abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2024 @ 11:04:34 #126
62419 CherryLips
chocoholic
pi_213544836
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ondanks de volledig terechte woede rond de organisatie van dit ESF, vind ik het wel sneu als Nemo ondergesneeuwd zou worden door alles wat er is misgegaan, waar het Zwitserse team verder weinig aan kon doen.
Alleen maar verliezers dit jaar.
Tap tap tap
pi_213544934
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ondanks de volledig terechte woede rond de organisatie van dit ESF, vind ik het wel sneu als Nemo ondergesneeuwd zou worden door alles wat er is misgegaan, waar het Zwitserse team verder weinig aan kon doen.
Tuurlijk is dat sneu, met dank aan de EBU, die hadden het niet zo lang moeten laten etteren .. Na al deze tegenstrijdige verhalen is het wachten op de versie die op waarheid berust. Ik denk persoonlijk dat als er echt stront aan de knikker was hij Zweden niet was uitgekomen. We gaan het zien...
pi_213544953
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 10:02 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Ik kan daar heel slecht tegen. Op Resset era (grootste game fora wereldwijd) zijn gisteren meerdere Nederlanders verbannen omdat ze geweld tegen vrouwen goed aan het praten waren.
Op twitter lees je nog steeds voordurend het verhaal dat Joost iemand geslagen zou hebben.
ResetEra is sowieso een fucking kutforum geworden. Als je zegt dat je regenbogen kut vindt omdat ze altijd alleen te zien zijn terwijl het regent vinden ze je een homo hater en krijg je zonder pardon een perma ban
pi_213544971
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 10:52 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Jij verwijt Joost allerlei dingen, maar jij doet niets anders dan feiten naar je hand zetten.Die vrouw stond overduidelijk haar werk NIET te doen, want als ze dat wel had gedaan had ze zich aan de de afspraken gehouden die WEL zijn gemaakt. Afspraken die Avrotros uitdrukkelijk benoemd en die door EBU niet zijn tegengesproken.
De EBU heeft wel degelijk gezegd dat het verhaal van de cameramevrouw heel anders is. Maar goed, zelfs als het zo zou zijn dat er wel een afspraak was dan is dat natuurlijk gewoon een fout binnen de uitvoering van je functie. Geen enkele reden om mensen te bedreigen.
quote:
Dat Joost een waarschuwing heeft gekregen is nergens officieel bekend gemaakt. Dat heeft iemand uit zijn/haar duim gezogen en jij blijft het hier voortdurend als vaststaand feit opvoeren.
Het staat in een serieus te nemen krant, dat is gewoon een prima bron. Jij hebt vast bewijs voor het feit dat het verzonnen is, wat je hier zonder enig voorbehoud stelt…
zie email 27 oktober
  maandag 13 mei 2024 @ 11:20:46 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_213544991
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 10:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat ook zo bijzonder is, waarom de pridevlag en regenboogvlag wel accepteren en kon de non binaire vlag niet mee naar binnen?

Nemo zelf moest de vlag al binnen smokkelen.
Toeschouwers moesten de vlag inleveren.
Heel eerlijk: ik snapte niet zo goed waarom andere vlaggen dan de vlaggen van de landen die meedoen mee moesten. Het gaat om een landenwedstrijd en om de muziek en dat staat toch compleet los van je geslacht, gevoel, geaardheid of wat dan ook?

(En aan de andere kant snap ik dat je soms een podium nodig hebt en dat je er open ove rmoet kunnen zijn, maar ook zonder die vlaggen waren dingen echt heel duidelijk).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 mei 2024 @ 11:25:24 #131
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213545026
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 11:26:03 #132
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213545029
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:20 schreef Troel het volgende:
Heel eerlijk: ik snapte niet zo goed waarom andere vlaggen dan de vlaggen van de landen die meedoen mee moesten. Het gaat om een landenwedstrijd en om de muziek en dat staat toch compleet los van je geslacht, gevoel, geaardheid of wat dan ook?
Dat is het allang niet meer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 11:27:24 #133
5428 crew  miss_sly
pi_213545039
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De EBU heeft wel degelijk gezegd dat het verhaal van de cameramevrouw heel anders is. Maar goed, zelfs als het zo zou zijn dat er wel een afspraak was dan is dat natuurlijk gewoon een fout binnen de uitvoering van je functie. Geen enkele reden om mensen te bedreigen.
[..]
Het staat in een serieus te nemen krant, dat is gewoon een prima bron. Jij hebt vast bewijs voor het feit dat het verzonnen is, wat je hier zonder enig voorbehoud stelt…
Nou ja, er is natuurlijk voor nog helemaal geen enkel verhaal bewijs. Dus niet voor het feit dat het een minimaal incident was of dat het erger was. Niet voor geweld of een kapotte camera, niet voor de afspraak, niet of de cameravrouw daarvan op de hoogte was, etc. Het zijn allemaal nog steeds hear say dingen, dus op zich kan niemand heel stellig een bepaalde kant kiezen, lijkt mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 mei 2024 @ 11:29:21 #134
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_213545052
quote:

[..]

Ja want de EBU verteld de waarheid. Waarom accepteer je niet dat er teveel onduidelijkheid is.
Maar goed, je bent sinds het incident al aan het trollen, best kwalijk voor een moderator.
pi_213545055
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nou ja, er is natuurlijk voor nog helemaal geen enkel verhaal bewijs. Dus niet voor het feit dat het een minimaal incident was of dat het erger was. Niet voor geweld of een kapotte camera, niet voor de afspraak, niet of de cameravrouw daarvan op de hoogte was, etc. Het zijn allemaal nog steeds hear say dingen, dus op zich kan niemand heel stellig een bepaalde kant kiezen, lijkt mij.
Dat mag je zo vinden natuurlijk. Maar er wordt hier gesteld dat ik dingen loop te verzinnen althans verzonnen verhalen rondpomp. Dan mag je dat ook wel even onderbouwen lijkt me. Want het staat gewoon in de krant.
zie email 27 oktober
pi_213545059
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat mag je zo vinden natuurlijk. Maar er wordt hier gesteld dat ik dingen loop te verzinnen althans verzonnen verhalen rondpomp. Dan mag je dat ook wel even onderbouwen lijkt me. Want het staat gewoon in de krant.
En die krant was erbij?

[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 13-05-2024 11:32:14 (fixed you :)) ]
pi_213545061
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:29 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]
Ja want de EBU verteld de waarheid. Waarom accepteer je niet dat er teveel onduidelijkheid is.
Maar goed, je bent sinds het incident al aan het trollen, best kwalijk voor een moderator.
Een minderheidsstandpunt innemen is natuurlijk nog geen trollen :D
Natuurlijk is het niet zo dat wat de EBU verteld meteen tot waarheid verheven moet worden. Net zo min als wat Klein cs vertellen… Laat het bij dat laatste nou net ff anders gaan ;)
zie email 27 oktober
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 11:30:54 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213545062
quote:

[..]
er staat veel meer in de krant ook dingen die pleiten in het voordeel van Joost, maar daar hoor je jou eigenlijk niet over.

Niet erg, je mag een mening hebben, maar je gaat er een beetje lang mee door.

wat ik al eerder zei, misschien accepteren dat mensen het niet altijd met andere mensen eens zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 13 mei 2024 @ 11:31:14 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213545064
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
[/b]

En die krant was erbij?
Schijnt de Zweedse Telegraaf te zijn. Weet je wel weer genoeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_213545065
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
[/b]

En die krant was erbij?
Je bent bekend met het fenomeen “journalistiek”?
zie email 27 oktober
pi_213545072
quote:

Zo werkt het niet met bronnen en bewijs.

Er staat in diverse kranten in diverse bewoordingen dat het een "uitgelekte bron" was, waarbij men elkaar napraat.
Het is geen bevestigde bron.

Er is ook niemand die stelt dat het verzonnen is, dus speel die kaart niet.
We stellen alleen dat het een niet bevestigde bron is.

Het verbaast me wel dat je je hier al 3 dagen lang zo in vastbijt terwijl je niet meer weet dan wij, je zal er vast een hele goede reden voor hebben.

Persoonlijk vind ik daar wel wat van.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 11:31:55 #142
5428 crew  miss_sly
pi_213545073
quote:

[..]
Jij weet net zo goed als ik dat 'het staat in de krant' niet betekent dat het waar is. Dus jij kunt afgaan op wat er in bepaalde kranten wordt geschreven, maar dat maakt het nog geen waarheid. Die is simpelweg nog niet bekend. Jij beroept je op andere bronnen dan een ander om een mening te vormen, en dan sta je met twee meningen, niet gestaafd door bewijzen, tegenover elkaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213545075
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Schijnt de Zweedse Telegraaf te zijn. Weet je wel weer genoeg.
Het Algemeen Dagblad is de Zweedse telegraaf? Wist niet dat ze verhuisd waren, misschien is de bezorging van m’n krant daarom zo kut :D

Nee zonder dollen, dat gaat om het gesloopte camera-verhaal. Dat staat in aftonbladet.
zie email 27 oktober
  roze maandag 13 mei 2024 @ 11:32:34 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213545077
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het Algemeen Dagblad is de Zweedse telegraaf? Wist niet dat ze verhuisd waren, misschien is de bezorging van m’n krant daarom zo kut :D

Nee zonder dollen, dat gaat om het gesloopte camera-verhaal. Dat staat in aftonbladet.
Ik haal dingen door elkaar.
Your beauty never ever scared me.
pi_213545083
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 10:44 schreef Greys het volgende:
Oh wauw. Aran "Maar de Friese artiest stelde zich eerder al niet echt sympathiek op tegenover Aran Bade". Hij vond het zeer agressief dat Joost toen antwoordde 'heb je weleens een weeskind dit zien doen dan'. Alles is nu agressief. En dat hij de microfoon af pakte van de telegraaf om het logo te bekijken was zo grappig dat zelfs AvroTros dat deelde dat beeld in hun pers-compilatie filmpje. En nu is dat ineens agressief? :') _O-
Niet heel verrassend hoor. Laten we eerlijk zijn: o.a Aran is zo’n type (kijk hoe negatief hij vorig jaar over Mia, Dion en Duncan was) dat achteraf gaat zeggen dat hij dit zag aankomen of dat Joost een rotzak is.
Ineens kent iedereen Joost door en door en hadden we hem nooit moeten sturen.
pi_213545087
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zo werkt het niet met bronnen en bewijs.

Er staat in diverse kranten in diverse bewoordingen dat het een "uitgelekte bron" was, waarbij men elkaar napraat.
Het is geen bevestigde bron.

Er is ook niemand die stelt dat het verzonnen is, dus speel die kaart niet.
We stellen alleen dat het een niet bevestigde bron is.

Het verbaast me wel dat je je hier al 3 dagen lang zo in vastbijt terwijl je niet meer weet dan wij, je zal er vast een hele goede reden voor hebben.

Persoonlijk vind ik daar wel wat van.
“Dat heeft iemand uit zijn/haar duim gezogen”; is hier zojuist woordelijk gezegd over dat verhaal. Dat gaat wel wat verder dan alleen maar stellen dat er geen bevestiging zou zijn.
zie email 27 oktober
pi_213545104
quote:

[..]
[..]
Ik zou een nickchange aanvragen.
Brokenrecord200 lijkt me wel wat voor jou.

pi_213545105
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je bent bekend met het fenomeen “journalistiek”?
Ik hecht veel waarde aan serieuze media.
Maar jij ben nogal selectief in dingen die je wel en niet serieus neemt.

Ik hecht ook veel waarde aan een concrete uitspraak van de AvroTros.
Als de EBU die uitspraak met evenveel concreetheid tegenspreekt, ga ik ze ook geloven.
Maar de EBU heeft er alle baat bij om zich in vaagheden te hullen.
Maar trein lekker verder. Ik laat je verder voorbijsporen.
pi_213545110
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij weet net zo goed als ik dat 'het staat in de krant' niet betekent dat het waar is. Dus jij kunt afgaan op wat er in bepaalde kranten wordt geschreven, maar dat maakt het nog geen waarheid. Die is simpelweg nog niet bekend. Jij beroept je op andere bronnen dan een ander om een mening te vormen, en dan sta je met twee meningen, niet gestaafd door bewijzen, tegenover elkaar.
Ook journalisten maken fouten. Dat klopt. Maar als je daarin blijft hangen dan kun je niets meer aannemen tenzij beide partijen het bevestigen oid. Ik merk hier in dit topic maar ook breder een hoop frustratie over een vermeende oneerlijke of onterechte diskwalificatie. Daar is toch ook niets over bevestigd?

Het werkt natuurlijk wel twee kanten op.
zie email 27 oktober
pi_213545114
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
“Dat heeft iemand uit zijn/haar duim gezogen”; is hier zojuist woordelijk gezegd over dat verhaal. Dat gaat wel wat verder dan alleen maar stellen dat er geen bevestiging zou zijn.
Het is je blijkbaar heel wat waard om dit Joost allemaal in de schoenen te schuiven.

Ben benieuwd naar je beweegredenen want je hebt niet meer nieuws of bronnen dan wij.

Wat er in kranten staat is niet zo relevant, er wordt een hoop beweerd wat niet door de politie, EBU of AvroTros is bevestigd, zoals "vernieling van een camera". Als een krant dat beweert maar geen bron noemt / heeft dan kan ik dat niet serieus nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')