Het is redelijk onzinnig als je als EBU nagellak gaat lopen controleren. Zolang er geen woorden staan, mag je toch gewoon nagellak op. Anders moet de EBU een lijst vooraf publiceren met alle kleurcombinaties en patronen die niet mogen, want zoals ze het nu doen druipt de selectiviteit er van af.quote:
En de EBU die dan vooral de schuld bij de delegaties legt en geen enkele vorm van zelfreflectie toont in dat persbericht. Ik zou graag een vlieg op de muur zijn bij die overleggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:22 schreef TLC het volgende:
https://songfestival.be/m(...)p-songfestival-2024/
Mijn verwachtingen voor volgend jaar:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:00 schreef Rebel- het volgende:
De sponsoren kiezen.
In 2024 is een cruisemaatschappij toegevoegd aan het dubieuze lijstje sponsoren. Gelukkig weinig gehoord over die cruises.
Ik denk dan eerder een intervalact van een artiest die op zo’n schip optreedt, net als bij San Remo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen voor volgend jaar:
- Artiesten die schijtlollige filmpjes voor de socials moeten opnemen op een van die schepen
- Postcards vanaf die boten
- Diverse acts die verplicht worden om na het ESF op die boten op te moeten gaan treden
Oh jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder een intervalact van een artiest die op zo’n schip optreedt, net als bij San Remo.
Tis wel in Zwitserland he? Die hebben alleen het meren en rivieren, geen zeequote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen voor volgend jaar:
- Artiesten die schijtlollige filmpjes voor de socials moeten opnemen op een van die schepen
- Postcards vanaf die boten
- Diverse acts die verplicht worden om na het ESF op die boten op te moeten gaan treden
Da's waarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis wel in Zwitserland he? Die hebben alleen het meren en rivieren, geen zee![]()
Of is het een riviercruisemaatschappij (lijkt me niet)?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis wel in Zwitserland he? Die hebben alleen het meren en rivieren, geen zee![]()
Of is het een riviercruisemaatschappij (lijkt me niet)?
Duitsland, een van de grootste geldschieters van het Songfestival, zou zich terugtrekken indien Israël niet mocht meedoen. Met andere woorden is het dan einde oefening voor het Songfestval.quote:
Ah ja, ze hadden Geert Wilders ook even gebeld.quote:
En Caroline van der Plas en Mona Keijzer en ook andere politici in Europe. Zelfs politici uit de VS die nog nooit van Eurovision hadden gehoord deelde berichten op social media.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja, ze hadden Geert Wilders ook even gebeld.
Sowieso wel opvallend dat veel politici er ineens over gingen tweeten.
Ja was al zo toevallig allemaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
En Caroline van der Plas en Mona Keijzer en ook andere politici in Europe. Zelfs politici uit de VS die nog nooit van Eurovision hadden gehoord deelde berichten op social media.
Maar nog steeds achter
[ afbeelding ]
Het leek hoe dan ook wel een gecoördineerde actie, ook al komt ie niet van de regeringquote:
mja er is in die 350 jaar geen schot gelost ... bovendien hoeft het allemaal niet zo vergezochtquote:Op maandag 13 mei 2024 15:51 schreef Fretwork het volgende:
Oorlog is sowieso een lastige, Nederland is bijvoorbeeld 350 jaar in oorlog geweest met de Scilly eilanden (officieel, niet actief militair) en geloof dat er zo nog wat voorbeelden zijn.
Nou had je op zich reden gehad to heroverweging van deelname toen het Internationaal Strafhof begon met het onderzoek in de genocidezaak tegen de huidige Israëlische regering. Ik zie de EBU op zich er wel voor aan om te diskwalificeren als er een actief onderzoek loopt.
Denk dat het ook voor de Israëlische delegatie helemaal niet leuk moet zijn geweest om hier aan mee te doen. Als de delegatie zich niet zo misdragen zou hebben (is natuurlijk ook actie-reactie) zou ik ook best medelijden met ze hebben.
Maar dit heeft Azerbeidzjan ook jarenlang gedaan, op nog veel grotere schaal. Kwamen ze lang mee weg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |