Ja maar dat trekt niemand in twijfel. Ik heb ook Fries bloed trouwens (in elk geval een Friese achternaam).quote:
Wij hadden ook die 300 punten kunnen halen misschien...quote:Op zondag 12 mei 2024 01:48 schreef Em31 het volgende:
Fuck als je dat zo ziet had Joost toch echt wel een goede televotescore kunnen halen in de finale
Gezien zijn populariteit op Youtube etc. viel dat ook wel te verwachten.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:48 schreef Em31 het volgende:
Fuck als je dat zo ziet had Joost toch echt wel een goede televotescore kunnen halen in de finale
Een oost-Europese op een zaterdagmiddag met een totaal ongeïnteresseerde presentatrice die teksten voorleest van haar telefoon ook, maar op een andere manierquote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok even quoten, zal je wel alleen de leuke voorrondes aan doen dan. Sanremo is een ervaring.
Walen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef Fred_B het volgende:
De Belgische vakjury had Nederland 10e, en had dus 1 punt gegeven, zie ik bij de gedetailleerde resultaten (alle uitslagen 1 t/m 26 staan er, de 10e plaats ontbreekt).
Helemaal prima. Ik heb ptsd aan deze editie over gehouden, dus er gaat heel veel nodig zijn om mij volgend jaar enthousiast te makenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok even quoten, zal je wel alleen de leuke voorrondes aan doen dan. Sanremo is een ervaring.
Ja. Zwitserland was hoger geëindigd dan wij omdat wij bij de jury's wat meer moeite zouden hebben. En Kroatië gok ik ook wel hoger, maar derde had moeten kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:48 schreef Em31 het volgende:
Ik durf niet te antwoorden. Ik moet ze eerst alle drie weer eens naast elkaar proeven. Welke heeft de minste kruidnagel?quote:
Maakt het natuurlijk des te achterlijker dat programmamaker de twee winnaars van de tweede halve finale startplek vijf en zes geeftquote:
Mag ik ook meedoen? Jullie wonen in de buurtquote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel de verwachting? Vraag was vooral hoeveel het bij de jury's zou scoren om echt kans te makenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:48 schreef Em31 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen? Jullie wonen in de buurt
Niet geheel onterecht.quote:
Op Reddit heel veel geklaag, maar met deze televote uitslag had ik het niet anders willen zien.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:50 schreef Spablauw214 het volgende:
We mogen blij zijn dat de jury’s israel de nek om hebben gedraaid want die hebben echt wel minder gekregen dan wat obv het lied haalbaar was geweest.
2 juni ben ik weer in Amersfoort! Wie weet kom ik je random weer tegen op het station, waarna ik weer blij verrast ben vanwege de random ontmoetingquote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, wat goed!![]()
En moet kunnen,Harderwijk is te doen vanuit Amersfoort. Nu alleen meneer nog overtuigen
Ik vertel net dat er nog een Europees songfestival is, 1 zonder politiek gedoe.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat trekt niemand in twijfel. Ik heb ook Fries bloed trouwens (in elk geval een Friese achternaam).
Groningen sowieso de meeste. Drentse is harder dan Friesequote:Op zondag 12 mei 2024 01:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik durf niet te antwoorden. Ik moet ze eerst alle drie weer eens naast elkaar proeven. Welke heeft de minste kruidnagel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |