MEOW CAT, PLEASE MEOW BACK.quote:
Inderdaad. En het is me met terugwerkende kracht een raadsel waarom zo moeilijk werd gedaan over de vogel in de act van Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik snap de hype over Kroatië totaal niet. Helemaal niks aan, dit.
Eens, het spat er wel vanafquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef engine het volgende:
Ik vind het een nummer van niks maar het ziet er wel heel goed uit
Schijnbaar vinden boomers dit geweldig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap echt totaal niet wat dit liedje zo huizenhoog favoriet maakt.
Eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik snap de hype over Kroatië totaal niet. Helemaal niks aan, dit.
niets.quote:
OI!!!!!... X'er hierquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden boomers dit geweldig.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is me met terugwerkende kracht een raadsel waarom zo moeilijk werd gedaan over de vogel in de act van Joost.
Het is echt een show en het is goed gezongen. Mijn genre ook niet helemaal, maar muzikaal zit dit prima in elkaar, het publiek 100% mee en een geweldige show.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik begrijp de Kroatië hype niet zo. Ik vind het zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder geweldig
Je vergeet de televote voor Israel.quote:
Tel Aviv zal het dan wel weer worden, Jerusalem was vorige keer ook al gedoe omquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef HiZ het volgende:
Ik gun Kroatië de winst, maar ik blijf het leuker vinden als ze volgend jaar naar Jerusalem moeten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Koop eerst een drankje voor me voor we meteen ter zake komen joh
Ja inderdaad!quote:
Eurovision Linkin Parkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef ashardalan het volgende:
Qua muziek vind ik dit dan weer wel lekker... Beetje Rammstein voor de massa.
Wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je vergeet de televote voor Israel.
Rammsteinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die beat is duidelijk ergens van gestolen, maar geen flauw idee waar vandaan.
Niet het meest originele nummer nee, maar wel heel leuk, energiek en vol overtuiging gedaan.quote:
Rammsteinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Jij kennelijk. Of bedoelde je niet wie de winnaar wordt?!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kreeg genoeg stemmen van de televoters.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Plaspauze.
Snap niet waarom dit door was
Maar nu is Israel minder gevoelig voor dat soort overwegingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Tel Aviv zal het dan wel weer worden, Jerusalem was vorige keer ook al gedoe om
Sommige acts in het ESF kan je beter met het geluid (en het broekje) uit kijkenquote:
Ben nog steeds benieuwd welke!quote:
Ho ho, meow cat please meow back! Belangrijk verschil, Baby Lasagna heeft nog wel een beetje fatsoen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef BE het volgende:
Meow cat, meow back???
Soms is het echt beter als je de liedjes niet verstaat.
Beter dan Joostquote:
Cha cha cha.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
even verbeterd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige bijna alle acts in het ESF kan je beter met het geluid (en het broekje) uit kijken
Write what you know, was het devies.quote:
italie was ook een talentquote:
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE LIKE Aquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:06 schreef Evangelion het volgende:
Zingen over een herrijzende feniks is zo cliche
Je hebt je geluid uit staan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
Hebben ze überhaupt wat gezegd over de DSQ van ons in de uitzending ?
Nope.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
Alle racisten die een donkere jongen zien met deze haardrachtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie vindt deze guy op Lewis lijken dan wat
Joost who?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
de amazon versiequote:
Toen ik zijn haar in deze stijl zag snapte ik het wel wat beter, eerst zag ik hem met ander kapselquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle racisten die een donkere jongen zien met deze haardracht
Geglimlacht.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij heeft zelfs de Airpods van Lewis in
De taal, de mensen. Walgelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Terwijl Frans zingen elk liedje toch 20% beter maakt
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:09 schreef Urquhart het volgende:
Dit nummer heeft wel wat, maar geen winnaar
Hij schreeuwt niet meer zo raar als afgelopen donderdag. Maar dat van 2 meter afstand in de microfoon schreeuwen, snap ik nietquote:
Paar keertjes, meestal nietquote:
Eerder een millennial.quote:
Dat is duidelijke taal.quote:
Wat is dat ook alweer?quote:
JA JA, DAT DOET ZE GOED HÉ.quote:
Voor straf volgend jaar 2Unlimited sturenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oostenrijk heeft tien willekeurige Eurohouse 90's plaatjes gesampled om tot dit te komen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Terwijl Frans zingen elk liedje toch 20% beter maakt
En nog geen goeie kont ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Catalunya. het volgende:
Ik hoop vooral op een goede kont, maar ze draagt dus een jas
Schandalig deze vergelijking.quote:
Vanwege de films. Als je de boeken bedoelt dan is dat juist pre-boomers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]Kunnen die lezen dan? En dan ook nog Tolkien?
Met hun grote hit joost joost joost joost joost joost joost joost there's no limitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Voor straf volgend jaar 2Unlimited sturen
klopt. zwaar niet mee eens, maargoed voor wat er nu is.quote:
Dit is een beauty naast Kylie.quote:
Goed samengevatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:14 schreef vencodark het volgende:
Prima afsluiter trouwens. Even een feestje/knallen.
Verder mijn smaak niet.
HET KAN NOG!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Mooi, nu een bezwaar ingetekend door de NPO, hopelijk haalt het iets uit
Geboren 1981-1996.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer?
Die films waren uit begin 2000.
OBJECTIONquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Mooi, nu een bezwaar aangetekend door de NPO, hopelijk haalt het iets uit
Wat zou het kunnen uithalen? Oprechte vraagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis Janquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef RipCity het volgende:
Maar even: Jacqueline voegt verder echt niets ZELF toe he. Geen aparte mening/feitjes of iets. Je kan Cornald net zo goed zelf laten doen. Ze draagt niks bij.
ik vind van niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef viceversa het volgende:
Jaq vond dit het beste en het publiek ook (volgens haar)
Het is net afgelopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef monkyyy het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.19.ProductTitlequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer?
Die films waren uit begin 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |