Ja, neem Engelbert Humperdinck en Bonnie Tyler ooitquote:Op zondag 12 mei 2024 01:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zo zullen zij het wel weer zien ja. Een bekende naam sturen vinden ze daar genoeg.
Wie zijn die mensen?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Fred_B het volgende:
Raymond van Vliet
Rob Ester
Glen Faria
Sera de Bruin
Shayveca Kreuger
Onze vakjury
En ook deze kan worden toegevoegd aan het rijtje met flops. Net als Blue, Bonnie Tyler, Humperdinck en zo nog een paar.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zo zullen zij het wel weer zien ja. Een bekende naam sturen vinden ze daar genoeg.
Wiezijndiemensen.jpgquote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Fred_B het volgende:
Raymond van Vliet
Rob Ester
Glen Faria
Sera de Bruin
Shayveca Kreuger
Onze vakjury
En dat terwijl van oudsher er best wel een band is tussen Oekraïne en Israël (in dit geval de zangeres zelf).quote:
En Blue. Allemaal zongen ze niet al te best.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, neem Engelbert Humperdinck en Bonnie Tyler ooit
Meestal ken ik er wel drie, maar nu zegt het mij niks buiten Glen om.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Fred_B het volgende:
Raymond van Vliet
Rob Ester
Glen Faria
Sera de Bruin
Shayveca Kreuger
Onze vakjury
Glen Faria zegt me wel iets. Dus waarschijnlijk ben ik ooit op een festival geweest waar hij optradquote:
Ja, het zegt genoeg dat juist Oekraïne helemaal geen sympathie heeft voor Israël.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl van oudsher er best wel een band is tussen Oekraïne en Israël (in dit geval de zangeres zelf).
De zangeres van welk land? De zangers van Israël woonde in Rusland toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl van oudsher er best wel een band is tussen Oekraïne en Israël (in dit geval de zangeres zelf).
Hij zat nog wel eens bij DWDD volgens mij, als tafelheer.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Glen Faria zegt me wel iets. Dus waarschijnlijk ben ik ooit op een festival geweest waar hij optrad
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef Strani het volgende:
Iemand nog wat jamón of queso? Ik heb ook alioli.
Ik heb nog een halve Groninger worst. Ruilen?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef Strani het volgende:
Iemand nog wat jamón of queso? Ik heb ook alioli.
Dat keek ik zelden, dus daar zal ik hem niet van kennenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zat nog wel eens bij DWDD volgens mij, als tafelheer.
Hmm oké, Spaanse ham kan ik makkelijk weer kopen, Groningse worst wordt lastiger.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Groninger worst. Ruilen?
Haar moeder komt uit Oekraïne.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De zangeres van welk land? De zangers van Israël woonde in Rusland toch?
Nee maar hij jou misschien wel?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat keek ik zelden, dus daar zal ik hem niet van kennen
Antisemitisme viert redelijk hoogtij in Oost Europa. Net als moslimhaat overigensquote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het zegt genoeg dat juist Oekraïne helemaal geen sympathie heeft voor Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |