Het feit dat zoiets voor de hand liggends nog niet is gebeurd doet mijn soepele body vermoeden dat ze zelf ook wel weten dat het eigenlijk wel meevalt.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:49 schreef Leandra het volgende:
Plus, als ze zonodig ongewenste beelden van hem moest maken dan zijn die beelden er gewoon, deel ze maar.
Deze manquote:Op zondag 12 mei 2024 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, als je kijkt naar de vreemde veranderingen vandaag de dag:
Kinderen spelen niet meer buiten, er is een digitale realiteit, alles is gedreven op artificieel verkrijgen van (snelle) dopamine. De LBGT agenda. Het extreme materialisme. En ga zo maar door.²
ivm politieonderzoek denk ikquote:Op zondag 12 mei 2024 12:46 schreef pmponer het volgende:
Ik vind het vreemd dat alles zo vaag blijft, waarom is er nog niet bekend wat er is gebeurd.
En dan graag van beide kanten belicht.
Mwah neequote:Op zondag 12 mei 2024 12:59 schreef Hathor het volgende:
Eigenlijk staat Nederland compleet voor paal nu.
Toe vertel eens Banshee, wat is er met de LBGT agenda?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, als je kijkt naar de vreemde veranderingen vandaag de dag:
Kinderen spelen niet meer buiten, er is een digitale realiteit, alles is gedreven op artificieel verkrijgen van (snelle) dopamine. De LBGT agenda. Het extreme materialisme. En ga zo maar door.²
Dat weten we toch, dit zijn dezelfde mensen die zeggen heel erg tegen racisme of discriminatie te zijn, tenzij het groepen zijn waar men het zelf niet op heeft, dan is het ineens allemaal prima.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat enkele maanden terug iedereen in Nederland nog vond dat een veilige werksfeer, zeker voor vrouwen, heel erg belangrijk was. Nu hebben we een leuke jongen die een leuke act heeft voor het ESF, en dan blijkt het, bij veel mensen en ook in de media, toch helemaal niet zo belangrijk. Waarbij ik helemaal niet zeg dat de beschuldigingen richting Joost waar zijn, dit zal ik er maar even bijplaatsen gezien men vol emotie zit en graag een eigen invulling geeft aan mijn posts.
En deze Conchita Wurst?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Els_rechts heeft gesproken @:ggmm @:onlogisch
Je stuurt iemand die eruit ziet as een tokkie uit Maaskantje, dat is al beschamend genoeg. Vervolgens gedraagt hij zich bijzonder irritant op een persconferentie, hangt er een beetje verveeld bij met een vlag over zijn hoofd, en misdraagt zich tegenover een dame van de organisatie.quote:
Hmmm nee niet echt. Er is nog steeds veel internationale steun voor Joost en over een tijdje is iedereen dit weer vergeten.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je stuurt iemand die eruit ziet as een tokkie uit Maaskantje, dat is al beschamend genoeg. Vervolgens gedraagt hij zich bijzonder irritant op een persconferentie, hangt er een beetje verveeld bij met een vlag over zijn hoofd, en misdraagt zich tegenover een dame van de organisatie.
Ik denk dat je dan rustig kan zeggen dat je internationaal een modderfiguur slaat.
Dat is jouw eigen vooroordeel.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je stuurt iemand die eruit ziet as een tokkie uit Maaskantje
Wel mee eens ja.quote:Vervolgens gedraagt hij zich bijzonder irritant op een persconferentie, hangt er een beetje verveeld bij met een vlag over zijn hoofd,
We kennen nog niet het hele verhaal, alle details, dus hier kunnen we nog geen oordeel over geven.quote:en misdraagt zich tegenover een dame van de organisatie.
De reacties in de buitenlandse media wijzen daar niet op.quote:Ik denk dat je dan rustig kan zeggen dat je internationaal een modderfiguur slaat.
quote:Op zondag 12 mei 2024 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand diskwalificeren voor zoiets subjectiefs als "dreigend kijken".:En dat zonder een semen analyse af te nemen.
Wat een tijd leven we. Ik vermoed dat het een optelsom was en dat het ook niet heeft geholpen toen hij "Why not?" riep naar die joodse. Wellicht een stok die ze zochten om hem vol in zijn gezicht te batsen.²
Die vrouw denkt wat heb ik nu in hemelsnaam naast me zitten.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
deze man snapt het levenquote:Op zondag 12 mei 2024 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand diskwalificeren voor zoiets subjectiefs als "dreigend kijken".:En dat zonder een semen analyse af te nemen.
Wat een tijd leven we. Ik vermoed dat het een optelsom was en dat het ook niet heeft geholpen toen hij "Why not?" riep naar die joodse. Wellicht een stok die ze zochten om hem vol in zijn gezicht te batsen.²
Ok, dit is wel een beetje gestoord. Soort van recalcitrant pubergedrag om in de smaak te vallen van Angela uit Havo 5 en Patricia uit VWO 6..quote:Op zondag 12 mei 2024 13:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
nou nou hij had effe een vlag over zijn hoofd en riep why not.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je stuurt iemand die eruit ziet as een tokkie uit Maaskantje, dat is al beschamend genoeg. Vervolgens gedraagt hij zich bijzonder irritant op een persconferentie, hangt er een beetje verveeld bij met een vlag over zijn hoofd, en misdraagt zich tegenover een dame van de organisatie.
Ik denk dat je dan rustig kan zeggen dat je internationaal een modderfiguur slaat.
Ja. Toen ik het commentaar van Harry Vermeegen beluisterde, gebruikte hij het woord mafketel. "Want dat is het gewoon, een mafketel". Daar moest ik wel om gniffelen, want eigenlijk is het wel zo. Maar dat is ook wel de reden van zijn succes. Stuur een gemiddelde Nederlander en je eindigt onderaan, laten we wel wezen.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die vrouw denkt wat heb ik nu in hemelsnaam naast me zitten.
Die Duncan was wel een doorsnee typetje.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:24 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja. Toen ik het commentaar van Harry Vermeegen beluisterde, gebruikte hij het woord mafketel. "Want dat is het gewoon, een mafketel". Daar moest ik wel om gniffelen, want eigenlijk is het wel zo. Maar dat is ook wel de reden van zijn succes. Stuur een gemiddelde Nederlander en je eindigt onderaan, laten we wel wezen.
Als je met zoiets meedoet weet je je ook dat het niet alleen een liedje zingen is, maar ook het hele theater eromheen. Overal cameras, irritante journalisten. Daar moet je dan wel professioneel genoeg voor zijn om je voor die paar uurtje te beheersen, blijkbaar is dat teveel gevraagd.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:24 schreef Scjvb het volgende:
Ervan uitgaande dat het inderdaad zo is gegaan, al zou de waarheid toch net even anders kunnen zijn, dan was het wellicht slimmer van hem geweest zich niet zo te laten gaan en ZELF een klacht in te dienen tegen die cameravrouw vanwege niet-respecteren niet gefilmd te willen worden.
Vooral na dit herhaaldelijk te hebben aangegeven, naar eigen zeggen.
Maar goed, ze zoeken het daar verder maar uit, evenals J. Klein zelf. Het incident zou mijn weekend al op voorhand zeker niet vergallen.![]()
Ah, iemand die het ESF dit jaar niet heeft gevolgdquote:Op zondag 12 mei 2024 12:31 schreef Leandra het volgende:
Dit was het topic over de diskwalificatie toch?
Wat doet al dat geneuzel over antisemitisme en woke hier dan?
Het is dom. Maar strategisch is het wel een goede zet. Je krijgt dan verhaal tegen verhaal wat uiteindelijk in den minne wordt geschikt. Netto resultaat > quitte > niks aan het handje.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:26 schreef sp3c het volgende:
als je als deelnemer van het songfestival aangifte komt doen omdat je tijdens het songfestival tegen je zin in gefilmd werd lachen ze terug naar huis
Strategisch zou het een goede zet zijn. Je krijgt dan verhaal tegen verhaal. Het streept zich als het ware dan tegen elkaar weg. Maar goed, dat is achteraf.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:26 schreef sp3c het volgende:
als je als deelnemer van het songfestival aangifte komt doen omdat je tijdens het songfestival tegen je zin in gefilmd werd lachen ze terug naar huis
quote:
Volmondig mee eensquote:Op zondag 12 mei 2024 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat enkele maanden terug iedereen in Nederland nog vond dat een veilige werksfeer, zeker voor vrouwen, heel erg belangrijk was. Nu hebben we een leuke jongen die een leuke act heeft voor het ESF, en dan blijkt het, bij veel mensen en ook in de media, toch helemaal niet zo belangrijk. Waarbij ik helemaal niet zeg dat de beschuldigingen richting Joost waar zijn, dit zal ik er maar even bijplaatsen gezien men vol emotie zit en graag een eigen invulling geeft aan mijn posts.
Omdat men geen uitspraken doet over lopende politieonderzoeken. Vrij standaard.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:46 schreef pmponer het volgende:
Ik vind het vreemd dat alles zo vaag blijft, waarom is er nog niet bekend wat er is gebeurd.
En dan graag van beide kanten belicht.
Die was afgerond.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat men geen uitspraken doet over lopende politieonderzoeken. Vrij standaard.
Wauw dus vrouwen mogen wel over de grenzen van mannen gaanquote:Op zondag 12 mei 2024 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is gewoon een eenvoudige manier om te cancellen. Je zegt dat er iets is gebeurt als in "ongepast gedrag", schorst iemand en onderbouwt niet waarom. Vervolgens na maanden en een paar flut onderzoeken blijkt er niets aan de hand te zijn geweest maar is het al te laat.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat men geen uitspraken doet over lopende politieonderzoeken. Vrij standaard.
Niemand schrijft zo iets, doe normaal.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wauw dus vrouwen mogen wel over de grenzen van mannen gaan
Doe zelf normaal , ik vind het treurig wat ik leesquote:Op zondag 12 mei 2024 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niemand schrijft zo iets, doe normaal.
Het is ook treurig.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe zelf normaal , ik vind het treurig wat ik lees
ik vermoed dat iemand wel geprobeert heeft de man te bellen hoorquote:Op zondag 12 mei 2024 15:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een eenvoudige manier om te cancellen. Je zegt dat er iets is gebeurt als in "ongepast gedrag", schorst iemand en onderbouwt niet waarom. Vervolgens na maanden en een paar flut onderzoeken blijkt er niets aan de hand te zijn geweest maar is het al te laat.
Edit: En natuurlijk pakt de media het op zonder fact checking of gedegen onderzoek. Dat er zolang geen duidelijkheid was komt omdat er geen echte journalisten daar stonden. Het was makkelijk om Joost zelf effe op te bellen.
Voorbeeld: Neem het Omtzigt is elke keer woedend tijdens bij de formatie tafel verhaal van De Telegraaf van weken geleden. Er was iemand van de media die zelfs riep dat het wel waar moet zijn want Omtzigt ontkent het verhaal niet.
Dat klopt, maar dat speelt al heel wat jaren in onze samenleving, iets waar de NPO die nu zo krijst zwaar debet aan is. Ook zij hebben die cultuur gecreëerd en nu worden ze geconfronteerd met hun eigen veroorzaakte ellende.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een eenvoudige manier om te cancellen. Je zegt dat er iets is gebeurt als in "ongepast gedrag", schorst iemand en onderbouwt niet waarom. Vervolgens na maanden en een paar flut onderzoeken blijkt er niets aan de hand te zijn geweest maar is het al te laat.
Edit: En natuurlijk pakt de media het op zonder fact checking of gedegen onderzoek. Dat er zolang geen duidelijkheid was komt omdat er geen echte journalisten daar stonden. Het was makkelijk om Joost zelf effe op te bellen.
Voorbeeld: Neem het Omtzigt is elke keer woedend tijdens bij de formatie tafel verhaal van De Telegraaf van weken geleden. Er was iemand van de media die zelfs riep dat het wel waar moet zijn want Omtzigt ontkent het verhaal niet.
Correct. Gisteren schreef ik nog over Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat speelt al heel wat jaren in onze samenleving, iets waar de NPO die nu zo krijst zwaar debet aan is. Ook zij hebben die cultuur gecreëerd en nu worden ze geconfronteerd met hun eigen veroorzaakte ellende.
Het is lachen en brullen als mensen met de verkeerde mening gecancelled worden, zijn immers maar mensen met verkeerde meningen, dan boeit "onrecht" niets. Maar nu iemand in de eigen kliek er de gevolgen van ondervindt is er hysterie en boosheid.
Het Fransisco van Jole verhaal all over again, maar morgen staat de NPO weer vooraan om mensen te cancellen die zij niet zo leuk vinden.
En laten we eerlijk zijn, als dit baudet geweest was die zo gereageerd had op een camera meisje had dezelfde media die nu massaal krijsen hem afgemaakt. Dan was zonder enige twijfel dat meisje het grote slachtoffer. En nee ben verre van een fan van Baudet, maar het geeft de dubbele standaarden zo mooi weer in het links politieke landschap.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Correct. Gisteren schreef ik nog over Matthijs van Nieuwkerk.
Als hij zich gewoon als een gentlemen had gedragen was er niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Politiek is een deur verder.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn, als dit baudet geweest was die zo gereageerd had op een camera meisje had dezelfde media die nu massaal krijsen hem afgemaakt. Dan was zonder enige twijfel dat meisje het grote slachtoffer. En nee ben verre van een fan van Baudet, maar het geeft de dubbele standaarden zo mooi weer in het links politieke landschap.
Maar dat verhaal klopt niet, want Matthijs van Nieuwkerk lag juist heel goed bij de NPO en het grote publiek.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Correct. Gisteren schreef ik nog over Matthijs van Nieuwkerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |