SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Patat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Primequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijzonder pakje heeft deze mevrouw aanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Alweer patat, ik word er een beetje misselijk van.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
wat zingt ze danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
zingt in slowenisch
kann ik ook nog betjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat zingt ze?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
zingt in slowenisch
kann ik ook nog betje![]()
ik wilde ff poll maken, maar na alles invoeren zegt ie er ging eens fout.
Na alles invoeren. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik viesdikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Alweer patat, ik word er een beetje misselijk van.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh dit is een kanshebber is het niet
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ken er 2 met Veronica.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef mario390 het volgende:
ljubi me - liebe mich
het lied heet veronica
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Deze haakt wel aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja maar jij bent ook niet normaal.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet normaal.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Draakje.quote:
Kree klopt ook niet.quote:
nee ze moeten vanuit USA naar europaquote:
dat lukt niet in een paar dagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaan ze met de boot?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze moeten vanuit USA naar europa
dat lukt niet in een paar dagenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Snel een tissue pakken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
2e witte voetje komt nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
alle spullen moeten eerst afgebroken/af gebouwdquote:
dan ingepakt
dan in het vliegtuig
dan naar het circuit
dan uitgepakt
dan opgebouwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ninja's tellen niet.quote:
Laat het zo zijn plzquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ze komt hiernaecht waar ik beloof het
![]()
Ah ja, dat kost wel een paar dagenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle spullen moeten eerst afgebroken/af gebouwd
dan ingepakt
dan in het vliegtuig
dan naar het circuit
dan uitgepakt
dan opgebouwdIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Pfffquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou je moet nog even wachten op die ouwehoeren![]()
Wat mot je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou je moet nog even wachten op die ouwehoerenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: