Waarom zou de avrotros dan liegen lieve Zaquote:Op zondag 12 mei 2024 08:28 schreef Za het volgende:
Het hele verhaal is een leugen.
De afspraak dat Joost niet gefilmd mocht worden nadat hij van het podium kwam, want emotioneel, aanstoot neemt wanneer een persoon dat toch doet.
Hieronder beelden van nadat hij van het podium komt, Joost is vriendelijk tegen alle camera figuren die daar staan, groet hen, schud hen de hand en legt niemand een strobreed in de weg hem te filmen:
[ x ]
Er staat overal bewaking en de camera lui staan achter een hek, een "bedreiging" zou door talloze mensen zijn vastgelegd. Het is allemaal onzin.
Op basis van deze beelden, waarop inderdaad niets gebeurt, valt niks te zeggen. Er waren nog genoeg andere momenten waarop er eventueel wel wat gebeurd zou kunnen zijn.quote:
Had me gezien de huidige cijfers inderdaad heel reeel geleken.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:32 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat we uiteindelijk vijfde waren geworden. Maarja, we zullen het nooit weten.💔
Dat hij er zin in had… maar wel goed hem daar te zienquote:Op zondag 12 mei 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:
Joost was nog in de Euroclub gisteravond
[ x ]
[ x ]
???
Geen idee, het is een gedrocht van een verhaal.quote:
Kan je je er misschien een voorstelling bij maken dat dit gaat over wanneer hij de zaal uit is?quote:Op zondag 12 mei 2024 08:38 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee, het is een gedrocht van een verhaal.
Je ziet hem hier zelf na het optreden van het podium komen.
Zie jij iemand die een afspraak heeft niet gefilmd te worden direct nadat hij het podium van het podium komt en daar aanstoot aan neemt wanneer dat wel gebeurd?
Ja inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2024 08:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hij er zin in had… maar wel goed hem daar te zien
Klopt het gaat gewoon om beelden achter de schermen, die werden van elke artiest gedeeld. Ze kwamen door een deur en dan zag je de eerste reactie. Joost heeft daar moeten rennen om op tijd in de greenroom te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je je er misschien een voorstelling bij maken dat dit gaat over wanneer hij de zaal uit is?
Iedereen begrijpt dat hij voor het oog van de hele zaal gewoon gefilmd kan worden, ik kan me voorstellen dat als je die zaal uit bent, je je gameface wel even wil laten zakken en niet gefilmd wil worden.
Er is hier geen incident en hier mag duidelijk nog gefilmd worden. Zou het dan A) een complot zijn of B) over een later moment gaan waar hij afgesproken heeft niet gefilmd te willen worden en waar een incident uit voortvloeit?
HET IS EEN COMPLOTquote:Op zondag 12 mei 2024 08:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je je er misschien een voorstelling bij maken dat dit gaat over wanneer hij de zaal uit is?
Iedereen begrijpt dat hij voor het oog van de hele zaal gewoon gefilmd kan worden, ik kan me voorstellen dat als je die zaal uit bent, je je gameface wel even wil laten zakken en niet gefilmd wil worden.
Er is hier geen incident en hier mag duidelijk nog gefilmd worden. Zou het dan A) een complot zijn of B) over een later moment gaan waar hij afgesproken heeft niet gefilmd te willen worden en waar een incident uit voortvloeit?
Je hebt helemaal gelijk. Ik vraag me ook af of Joost Klein echt bestaat. Ik denk dat het een pak is en lil kleine erin zit, het zat in de naam hè we hadden het kunnen weten.quote:
Maar wanneer hij de zaal uit is, is hij in de green room. De afspraak was letterlijk niet gefilmd nadat hij van het podium afkomt, volgens zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:42 schreef timmmmm het volgende:
Dat filmpje is gemaakt bij aftocht van het podium in de zaal zelf tussen de fans. Wat er backstage is gebeurd wanneer hij de zaal uit is weten we niet. Het enige wat je uit dat filmpje kunt opmaken is dat hij wel goed gestemd is na zijn optreden.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:38 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee, het is een gedrocht van een verhaal.
Je ziet hem hier zelf na het optreden van het podium komen.
Zie jij iemand die een afspraak heeft niet gefilmd te worden nadat hij van het podium komt en daar aanstoot aan neemt wanneer dat wel gebeurd?
Ik vind het wat te vroeg. Kan je me vanavond als ik dronken ben nog eens bevragen over je complottheorieën dat de AVROTROS en de EBU dit verzonnen hebben? Dan heb ik meer zin om erin mee te gaan en je belachelijk te makenquote:Op zondag 12 mei 2024 08:49 schreef Za het volgende:
[..]
Maar wanneer hij de zaal uit is, is hij in de green room. De afspraak was letterlijk niet gefilmd nadat hij van het podium afkomt, volgens zeggen.
Er zijn wat meer beelden van het pad dat ze lopen vanaf het podium naar de green room, tussen publiek en camera mensen, een zigzag pad, met hekken en overal bewaking.
Hij lijkt dit uiterst vriendelijk te ondergaan.
OK, dus achter die deur stond elke keer diezelfde vrouw? En hij rende ook nog. Het is wat allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:44 schreef Em31 het volgende:
het gaat gewoon om beelden achter de schermen, die werden van elke artiest gedeeld. Ze kwamen door een deur en dan zag je de eerste reactie. Joost heeft daar moeten rennen om op tijd in de greenroom te zijn.
Ik kan niet wachten, wat een spektakel zal dat zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:51 schreef timmmmm het volgende:
Dan heb ik meer zin om erin mee te gaan en je belachelijk te maken
Dan slaat hij om als een blad aan de boom, en volgen fysieke aanvallen en bedreigingen aan het adres van dames welke aangifte en diskwalificatie waardig zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:51 schreef libranl het volgende:
Dat filmpje is gemaakt bij aftocht van het podium in de zaal zelf tussen de fans. Wat er backstage is gebeurd wanneer hij de zaal uit is weten we niet. Het enige wat je uit dat filmpje kunt opmaken is dat hij wel goed gestemd is na zijn optreden.
Mooi. Peter Schouten kom er maar in.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:
Joost was nog in de Euroclub gisteravond
[ x ]
[ x ]
After being CLEARED of ridiculous allegations
???
Ik begrijp jou geloof ik niet helemaal meerquote:Op zondag 12 mei 2024 08:58 schreef Za het volgende:
[..]
Dan slaat hij om als een blad aan de boom, en volgen fysieke aanvallen en bedreigingen aan het adres van dames welke aangifte en diskwalificatie waardig zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zo zal het niet zijn.
Joost zal (denk ik) zich niet tam op de 17e plek laten wegzetten.
Zijn zangcarrière is reeds verzekerd in Europa en daarbuiten, hij zal hier weggaan als een koning.
Degene wiens droom het zijn hele leven was hier te staan zonder zich te conformeren, met een groep vrijdenkende, intellectuele kunstenaars om zich heen.
Ik zie het niet gebeuren dat hij straks met hen in de Green Room zit om te aanschouwen hoe Zwitserland of wie dan ook wint. Eerder een diskwalificatie wegens het breken van de ESF etiquette oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |