Nee, Frans Bauergod.quote:
Ja, bij de EBU dat met twee maten meet. Aan het publiek te horen, zal het wel meevallen. Als je ziet hoe de songfestivalbaas Martin Österdahl uitgejouwd werdquote:Op zondag 12 mei 2024 12:59 schreef Hathor het volgende:
Eigenlijk staat Nederland compleet voor paal nu.
Denk dat Joost volgend jaar gewoon gaat cashen in de Ziggo Dome en op de festivals.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:44 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nah. En de vraag is natuurlijk of Joost nog wel wil. Als hij het wil... Prima, met een ander nummer dan. Wil hij niet dan iemand anders.
Nee dat is een hoer en die moet haar rotbek houden.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Is het verhaal van de kant van de journaliste al bekend?
Of zeg ik nu iets heel geks.
Ik had ergens gelezen dat haar versie anders was.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat is een hoer en die moet haar rotbek houden.
Aldus driekwart van het esf forum.
Ja klopt, dat heeft het ebu uitgesproken meen ik dat zei het nu bekende verhaal tegenspreekt, maar niet precies wat. Omwille van het lopende onderzoek denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat haar versie anders was.
Nee, maar op AD.nl nu wel eindelijk een premium artikel met wat nuance waar in wordt aangegeven dat Joost al een week problemen had omdat hij geen controle had en het is blijkbaar zo'n controlfreak. Hij hield ook niet van camera's, wou doen wat hij wou doen en interviews vond hij ook maar vervelend. Mensen in zijn kring gaven al voor de start aan dat Joost nogal labiel was.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Is het verhaal van de kant van de journaliste al bekend?
Of zeg ik nu iets heel geks.
Dit inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2024 18:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
70 jaar lang gaat het goed, elke artiest moet zich houden aan de regels, zich houden aan de afspraken en die wat de organisatie zegt, zo ook de deelnemers die er dit jaar waren. Behalve Joost dan, en dat is dan de schuld van iedereen behalve Joost.
Gelijk heeftie.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk dat Joost volgend jaar gewoon gaat cashen in de Ziggo Dome en op de festivals.
Wonderlijke reacties altijd bij dit soort voorvallen. Je ziet veel mensen die er dan niet voor schromen om in de meest sneue primaattermen online hun 'ongenoegen' jegens een persoon te uiten, die hun landgenoot (die ze niet eens persoonlijk kennen) iets 'aangedaan' heeft. Inclusief kots- en middelvingeremoji's e.d.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker victim blaming zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee, maar op AD.nl nu wel eindelijk een premium artikel met wat nuance waar in wordt aangegeven dat Joost al een week problemen had omdat hij geen controle had en het is blijkbaar zo'n controlfreak. Hij hield ook niet van camera's, wou doen wat hij wou doen en interviews vond hij ook maar vervelend. Mensen in zijn kring gaven al voor de start aan dat Joost nogal labiel was.
Trok ze haar bek maar eens openquote:Op zondag 12 mei 2024 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De EBU jaquote:Op zondag 12 mei 2024 18:22 schreef Tekaschi het volgende:.
Ik voorspel zodra er meer info komt en uitkomt wat er echt heeft plaatsgevonden dat ze zwaar door het stof kunnen.
Wie? Wie is het slachtoffer? Ik hoop toch van harte de cameravrouw?quote:
Waarom hoop je datquote:Op zondag 12 mei 2024 18:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wie? Wie is het slachtoffer? Ik hoop toch van harte de cameravrouw?
Ga jij Joost wegzetten als slachtoffer? Hij belaagd een cameravrouw en dan is hij slachtoffer? Werkt het al zo inmiddels?quote:
Alles leuk en aardig, maar het zegt niets over het bewuste incident.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee, maar op AD.nl nu wel eindelijk een premium artikel met wat nuance waar in wordt aangegeven dat Joost al een week problemen had omdat hij geen controle had en het is blijkbaar zo'n controlfreak. Hij hield ook niet van camera's, wou doen wat hij wou doen en interviews vond hij ook maar vervelend. Mensen in zijn kring gaven al voor de start aan dat Joost nogal labiel was.
70 jaar lang gaat het goed, elke artiest moet zich houden aan de regels, zich houden aan de afspraken en die wat de organisatie zegt, zo ook de deelnemers die er dit jaar waren. Behalve Joost dan, en dat is dan de schuld van iedereen behalve Joost.
Ik voorspel zodra er meer info komt en uitkomt wat er echt heeft plaatsgevonden dat ze zwaar door het stof kunnen.
Wie? Graag een rol, geen naam i.v.mquote:Op zondag 12 mei 2024 18:35 schreef Drekkoning het volgende:
Overigens is al bekend wie die “cameravrouw” is. Denk dat er vanzelf een verklaring vanuit volgt.
Oh dus het is omdat ze een vrouw is? Een telefoon wegduwen bij een man is anders?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ga jij Joost wegzetten als slachtoffer? Hij belaagd een cameravrouw en dan is hij slachtoffer? Werkt het al zo inmiddels?
Blijft niet veel over van #believeallwoman zodra de dader niet uit de juiste hoek komt.
'Victim blaming'.quote:
Ik ga helemaal niks zeggen ivm doxing claims.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wie? Graag een rol, geen naam i.v.m
doxing. En nee het is niet mevrouw Keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |