Die persoon is ernstig naief als ze denken dat er niet van alles van de laatste dagen screenshots in omloop zijnquote:Op zondag 12 mei 2024 23:09 schreef Greys het volgende:
Het instagram account van het Israëlische delegatielid dat zich zo misdroeg op haar socials over andere deelnemers staat nu ineens op privé.
En de halve finale performance die zó goed ontvangen werd (waar wij ons zo drukmaakte om de staging en toestanden). Als je zijn scores van die halve finale bekijkt word ik gewoon zo verdrietig. Het publiek hield van Europapaquote:Op zondag 12 mei 2024 23:12 schreef Greys het volgende:
Ja ik ben ook prima tevreden over Nemo als winnaar! En supertof voor Baby Lasagna dat hij het zo goed deed. Ben ook blij met de Franse inzending die het zo goed deed. Oekraïne mooie plek. Helemaal niet ontevreden. Oh en Duitsland en Letland verdiend hoger dan menigeen vooraf dacht.
Dus daar komt het oneerlijk gevoel zeker niet vandaan. Allen van harte gegund.
Maar dat je TERWIJL HET ONDERZOEK NOG LOOPT (dus terwijl iemand niet bewezen schuldig) z'n finale gewoon afpakt trek ik nog steeds echt niet. Ik word er zo boos en verdrietig van. Laat staan hoe Joost zich moet voelen na z'n perfecte maandenlange voorbereiding.
zo blij dat zelfs columnisten wachten tot alle details bekend zijnquote:Op zondag 12 mei 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:
Schimmelpenninck in de Volkskrant: we hebben als volk een gebrek aan beschaving en Joost is daar een exponent van.
Als-ie het nou alleen over zichzelf had, dan klopte het wel.![]()
Maar uiteindelijk komt er toch een oordeel? Vraag me af hoe dat zit daar, of de Zweedse justitie niet toch qua gevoel enigszins bevooroordeeld zal kijken omdat ze het ESF in eigen land niet meer dan al is gebeurd willen bezoedelen. Of zal dat wel oké gaan?quote:Op zondag 12 mei 2024 22:49 schreef chufi het volgende:
Dit wordt gewoon een doofpot affaire , waar de EBU niets meer over gaat melden wabt het is inmiddels overgedragen aan de Zweedse Justitie ...
Opheffen die man.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:
Schimmelpenninck in de Volkskrant: we hebben als volk een gebrek aan beschaving en Joost is daar een exponent van.
Het zal ook wel bij dat zogenaamde zero-tolerance protocol horen: zodra er een klacht wordt ingediend en het is onduidelijk wat er gebeurd is, schakelen we een onafhankelijke partij in, in dit geval de politie. Zodat ze altijd kunnen zeggen "Ja, we hebben een onafhankelijk onderzoek ingesteld"quote:Op zondag 12 mei 2024 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn gevoel is dat het alleen maar naar de politie gestuurd is zodat ze kunnen zeggen "Ja we konden toch niet met een gerust hart iemand deel laten nemen die door de politie onderzocht werd?"
Maar ook dat is koffiedik kijken uiteraard.
Zelfde hier ook ik heb echt een naar en misselijk gevoel over gehouden aan dit songfestival. Ik heb niet meer gekeken zaterdag en kan ook die beelden moeilijk verdragen. Het doet best pijn hoe het is afgelopen. En dat we nooit weten hoe het geëindigd zou zijn. En ik me maar druk maken om de staging dit is veel erger.quote:
Welke ? volgens mij was die hele delegatie deel van de Mossad en sws heel fout bezig wat ik daar heb gehoord.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:09 schreef Greys het volgende:
Het instagram account van het Israëlische delegatielid dat zich zo misdroeg op haar socials over andere deelnemers staat nu ineens op privé.
Zoquote:Op zondag 12 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Zozou het ‘m morgen ook lukken om bovenaan te staan zonder finale?
Oh dat zal ze best weten maar daar had ze kennelijk schijt aan. Anders had ze ze er niet nogmaals op gezet later. Maar misschien is ze er later toch nog op gewezen door de organisatie ofzo of om berispt. Dat hoop ik dan maar, dat het daarom nu op privé staat.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die persoon is ernstig naief als ze denken dat er niet van alles van de laatste dagen screenshots in omloop zijn.
Het maakt me verdrietigquote:
Helemaal eens, terechte winnaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik even aantekenen dat dit m.i. sowieso een verdiende winnaar was. Goed lied, uitstekend gezongen, sympathiek persoon ook nog
Zo is dat gewoon gegaan hoor, geen haar op m’n hoofd die daaraan twijfelt. Direct met de schorsing was het toch wel duidelijk dat Joost niet meer terug mocht komen. Dan ga je alles doen om je verhaal aan te dikken.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn gevoel is dat het alleen maar naar de politie gestuurd is zodat ze kunnen zeggen "Ja we konden toch niet met een gerust hart iemand deel laten nemen die door de politie onderzocht werd?"
Maar ook dat is koffiedik kijken uiteraard.
Tuurlijk, joh! Je kunt heel netjes en beschaafd een ander belazeren met miljoenen waar je bij staat.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat Joost dit soort dingen een beetje meekrijgt. Geen idee of hij nu op social media kijkt, maar ik hoop dat het hem een beetje opbeurt.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Zozou het ‘m morgen ook lukken om bovenaan te staan zonder finale?
Keren Peles. Op haar insta heb ik toen geleken en gecheckt of het echt was, die screenshots die op X kwamen. En het stond er allemaal echt.quote:
Dat laatste ben ik het geheel mee eens, die vent leeft in z'n eigen wereldje waarin hij zelf de beste is.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:
Is heel begrijpelijk. Ik had het tot aan vanmiddag en nu voelde ik wel dat ik er behoefte aan heb. Het komt wel, hopelijk. Geef het voor nu de tijd.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog zo labiel als de pest door vermoeidheid en alle spanning enzo van de afgelopen dagen en kan die beelden dus niet zien zonder misselijk van onverteerbaar te worden.
Maar kennelijk alléén als het medewerkers betreft (dat zero tolerancebeleid en inschakelen politie). Niet bij artiesten of delegatieleden..quote:Op zondag 12 mei 2024 23:16 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het zal ook wel bij dat zogenaamde zero-tolerance protocol horen: zodra er een klacht wordt ingediend en het is onduidelijk wat er gebeurd is, schakelen we een onafhankelijke partij in, in dit geval de politie. Zodat ze altijd kunnen zeggen "Ja, we hebben een onafhankelijk onderzoek ingesteld"
Do-re-mi-fa-sol weer een blaadje vol.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:20 schreef Fascination het volgende:
God, god, de columnisten kruipen uit hun hol om met een ongekend scherpe analyse te komen over het handelen van Joost. Dat zou exemplarisch zijn voor het asociale gedrag van de gemiddelde Nederlander. Oké…
Of ze werd inmiddels belaagd door een boze social media menigte. Arm ding.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zal ze best weten maar daar had ze kennelijk schijt aan. Anders had ze ze er niet nogmaals op gezet later. Maar misschien is ze er later toch nog op gewezen door de organisatie ofzo of om berispt. Dat hoop ik dan maar, dat het daarom nu op privé staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |