Hoop het ookquote:Op zondag 12 mei 2024 23:19 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik hoop dat Joost dit soort dingen een beetje meekrijgt. Geen idee of hij nu op social media kijkt, maar ik hoop dat het hem een beetje opbeurt.
niet van Mossad, dat zou wel heel erg triest zijn als men een delegatie mossad agenten zou sturen..quote:Op zondag 12 mei 2024 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ? volgens mij was die hele delegatie deel van de Mossad en sws heel fout bezig wat ik daar heb gehoord.
quote:Op zondag 12 mei 2024 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of ze werd inmiddels belaagd door een boze social media menigte. Arm ding.
Ik ben er nog zo beroerd van. Echt.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:12 schreef Greys het volgende:
Maar dat je TERWIJL HET ONDERZOEK NOG LOOPT (dus terwijl iemand niet bewezen schuldig) z'n finale gewoon afpakt trek ik nog steeds echt niet. Ik word er zo boos en verdrietig van. Laat staan hoe Joost zich moet voelen na z'n perfecte maandenlange voorbereiding.
Ik trek dit soort dingen zó slecht. Lekker veroordelen als er nog geen oordeel is. En geen woord zeker over nee is nee en afspraken?quote:Op zondag 12 mei 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:
Schimmelpenninck in de Volkskrant: we hebben als volk een gebrek aan beschaving en Joost is daar een exponent van.
Als-ie het nou alleen over zichzelf had, dan klopte het wel.![]()
Het was écht heel erg walgelijk pestgedrag.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Keren Peles. Op haar insta heb ik toen geleken en gecheckt of het echt was, die screenshots die op X kwamen. En het stond er allemaal echt.
De rest van je post kan ik niet op antwoorden want dat weet ik niet van Mossad enzo. Ze waren wel enorm aan het treiteren en mensen ongevraagd fotograferen en filmen en op insta zetten inderdaad. Tot Käärijä aan toe.
Die mossad is aanname, maar van Spaanstalige delegatie heb ik veelvuldig op streams vernomen dat het gedrag provocerend en intimiderend was en dat het er altijd na 1 of 2 vragen op uitdraaide wat er gevonden werd van de Israelisch situatie ... als je dan niet antwoordde of iets anders antwoordde dan werd je door hun neergezet als anti-semiet op je social media etc of zelf of TV zoals Ierland overkwam ...quote:Op zondag 12 mei 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Keren Peles. Op haar insta heb ik toen geleken en gecheckt of het echt was, die screenshots die op X kwamen. En het stond er allemaal echt.
De rest van je post kan ik niet op antwoorden want dat weet ik niet van Mossad enzo. Ze waren wel enorm aan het treiteren en mensen ongevraagd fotograferen en filmen en op insta zetten inderdaad. Tot Käärijä aan toe.
Hij woont in Zweden, dus zal zich wel aangevallen voelen. Echt een kinderlijk stukquote:Op zondag 12 mei 2024 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek dit soort dingen zó slecht. Lekker veroordelen als er nog geen oordeel is. En geen woord zeker over nee is nee en afspraken?
Dit geeft me gewoon kippenvelquote:
Het erge is dat ik er redelijk neutraal in stond wat de deelname van Israël betreft. Maar als je dan de gevolgen ziet van de deelname, gecombineerd met een delegatie die alles doet om andere deelnemers in een lastig parket te brengen door treitervideo’s en vragen, dan is het duidelijk dat je geen normale ESC met Israël kon/kan organiseren.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
niet van Mossad, dat zou wel heel erg triest zijn als men een delegatie mossad agenten zou sturen..
Ik las andere berichten van mensen die in israël wonen en daar schijnt het redelijk normaal te zijn om te denken dat kritiek op israël gelijk staat aan anti-semitisme.
heel erg " wij zijn goed en iedereen die tegen ons is is slecht"
Sander en de makkelijke takes. Zijn nieuwe tv-programma.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:
Schimmelpenninck in de Volkskrant: we hebben als volk een gebrek aan beschaving en Joost is daar een exponent van.
Als-ie het nou alleen over zichzelf had, dan klopte het wel.![]()
Dat vind ik dan weer onzin, de bijdrages van Israel in decennia van dit festival zijn ooit terecht als winnaars uitgekozen.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het erge is dat ik er redelijk neutraal in stond wat de deelname van Israël betreft. Maar als je dan de gevolgen ziet van de deelname, gecombineerd met een delegatie die alles doet om andere deelnemers in een lastig parket te brengen door treitervideo’s en vragen, dan is het duidelijk dat je geen normale ESC met Israël kon/kan organiseren.
Eigenlijk blijft het sowieso wel politiek, oorlog of niet. Volgens mij pakt Israël gewoon elk jaar 12 televote punten van de ‘rest of the world’, puur omdat het praktisch direct een religie vertegenwoordigd. Daar doe je niets aan, maar enigszins onrechtvaardig is het wel.
Ik heb mijn twijfels over de terechtheid van Netta, maar ik ben met je eens dat dat niet was vanwege de religie.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer onzin, de bijdrages van Israel in decennia van dit festival zijn ooit terecht als winnaars uitgekozen.
Als er een mes in een rug gestoken moet worden en je kan er geld mee verdienen dan is Sander er als allereerste bijquote:Op zondag 12 mei 2024 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek dit soort dingen zó slecht. Lekker veroordelen als er nog geen oordeel is. En geen woord zeker over nee is nee en afspraken?
Ach ja, hij is nogal gek op Zweden. Dus is het te verwachten.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo blij dat zelfs columnisten wachten tot alle details bekend zijn
Niet alleen van Spanje. Er hebben er meer geklaagd, op social media en bij de EBU.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mossad is aanname, maar van Spaanstalige delegatie heb ik veelvuldig op streams vernomen dat het gedrag provocerend en intimiderend was en dat het er altijd na 1 of 2 vragen op uitdraaide wat er gevonden werd van de Israelisch situatie ... als je dan niet antwoordde of iets anders antwoordde dan werd je door hun neergezet als anti-semiet op je social media etc of zelf of TV zoals Ierland overkwam ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |