wat zit jij nu ineens raar te doenquote:Op zondag 12 mei 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
Ah ik snap het ! Dit het trollen topic!
Ja nee .. Maar dan kan ik die sneue posts beter plaatsen
Is dat zo? Het hangt er nogal wat vanaf wat er nou precies gebeurd is.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Drie jaar geleden organiseerden wij het zelf. Als een artiest van een ander land zich zo idioot had gedragen en daarna bedreigend was geweest tegenover een medewerker van AvroTros, dan hadden we waarschijnlijk collectief een andere mening gehad.
Had die opmerking gisteren maar eens gemaakt in het Joden zijn kut esf live topic.quote:
Wat dat betreft hadden ze beter Ilse de lange kunnen sturen, die lult gewoon met iedereen mee.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Als je met zoiets meedoet weet je je ook dat het niet alleen een liedje zingen is, maar ook het hele theater eromheen. Overal cameras, irritante journalisten. Daar moet je dan wel professioneel genoeg voor zijn om je voor die paar uurtje te beheersen, blijkbaar is dat teveel gevraagd.
Doet me vooral denken aan een Kleinkind, die persconferentie.
Oh die had ik nog niet gezien toen ik dat plaatje postte he?quote:
Dezelfde reden waarom het ESF zoveel regels kent en zo zwaar politiek beladen isquote:Op zondag 12 mei 2024 15:15 schreef sp3c het volgende:
waarom zouden ze de man in godsnaam willen cancelen
Goed idee wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks met het songfestival. Wel heb ik principieel iets tegen tradities die worden verkracht. Alles moet maar veranderen. Als we zo doorgaan zetten over een jaar of 50 onze kinderen in een hondenkennel i.p.v. kinderopvang.²
Verkondig ik onzin hier?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze manHelemaal de weg kwijt. Ga jij maar eens buiten spelen. Zou je goed doen
Wel minder kans op mazelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks met het songfestival. Wel heb ik principieel iets tegen tradities die worden verkracht. Alles moet maar veranderen. Als we zo doorgaan zetten over een jaar of 50 onze kinderen in een hondenkennel i.p.v. kinderopvang.²
Wel op rode hond.quote:
Niets mis mee, van krijsende kinderen in het ov of op het terras word je ook doodongelukkig van.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks met het songfestival. Wel heb ik principieel iets tegen tradities die worden verkracht. Alles moet maar veranderen. Als we zo doorgaan zetten we over een jaar of 50 onze kinderen in een hondenkennel i.p.v. kinderopvang.²
quote:Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks met het songfestival. Wel heb ik principieel iets tegen tradities die worden verkracht. Alles moet maar veranderen. Als we zo doorgaan zetten we over een jaar of 50 onze kinderen in een hondenkennel i.p.v. kinderopvang.²
Hetzelfde lied mag niet, het moet een lied zijn dat uitgebracht is na 1 september van het jaar voor het esf is. Daarom moesten alle artiesten ook met een nieuw nummer komen toen esf niet doorging vanwege corona.quote:
Zij schijt aan de regels, wij schijt aan de regels. Niet goed? Doen we niet meer mee, maar betalen er ook niks meer aan mee.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hetzelfde lied mag niet, het moet een lied zijn dat uitgebracht is na 1 september van het jaar voor het esf is. Daarom moesten alle artiesten ook met een nieuw nummer komen toen esf niet doorging vanwege corona.
Nah. En de vraag is natuurlijk of Joost nog wel wil. Als hij het wil... Prima, met een ander nummer dan. Wil hij niet dan iemand anders.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zij schijt aan de regels, wij schijt aan de regels. Niet goed? Doen we niet meer mee, maar betalen er ook niks meer aan mee.
Lientje heeft het al politiek gemaakt door te liegen dat demonstratie op een plein voor het hotel van een van de deelnemers zou zijn. Er zijn vanuit het publiek ook massaal politiek gemotiveerde stemmen uitgebracht.quote:
Als het een lichtgetint persoon was geweest, dan was Fok geëxplodeerd.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn, als dit baudet geweest was die zo gereageerd had op een camera meisje had dezelfde media die nu massaal krijsen hem afgemaakt. Dan was zonder enige twijfel dat meisje het grote slachtoffer. En nee ben verre van een fan van Baudet, maar het geeft de dubbele standaarden zo mooi weer in het links politieke landschap.
En vanuit de vakjury is juist haast niet op Israël gestemd, het lijkt elkaar te hebben opgeheft en staat Israël op een realistische 5e plek.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Lientje heeft het al politiek gemaakt door te liegen dat demonstratie op een plein voor het hotel van een van de deelnemers zou zijn. Er zijn vanuit het publiek ook massaal politiek gemotiveerde stemmen uitgebracht.
Jeroentje heeft z'n 4 uur cupasoup overgeslagen, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:41 schreef Mylene het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte huilend op tv om afzegging Nikkie: ‘Djiezus’
Jeroen Kijk in de Vegte zat gisterenavond wel héél hoog in zijn Songfestival-emotie. Hij begon live op televisie te grienen toen Nikkie de Jager zich terugtrok als puntenmeisje.
Het heeft veel mensen gisteren ronduit geshockeerd dat Joost Klein werd gediskwalificeerd bij het Eurovisie Songfestival om een – zo lijkt het nu – onbenullig incidentje achter de schermen. Met name doorgewinterde fans van het liedjesfestijn zaten ontzettend hoog in hun emotie en Jeroen Kijk in de Vegte, radio-dj en stem van Boulevard, was daar een van.
Weg puntenmeisje
Jeroen zat na het Achtuurjournaal samen met presentator Rik van de Westelaken en medegast Shirma Rouse in de voorbeschouwing van het liedjesfestijn en maakte daar een zeer teneergeslagen indruk. Hij zat aan tafel alsof de hele Nederlandse delegatie van het Songfestival vlak daarvoor twintig stokslagen had gekregen.
Als Rik halverwege de uitzending opeens met breaking news op de proppen komt, is Jeroen niet meer te houden. Het betreft een videoboodschap van AvroTros waarin Nikkie de Jager zich terugtrekt als puntenmeisje. “Ik kan het toch niet goed doen. Daarom heb ik besloten, samen met AvroTros, om geen punten uit te delen.”
Jeroen in tranen
Nikkie sluit haar boodschap ietwat melodramatisch af. “Laten we hopen dat muziek ons daadwerkelijk verbroedert in de toekomst.”
Nou, direct waterlanders bij Jeroen. He-le-maal emo. “Jeroen, je schiet vol zie ik”, constateert Rik.
Shirma ziet Rik zelf ook met vochtige ogen zitten: “Jij ook. Je voelt het.”
Het is heftig’
Rik geeft toe dat hij ook een beetje emo is. “Nou, ik vind het wel heftig.”
Jeroen: “Nou, ik hou van Nikkie en ik weet hoe ze hiervoor leeft, voor het Songfestival en hoe trots zij was, hoe trots ik op haar ben überhaupt. Dat ze dit zou doen… Maar tegelijkertijd: alleen maar respect.”
De immer macho Story-baas Guido den Aantrekker vindt die huilende heren maar bespottelijk. “Djiezus”, sneert hij op X.
https://www.mediacourant.(...)ging-nikkie-djiezus/
Tjonge jongequote:Op zondag 12 mei 2024 17:41 schreef Mylene het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte huilend op tv om afzegging Nikkie: ‘Djiezus’
Jeroen Kijk in de Vegte zat gisterenavond wel héél hoog in zijn Songfestival-emotie. Hij begon live op televisie te grienen toen Nikkie de Jager zich terugtrok als puntenmeisje.
Het heeft veel mensen gisteren ronduit geshockeerd dat Joost Klein werd gediskwalificeerd bij het Eurovisie Songfestival om een – zo lijkt het nu – onbenullig incidentje achter de schermen. Met name doorgewinterde fans van het liedjesfestijn zaten ontzettend hoog in hun emotie en Jeroen Kijk in de Vegte, radio-dj en stem van Boulevard, was daar een van.
Weg puntenmeisje
Jeroen zat na het Achtuurjournaal samen met presentator Rik van de Westelaken en medegast Shirma Rouse in de voorbeschouwing van het liedjesfestijn en maakte daar een zeer teneergeslagen indruk. Hij zat aan tafel alsof de hele Nederlandse delegatie van het Songfestival vlak daarvoor twintig stokslagen had gekregen.
Als Rik halverwege de uitzending opeens met breaking news op de proppen komt, is Jeroen niet meer te houden. Het betreft een videoboodschap van AvroTros waarin Nikkie de Jager zich terugtrekt als puntenmeisje. “Ik kan het toch niet goed doen. Daarom heb ik besloten, samen met AvroTros, om geen punten uit te delen.”
Jeroen in tranen
Nikkie sluit haar boodschap ietwat melodramatisch af. “Laten we hopen dat muziek ons daadwerkelijk verbroedert in de toekomst.”
Nou, direct waterlanders bij Jeroen. He-le-maal emo. “Jeroen, je schiet vol zie ik”, constateert Rik.
Shirma ziet Rik zelf ook met vochtige ogen zitten: “Jij ook. Je voelt het.”
Het is heftig’
Rik geeft toe dat hij ook een beetje emo is. “Nou, ik vind het wel heftig.”
Jeroen: “Nou, ik hou van Nikkie en ik weet hoe ze hiervoor leeft, voor het Songfestival en hoe trots zij was, hoe trots ik op haar ben überhaupt. Dat ze dit zou doen… Maar tegelijkertijd: alleen maar respect.”
De immer macho Story-baas Guido den Aantrekker vindt die huilende heren maar bespottelijk. “Djiezus”, sneert hij op X.
https://www.mediacourant.(...)ging-nikkie-djiezus/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |