abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2024 @ 09:50:22 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213534043
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat was Martin sterdahl, de baas van het hele spul. Nederland had de eigen puntengever Nikkie teruggetrokken.
Dat laatste was me bekend, maar ik heb speciaal de puntenverdeling gekeken voor het NL statement en zag toen 5 seconden iemand in beeld die ik niet kende…
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 09:50:27 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213534047
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wie was de puntengever voor NL nu?
Ik zag iemand met een koptelefoon op iets heel snel over twelve points zeggen en niemand leek het door te hebben…
ik dacht dat dat aan mijn bericht wel duidelijk was dat dat twee keer boe bij Martin Osterdahl momenten waren
1 voor de punten waar niets van te verstaan was en 1 met de 12 punten van NL geven waar hij ook overboet werd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213534050
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:45 schreef Nizno het volgende:

[..]
die was erg goed hoorbaar, je kon niet horen naar wie de 12 punten van NL gingen en wat hij voor het puntengeven te vertellen had was ook gebarentaal voor nodig.
Zelfs Nemo hoorde het niet want die zag je echt nog net in de laatste seconde juichen
  roze zondag 12 mei 2024 @ 09:50:54 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213534051
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik dacht dat dat aan mijn bericht wel duidelijk was dat dat twee keer boe bij Martin Osterdahl momenten waren
1 voor de punten waar niets van te verstaan was en 1 met de 12 punten van NL geven waar hij ook overboet werd
Drie keer want hij legde het systeem eerst een keer uit.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 12 mei 2024 @ 09:51:03 #155
130755 Kinga
versier hier
pi_213534054
Maar dat er in de show zelf met geen woord gerept is waar Nederland nou gebleven was in de line-up...heb dan ook de ballen om het on-air uit te leggen.
pi_213534061
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:33 schreef dolfg het volgende:

Zoals advocaat Knoops gisteren zei: AT had om 12 uur gistermiddag gelijk naar de rechter moeten stappen voor een uitspraak.
Dit kan kennelijk niet in Zweden met een zaak als deze. ‘t Is Nederland niet.
C’est Davie :o)
  zondag 12 mei 2024 @ 09:51:46 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213534062
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
Sorry, ik ben net wakker en heb nog niet veel teruggelezen…
pi_213534064
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Die was erg geliefd gisteravond hehe.
Ik zei het net al in maar ik herhaal het met liefde: Osterdahl heeft er een teringbende van gemaakt en moet ontslagen worden.

En dan heb ik het nog niet eens over alle zogenaamde “verbeteringen” die er onder zijn leiding zijn doorgevoerd, zoals achtergrondzang op band en dergelijke.
  roze zondag 12 mei 2024 @ 09:51:57 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213534066
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:51 schreef Kinga het volgende:
Maar dat er in de show zelf met geen woord gerept is waar Nederland nou gebleven was in de line-up...heb dan ook de ballen om het on-air uit te leggen.
Dat had ik ook niet verwacht eigenlijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_213534072
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:06 schreef libranl het volgende:

[..]
Ik begrijp jou geloof ik niet helemaal meer :? Voor semi 2 zit je nog te verkondigen dat je het ziet gebeuren dat Joost zelf ervoor zal zorgen dat hij wordt gediskwalificeerd. En nu is het weer diskwalificatie door een complot? Je spreekt jezelf tegen.

(Los daarvan heb je wel een vooruitziende blik dat hij -als eerste deelnemer ooit tijdens het evenement- zou worden gediskwalificeerd. Daarvoor credits _O_ )
[..]

Ik denk steeds meer dat er een 'russisch' componentje aanzit, alles om verdeeldheid te zaaien. en we moeten wel anti eenheid zijn, dus zo'n liedje is natuurlijk niet goede weg die Rusland wil dat er ingeslagen wordt, dus er moet verdeeldheid zijn.

Juist doordat mensen die altijd anti eu, pro rusland, massaal in Europapa een complot zagen vanuit de eU, meerdere benoemde dat Joost gediskwalificeerd zou worden, ineens massaal joost proberen te linken aan antisemitisme en nu massaal achter de Nederlander staan, want slechte EBU, om dan post te maken tussen de link EBU en EU.

Een belangrijke factor voor mijn comPlot dat die vrouw wil niet ingesprek, en is dus blijkbaar zo gewetenloos dat ze hem die finale wil ontzeggen om iets wat niks voorsteld. Hoe gewetenloos of berekend ben je dan wel niet?

Maar goed, ik zet mijn alluhoedje af, veel te mooie zondag ochtend voor😋
pi_213534076
Vraag me wel af of die cameravrouw nou bij de EBU werkt in dat social media team of bij de SVT? Als het dat laatste is zullen zij er daarom ook niets over gezegd hebben.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 09:52:51 #162
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213534077
quote:
nee dat snap ik wel dat ze dat niet deden.
EBU is overtuigd dat ze in hun recht staan (of doen of ze overtuigd zijn) dan ga je dat niet in de show benoemen. Daarmee nagel je Joost in feite publiekelijk aan de schandpaal.
Iets wat nu om de show heen ook soort van gebeurde maar niet smaad en laster is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213534097
quote:
Die snap ik dan nog wel. Die show is kneiterstrak geregiseerd en wat moet je daar dan vertellen zonder de artiest niet nog extra een trap na te geven?
  zondag 12 mei 2024 @ 09:55:32 #164
130755 Kinga
versier hier
pi_213534099
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
nee dat snap ik wel dat ze dat niet deden.
EBU is overtuigd dat ze in hun recht staan (of doen of ze overtuigd zijn) dan ga je dat niet in de show benoemen. Daarmee nagel je Joost in feite publiekelijk aan de schandpaal.
Iets wat nu om de show heen ook soort van gebeurde maar niet smaad en laster is
Voor de mensen die casual alleen de halve finales en finale kijken, is het dan toch raar dat een land die door was, opeens niet in de finale staat? Zeg dan on-air.. Nederland is gediskwalificeerd om niet nader te noemen redenen, bl bla bla! Maar vermoed dat ze te bang waren voor de reactie uit de zaal.
pi_213534110
Heeft de vrouw trouwens op eigen initiatief aangifte gedaan of op advies.

Er zat nog wel wat tijd tussen aangifte en "incident" lijkt het.

En waarom zou ze totaal geen contact meer willen voor een eventuele oplossing en uitleg.

Stinkt
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_213534112
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:55 schreef Kinga het volgende:

[..]
Voor de mensen die casual alleen de halve finales en finale kijken, is het dan toch raar dat een land die door was, opeens niet in de finale staat? Zeg dan on-air.. Nederland is gediskwalificeerd om niet nader te noemen redenen, bl bla bla! Maar vermoed dat ze te bang waren voor de reactie uit de zaal.
Het zal door de commentatoren wel benoemd zijn schat ik zo in.
pi_213534122
Wel tof die Zwitserse winnaar "I broke my trophee, maybee the ESF needs some fixing too"
  zondag 12 mei 2024 @ 10:03:05 #168
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213534187
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Wel tof die Zwitserse winnaar "I broke my trophee, maybee the ESF needs some fixing too"
Zoveel deelnemers met kritiek op de EBU dit jaar. Je zou denken dat ze daar iets mee moeten, maar het lijkt me een behoorlijk koppige organisatie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_213534199
quote:
2s.gif Op zondag 12 mei 2024 10:03 schreef Jane het volgende:

[..]
Zoveel deelnemers met kritiek op de EBU dit jaar. Je zou denken dat ze daar iets mee moeten, maar het lijkt me een behoorlijk koppige organisatie.
Iets teveel van die types die zich constant beledigd voelen.
  zondag 12 mei 2024 @ 10:06:22 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213534218
quote:
2s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:49 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik zag net het clipje van Bambi die zei dat deze hele ESF-ervaring zo verschrikkelijk was geweest voor de artiesten (of iig sommige artiesten). Dat is toch ook een veeg teken. En nota bene in Zweden, waar ze er zo van overtuigd zijn dat eigenlijk alleen zij het festival goed kunnen organiseren. :N
Heb je een linkje voor me?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213534234
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
De EBU heeft een heel groot probleem, dat met een beetje geluk voor hen niet nog verder is gescaleerd doordat Zwitserland en Kroati het wonnen van de televotemanipulatie van Isral en het buitensporige voordeel van Oekrane, dat ook geen 300 punten waard was.

De avond in de zaal was best surrealistisch. We hebben ons suf geboeht. Dat begon al met de zaalopwarmer die schijtlollig lachend benoemde dat er maar 25 ipv 26 landen waren. Die man kreeg daar van ons de reactie op en dan vervolgens zeggen dat ie het ESF-publiek niet als "hateful people" kende. Echt wat een pannenkoek.

En de rest van de avond zijn we als publiek volgens mij zoveel gemute, maar de afkeur richting Osterdahl en co was er zeer breed.
Die vent voor de show was er vrijdag ook. Een enorm zelfingenomen Zweed, die het concept “read the room” niet helemaal begrepen had en daarmee bakken met olie op het vuur gooide.

Het grappige was ook dat niet alleen een stel hardcore fans boos werd, maar ook heel veel gewone mensen opeens het schuim op de bek hadden en op elk (gepast of ongepast) moment zich vocaal lieten gelden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213534239
quote:

[..]
De beeldvorming is in elk geval dramatisch. Inzending die pleit voor eenheid en vrede wordt gediskwalificeerd om naar het nu lijkt een niet al te serieus vergrijp, zonder dat er berhaupt een onafhankelijk oordeel over is geveld, maar alles wordt in het werk gesteld om Isral maar te kunnen laten deelnemen. Dat valt niet alleen in Nederland slecht, merk je wel.
pi_213534243
twitter
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 10:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Heb je een linkje voor me?
C’est Davie :o)
pi_213534249
quote:

[..]
Ik denk dat er precies niks gaat gebeuren. Over een paar dagen is dit wel overgewaaid en volgende jaar doen ze weer hetzelfde.

Net zo'n enge club als de fifa en ioc die denken boven de wet te staan en lekker doen waar ze zin in hebben.
No bitch to me
pi_213534251
quote:
2s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:49 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik zag net het clipje van Bambi die zei dat deze hele ESF-ervaring zo verschrikkelijk was geweest voor de artiesten (of iig sommige artiesten). Dat is toch ook een veeg teken. En nota bene in Zweden, waar ze er zo van overtuigd zijn dat eigenlijk alleen zij het festival goed kunnen organiseren. :N
Maar de dingen die hier zijn misgegaan, die zijn toch niet zozeer SVT aan te rekenen?

Hoewel ik op zich wel vind dat we nu wel weer even genoeg hebben van Zweden na 3x in 11 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')