dat je soms gewoon moet luisteren en dat dingen niet mogen en zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Martijntje had ongetwijfeld zelf daar gestaan als dit 20 jaar eerder ofzo was gebeurd.
Ja, maar er zijn hier mensen die hopen dat de demonstranten doorgaan en klappen krijgen. Daar gaat het om.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weer flink wat eigendommen beklad, is maar wat je rustig noemt.
Daar staan de demonstranten voor immers.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:43 schreef OllieA het volgende:
Mensen slaan is geen baan.
Nee, je moet mensen neerknallen op een festival, verkrachten, in de fik steken...
Dat is pas een goeie baan. En zo peaceful ook.
Ik hoop helemaal niet dat ze doorgaan, ik hoop dat ze stoppen en eens buiten hun bubbel kijken. Dat grut heeft geen idee en laat zich dingen aanpraten door professionele opjuiners die wel beter weten.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn hier mensen die hopen dat de demonstranten doorgaan en klappen krijgen. Daar gaat het om.
Natuurlijk keur ik het bekladden van eigendommen niet goed, en de uvA heeft daar dan ook aangifte van gedaan.
Gaat niks mee gebeuren hoor. Er gaat namelijk helemaal niks verhaald worden bij deze 'demonstranten' die inmiddels al een stuk of 3 keer de boel hebben afgebroken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn hier mensen die hopen dat de demonstranten doorgaan en klappen krijgen. Daar gaat het om.
Natuurlijk keur ik het bekladden van eigendommen niet goed, en de uvA heeft daar dan ook aangifte van gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |