Evenveel als bij de jury, dus jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk te gaan met de televotes? Als in kan Zwitserland nog worden ingehaald?
Ik kijk geen Samson & Gert meer.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgen geen woord over Nederland. Dom volk.
Is ook het enige deel wat ik normaal gesproken keek... alleen al een tijdje geledenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, halve show is het uitdelen van de punten. Al een tijdje zo.
Ja of alle vuile was buiten hangen of gewoon terugtrekken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nogmaals, hadden ze het podium moeten bestormen?
Vriendjes met Ierland en Australiequote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom staat de UK bijna in het linkerrijtje?
Zwitserland heeft eigenlijk zo goed als gewonnen, ze hebben bijna overal 12 punten gehaald. Hier en daar wat punten en klaarquote:
Weten we niet. Als ze dat deden dan is het er uitgeknipt. Dit is niet live om die reden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgen geen woord over Nederland. Dom volk.
Nou dat valt nog flink tegen, dan krijg je dat irritante rekken elke keer en 40x de stand doornemen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat op een andere manier. Ze beginnen dan onderaan de lijst (nu Estland) en dan krijgt Estland alle televotepunten uit heel Europa in 1 keer bijgeschreven. Daarna een positie hoger (nu Finland) en krijgt die de hele bult in een keer. Er zijn dan geen mensen die praatjes houden die alleen voor henzelf interessant zijn, dus het gaat wat sneller
Sterke performance als je 2 meter van een microfoon staat en nog steeds zo'n volume weet te bereiken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat Frankrijk zo hoog scoort, dit was toch niet zo goed gezongen?
Jury oordeelt op basis van opnames van een dag eerder. Daar zit soms flink verschil in. Italië zakte zo ook door het ijs met Grande Amorequote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat Frankrijk zo hoog scoort, dit was toch niet zo goed gezongen?
er is 300 punten te halen voor frankrijk als elk televote land 12 punten aan ze geeftquote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zwitserland heeft eigenlijk zo goed als gewonnen, ze hebben bijna overal 12 punten gehaald. Hier en daar wat punten en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |