Ja, wat ik zei gaat uiteraard over de komende tijd. Niet in de paar dagen waarin het festival zelf plaatsvindt.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De EBU had aangegeven dat ze dit jaar een zero tolerance beleid zouden handhaven maar daar zijn ze flink in doorgeschoten.
1 beschuldiging zonder verder bewijs (er schijnen geen beelden van te zijn ondanks dat de cameravrouw aan het filmen zou zijn) en Joost was gedisqualificeerd.
De EBU zegt er verder ook helemaal niks over, zeggen wel dat het hoofd van de Nederlandse delegatie in correct was toen die zie dat er alleen een dreigende houding (naar de camera..,, maar geen beelden daarvan?) werd gedaan.
Maar de EBU zegt verder ook niet wat er dan wel gebeurd zou zijn, alleen dat de cameravrouw het anders ervaren heeft.
het zou donderdagavond gebeurd zijn en we weten nog steeds helemaal niks
De zweedse politie had er ook nog iets over naar buiten gebracht, ik lette niet helemal op maar Joost mag wel het land uit.quote:Op zondag 12 mei 2024 03:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, wat ik zei gaat uiteraard over de komende tijd. Niet in de paar dagen waarin het festival zelf plaatsvindt.
Hij is tegen de afspraak en tegen zijn zin gefilmd, dus er moeten wel beelden zijn (geweest).quote:Op zondag 12 mei 2024 02:24 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is alleen gezegd dat het verhaal van de vrouw anders was dan dat van Joost. Dus geen beelden, lijkt me
Toch ben ik benieuwd wie er had gewonnen met Nederland in de mix. Israël lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dankzij de jury voting. Ze hadden 440 punten nodig om een serieuze kans te maken. Weinig realistisch.quote:
Okequote:Op zondag 12 mei 2024 03:35 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd wie er had gewonnen met Nederland in de mix. Israël lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dankzij de jury voting. Ze hadden 440 punten nodig om een serieuze kans te maken. Weinig realistisch.
Zwitserland daarentegen zou veel last hebben gehad van een lagere jury voting. Wedstrijd zou dan echt tussen Nederland, Zwitserland en Kroatië gegaan zijn.
Aan de jury punten die nu zijn uitgelekt hecht ik weinig waarde. Zou totaal anders geweest zijn had Joost live opgetreden
'Is het wel ernstig, tja, dan is het de vraag hoe hij zo heeft kunnen ontsporen.'quote:Op zondag 12 mei 2024 06:30 schreef Za het volgende:
Peter Schouten, advocaat:
20 MILJOEN SCHADEVERGOEDING VOOR JOOST KLEIN?
Als dit incident met Joost Klein gering van betekenis is, moet hij een schadevergoeding van 20 miljoen euro van de @:EBU_HQ vorderen, want het besluit om hem te diskwalificeren vernietigt zijn hele carričre en zet hem internationaal voor schut.
Buitenproportioneel.
https://x.com/SchoutenLegal/status/1789249484108554643
Haha 20 mil forget it. We zijn niet in the USA.quote:Op zondag 12 mei 2024 06:30 schreef Za het volgende:
Peter Schouten, advocaat:
20 MILJOEN SCHADEVERGOEDING VOOR JOOST KLEIN?
Als dit incident met Joost Klein gering van betekenis is, moet hij een schadevergoeding van 20 miljoen euro van de @:EBU_HQ vorderen, want het besluit om hem te diskwalificeren vernietigt zijn hele carričre en zet hem internationaal voor schut.
Buitenproportioneel.
https://x.com/SchoutenLegal/status/1789249484108554643
quote:Op zondag 12 mei 2024 08:13 schreef Blueberry. het volgende:
Hebben jullie gezien van de Italiaanse spokesperson deed?![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |