Ah, eindelijk. Tijdreizen bestaat!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:06 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik begrijp jou geloof ik niet helemaal meerVoor semi 2 zit je nog te verkondigen dat je het ziet gebeuren dat Joost zelf ervoor zal zorgen dat hij wordt gediskwalificeerd. En nu is het weer diskwalificatie door een complot? Je spreekt jezelf tegen.
(Los daarvan heb je wel een vooruitziende blik dat hij -als eerste deelnemer ooit- zou worden gediskwalificeerd. Daarvoor credits)
[..]
ow zo klein... daar zal niemand bij de EBU een traan om hebben gelaten.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:38 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik vanaf de TV een scherpere image kan krijgen, maar hier het moment.
[ afbeelding ]
die was erg goed hoorbaar, je kon niet horen naar wie de 12 punten van NL gingen en wat hij voor het puntengeven te vertellen had was ook gebarentaal voor nodig.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
maar de afkeur richting Osterdahl en co was er zeer breed.
Dat was wel genieten.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was erg goed hoorbaar, je kon niet horen naar wie de 12 punten van NL gingen en wat hij voor het puntengeven te vertellen had was ook gebarentaal voor nodig.
Wie was de puntengever voor NL nu?quote:Op zondag 12 mei 2024 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was erg goed hoorbaar, je kon niet horen naar wie de 12 punten van NL gingen en wat hij voor het puntengeven te vertellen had was ook gebarentaal voor nodig.
quote:Op zondag 12 mei 2024 09:23 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop dat hij deze ellende snel achter zich kan laten. Na die farce van 2023 en de absolute shit show van 2024 weet ik wel dat ik in mei 2025 voor het eerst sinds de vuurwerkramp niets plan rondom Eurovisie.
Werd door Petra zelf opgenoemd.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie was de puntengever voor NL nu?
Ik zag iemand met een koptelefoon op iets heel snel over twelve points zeggen en niemand leek het door te hebben…
Die foto is in ieder geval niet van gisteravond, da’s daglicht.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:
Joost was nog in de Euroclub gisteravond
[ x ]
[ x ]
???
Osterdahl. Nikkie weigerde het te doen (terecht imo).quote:Op zondag 12 mei 2024 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag iemand met een koptelefoon op iets heel snel over twelve points zeggen en niemand leek het door te hebben…
Was dat de Europipo zelf?quote:Op zondag 12 mei 2024 09:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Osterdahl. Nikkie weigerde het te doen (terecht imo).
Oh dan lette ik niet goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee toch?
Ik zag iemand in beeld die iets over 12 points zei…
Dat was Martin Österdahl, de baas van het hele spul. Nederland had de eigen puntengever Nikkie teruggetrokken.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Martin gaf de 12 puntenquote:
Reinste vorm van gaslighting door de EBU.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
De EBU heeft een heel groot probleem, dat met een beetje geluk voor hen niet nog verder is geëscaleerd doordat Zwitserland en Kroatië het wonnen van de televotemanipulatie van Israël en het buitensporige voordeel van Oekraïne, dat ook geen 300 punten waard was.
De avond in de zaal was best surrealistisch. We hebben ons suf geboeht. Dat begon al met de zaalopwarmer die schijtlollig lachend benoemde dat er maar 25 ipv 26 landen waren. Die man kreeg daar van ons de reactie op en dan vervolgens zeggen dat ie het ESF-publiek niet als "hateful people" kende. Echt wat een pannenkoek.
En de rest van de avond zijn we als publiek volgens mij zoveel gemute, maar de afkeur richting Osterdahl en co was er zeer breed.
Ik zag net het clipje van Bambi die zei dat deze hele ESF-ervaring zo verschrikkelijk was geweest voor de artiesten (of iig sommige artiesten). Dat is toch ook een veeg teken. En nota bene in Zweden, waar ze er zo van overtuigd zijn dat eigenlijk alleen zij het festival goed kunnen organiseren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |