abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213539458
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
'Victim blaming'. :') Je doet mee aan een van de grootste internationale live-events ter wereld. Dat al heel lang voor jou bestond en ook heel lang na jou zal blijven bestaan. Dan moet je jezelf niet zo grandioos overschatten dat bepaalde regels of PR-verplichtingen voor jou niet gelden of dat er voor jou maar een uitzondering moet worden gemaakt, omdat je dat zelf niet wilt of daar "geen zin in hebt".
Maar wacht even, het is helemaal niet bekend of dit een PR-verplichting was of niet. Je spreekt nogal voor je beurt hier.
pi_213539460
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:36 schreef Andromache het volgende:

[..]
Alles leuk en aardig, maar het zegt niets over het bewuste incident.
Dat klopt, maar het schept wel een beeld van iemand die het mentaal al zwaar had en die niet kon omgaan met de regels op het Songfestival. Die niet wilde meedoen met het circus eromheen, wou doen wat hij wou doen en zeggen wat hij wou zeggen. Als dan zo'n cameravrouw volledig in haar recht staat terwijl ze daar staat te filmen, in opdracht van de organisatie dan kan Joost krijsen wat hij wil natuurlijk, had hij maar niet moeten meedoen.

Geeft ook wel meteen een beeld wat er gebeurd kan zijn, dat cameravrouwtje wordt nu afgevallen en die deed gewoon haar werk, Joost zal het er wel niet mee eens zijn geweest.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213539472
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:40 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Geeft ook wel meteen een beeld wat er gebeurd kan zijn, dat cameravrouwtje wordt nu afgevallen en die deed gewoon haar werk, Joost zal het er wel niet mee eens zijn geweest.
Misschien wat minder speculaas eten :D
  zondag 12 mei 2024 @ 18:42:45 #154
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213539499
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar wacht even, het is helemaal niet bekend of dit een PR-verplichting was of niet. Je spreekt nogal voor je beurt hier.
Ik reageerde op deze passage en daaropvolgende opmerking dat dit 'victim blaming' zou zijn.

quote:
Nee, maar op AD.nl nu wel eindelijk een premium artikel met wat nuance waar in wordt aangegeven dat Joost al een week problemen had omdat hij geen controle had en het is blijkbaar zo'n controlfreak. Hij hield ook niet van camera's, wou doen wat hij wou doen en interviews vond hij ook maar vervelend. Mensen in zijn kring gaven al voor de start aan dat Joost nogal labiel was.
pi_213539510
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik reageerde op deze passage en daaropvolgende opmerking dat dit 'victim blaming' zou zijn.
Dat zal, maar ook dat premium-artikel bevat geen enkele nieuwe informatie. Ze hebben alleen een 'insider' die verder ook niet weet wat er gebeurd is.
pi_213539522
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ga jij Joost wegzetten als slachtoffer? Hij belaagd een cameravrouw en dan is hij slachtoffer? Werkt het al zo inmiddels?

Blijft niet veel over van #believeallwoman zodra de dader niet uit de juiste hoek komt. :N
Ik wacht nog liever even op de feiten
  zondag 12 mei 2024 @ 18:44:58 #157
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213539527
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee, maar op AD.nl nu wel eindelijk een premium artikel met wat nuance waar in wordt aangegeven dat Joost al een week problemen had omdat hij geen controle had en het is blijkbaar zo'n controlfreak. Hij hield ook niet van camera's, wou doen wat hij wou doen en interviews vond hij ook maar vervelend. Mensen in zijn kring gaven al voor de start aan dat Joost nogal labiel was.

70 jaar lang gaat het goed, elke artiest moet zich houden aan de regels, zich houden aan de afspraken en die wat de organisatie zegt, zo ook de deelnemers die er dit jaar waren. Behalve Joost dan, en dat is dan de schuld van iedereen behalve Joost.

Ik voorspel zodra er meer info komt en uitkomt wat er echt heeft plaatsgevonden dat ze zwaar door het stof kunnen.
Nou ja, het is dat je er bij zegt dat het 70 jaar goed gaat.
Want de gemiddelde artiest is ook gewoon labiel. Het zijn vaak impulsieve gevoelsmensen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 12 mei 2024 @ 18:45:48 #158
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213539536
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat zal, maar ook dat premium-artikel bevat geen enkele nieuwe informatie. Ze hebben alleen een 'insider' die verder ook niet weet wat er gebeurd is.
Nee, maar als dit de hele week de tendens is geweest dan heb ik daar nog steeds dezelfde mening over. Ook als dit voorval en de diskwalificatie er niet was geweest.
pi_213539540
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Oh dus het is omdat ze een vrouw is? Een telefoon wegduwen bij een man is anders?
Ow nee hoor, ik deel die mening al veel langer. Maar ik geniet gewoon even weer van het feit dat voor de zoveelste keer grensoverschrijdend gedrag in het gezicht ontploft bij de mensen die anderen keer op keer in een morele verhevenheid erop wijzen dat grensoverschrijdend gedrag niet kan terwijl ze maar mensen blijven cancellen zodra het wel in hun straatje past.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213539547
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ow nee hoor, ik deel die mening al veel langer. Maar ik geniet gewoon even weer van het feit dat voor de zoveelste keer grensoverschrijdend gedrag in het gezicht ontploft bij de mensen die anderen keer op keer in een morele verhevenheid erop wijzen dat grensoverschrijdend gedrag niet kan terwijl ze maar mensen blijven cancellen zodra het wel in hun straatje past.
'de mensen'
duidelijk
pi_213539553
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Je doet de hele tijd alsof dat één en dezelfde groep is, én dat iedereen daarin hetzelfde denkt, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 12 mei 2024 @ 18:48:07 #162
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213539554
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef Adames het volgende:

[..]
Trok ze haar bek maar eens open
Ze is jou natuurlijk niks schuldig qua verklaring, fyi.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213539557
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou ja, het is dat je er bij zegt dat het 70 jaar goed gaat.
Want de gemiddelde artiest is ook gewoon labiel. Het zijn vaak impulsieve gevoelsmensen.
Eens, met het verhaal in AD mis ik ook de begeleiding van Joost. 12 jaar zijn ouders verloren, al een apart karakter, hij had gewoon veel meer begeleiding nodig gehad.

Kijk ik begrijp de emotie echt wel, we zijn allemaal wel eens emotioneel, maar om nu te doen alsof Joost het grote slachtoffer is en die vrouw het grote kwaad omdat Nederland verdrietig is gaat mij te ver. Er zijn geen winnaars in dit verhaal.
pi_213539577
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, maar als dit de hele week de tendens is geweest dan heb ik daar nog steeds dezelfde mening over. Ook als dit voorval en de diskwalificatie er niet was geweest.
Maar die is er wel geweest, en jij trekt expliciet een lijn van dat eerste naar het tweede.
pi_213539578
quote:
16s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tot die tijd zal het bij speculeren blijven
pi_213539591
twitter

:').

En natuurlijk nog even Israël afvallen zouden mensen nog twijfelen wat voor een volk en cultuur daar heerst op het esf.
  zondag 12 mei 2024 @ 18:51:55 #167
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213539607
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar die is er wel geweest, en jij trekt expliciet een lijn van dat eerste naar het tweede.
Nee hoor. Ik reageer op iemand die als reactie op een artikel waarin wordt beschreven dat hij de hele week al lastig gedrag heeft vertoond, zegt dat dat 'victim blaming' zou zijn.
pi_213539610
quote:
16s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wel aan de politie, dus we zullen het wel horen.
  zondag 12 mei 2024 @ 18:53:33 #169
459912 FlippingCoin
pi_213539618
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:49 schreef Adames het volgende:

[..]
Tot die tijd zal het bij speculeren blijven
Ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_213539619
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik reageer op iemand die als reactie op een artikel waarin wordt beschreven dat hij de hele week al lastig gedrag heeft vertoond, zegt dat dat 'victim blaming' zou zijn.
Dat is het dan ook, die betreffende user gaat er van uit dat Klein iets ernstigs heeft gedaan en dat het dus zijn eigen schuld is. Maar dat weet hij niet en jij ook niet.
  zondag 12 mei 2024 @ 18:54:02 #171
459912 FlippingCoin
pi_213539621
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wel aan de politie, dus we zullen het wel horen.
Ja ze moet natuurlijk wel gewoon verklaringen afleggen, maar niet aan het Nederlandse publiek.
pi_213539624

Hans Teeuwen als inzending 2025.
Hij heeft het nummer al geschreven ;)
pi_213539652
quote:
16s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ze moet natuurlijk wel gewoon verklaringen afleggen, maar niet aan het Nederlandse publiek.
Zij persoonlijk niet, maar het blijft natuurlijk gek dat de organisatie nog steeds niet zegt waarom ze iemand hebben gediskwalificeerd.
  zondag 12 mei 2024 @ 18:59:36 #174
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213539676
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is het dan ook, die betreffende user gaat er van uit dat Klein iets ernstigs heeft gedaan en dat het dus zijn eigen schuld is. Maar dat weet hij niet en jij ook niet.
En jij ook niet. Ik ga uitsluitend in op hetgeen er in dat artikel wordt beschreven, vanuit de veronderstelling dat dat waar is. Dan vind ik het geen 'victim blaming', als dit een feitelijke weergave van het gedrag is geweest.

Nogmaals: ook zonder het voorval en de diskwalificatie zou mijn mening hierover exact hetzelfde zijn.
  zondag 12 mei 2024 @ 19:00:08 #175
459912 FlippingCoin
pi_213539685
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zij persoonlijk niet, maar het blijft natuurlijk gek dat de organisatie nog steeds niet zegt waarom ze iemand hebben gediskwalificeerd.
Hij mag toch niet meer meedoen door wat zij zeggen dat ontoelaatbaar gedrag richting een esf medewerker is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')