dit is de amazon versiequote:
quote:
quote:
quote:
Dustin mag van mij best nog een keer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef BB-King het volgende:
Die Ieren weten ook van gekkigheid niet meer wat ze moeten sturen.
Ook zo een heerlijk contrast met het oergevoelige gezemel van vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef marcodej het volgende:
Je mag iemand geen duwtje geven, maar wel een duivels ritueel uitvoeren op het podium.
Bizar dat dit toegestaan wordt
Dacht het wel , wat een stem!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dit heeft toch niks meer met muziek te maken![]()
Strictly Come Witching
at vroeg ik me ook af. Maar toen was er ineens commentaar en was Jacqueline weer gevondenquote:
leprechaunsquote:
Dankjewel schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Commentator zei net dat hij zich spiegelt aan Freddie Mercury... Hoop dat hij niet Freddie's zangkwaliteiten bedoelt...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Er moet altijd een loser zijn, nou hier is ie.
Lastig gevallen door de Israëlische pers en heeft dar ook een officiele klacht ove ringediend maar daar mag je kennelijk niks over zeggen en heb je maar te accepterenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leuke act jammer van het antisekritiek op de staat Israel
Ik hou niet van hokjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef kilon het volgende:
Het is ook echt een nergens bij horend nummer he.
Hoort niet bij pop.
Hoort niet bij metal.
Een van de weinigen die wel kan zingen, en dan ga je daar over zeuren?quote:
quote:
camera werd volgens mij ook weggedraaid, ze was ineens uit beeldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef Troel het volgende:
D
[..]
at vroeg ik me ook af. Maar toen was er ineens commentaar en was Jacqueline weer gevonden
Het is vooral saai.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef Ieniemienie_ het volgende:
Elk jaar is er zon artiest die zo ongemakkelijk is dat het bijna aandoenlijk wordt. Dit jaar is dat Letland
Klachten*quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lastig gevallen door de Israëlische pers en heeft dar ook een officiele klacht ove ringediend maar daar mag je kennelijk niks over zeggen en heb je maar te accepteren
Een aantal jaar geleden deed hij al mee voor Noorwegen.quote:
Ed is veel beter. Met veel betere muziek.quote:
Heel irritant inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef Troel het volgende:
D
[..]
at vroeg ik me ook af. Maar toen was er ineens commentaar en was Jacqueline weer gevonden
1) Wat de directeur daarna meteen ontkendequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klachten*
Waarvan naar eigen zeggen de EBU heeft bevestigd dat het tegen de code of conduct was
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankjewel schatTijdelijk vermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Niet boeiend. Ondanks al haar gelul staat ze daar gewoon principeloos mee te doen.quote:
leeft die nog? Hoor je nooit meer iets vanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ed is veel beter. Met veel betere muziek.
Niet meteen,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
1) Wat de directeur daarna meteen ontkende
2) Wat zonder gevolgen is gebleven
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit liedje gaat op voor Ronald de Boer en Arno Vermeulen.
Helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
leeft die nog? Hoor je nooit meer iets van
Inderdaadquote:
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:05 schreef Evangelion het volgende:
Wel catchy nummer. Maar die tiktok intro is debiel.
Geen ruggengraat, uiteraard.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waar ik woon is het vier uur 's nachts. Ik wilde eigenlijk niet kijken uit protest maar kijk nu toch. Wat zegt dit over mij?
Gr gr,
Of geen leven.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:06 schreef Salina het volgende:
We schakelen terug naar NL1. Moet horen dat er gecensureerd wordt.![]()
Frank Kramer GODgenot.
Tevens: Griekenland. Dalijk witte vlaggetjes wapperen boh.
Inderdaad, ben blij dat ik geen katten heb.quote:
Echt nietquote:
Zo zag ik er ook uit toen ik 37 was.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik snap echt niet waarom Griekenland de finale heeft gehaald.
Wel jong om designer depends te gebruiken.quote:
Ik kan er ook niet bijquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Ja, maar dan ook echt bizar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
VK weer zoals gebruikelijk een lading bagger?
Dat dachten we in 2004 ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Zij vindt alle nrs leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef ashardalan het volgende:
Jezus, kon Krezip altijd wel waarderen... Beetje jammer om te horen dat Jacqueline Griekenland één van de beste vindt
jup.. en valsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
VK weer zoals gebruikelijk een lading bagger?
Bron van de Eeuwige Jeugd.quote:
Nouquote:
Dinsdag niet hoor. Bijna de hele avond negatief commentaar.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:10 schreef monkyyy het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket
Tel er toch zes.quote:
Jeeuj monkyyy mag meedoen. KatPeerd.gifquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:10 schreef monkyyy het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket
Vandaag had ze ook een sneer naar de zang "kwaliteiten" van één van de zangeressen eerder...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dinsdag niet hoor. Bijna de hele avond negatief commentaar.
Ik vond Griekenland ook een van de beste, maar ik kijk wel met het geluid uit, misschien scheelt dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef ashardalan het volgende:
Jezus, kon Krezip altijd wel waarderen... Beetje jammer om te horen dat Jacqueline Griekenland één van de beste vindt
Duitsland had toch geen gek liedje en een prima zanger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef butz0rs het volgende:
Dit is wel een serieuze concurrent.
Voor Duitsland. Om de laatste plaats.
Ook dit jaar weer consistent!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Ewelina het volgende:
UK. Altijd kanshebber voor de laatste plaats.
Geilquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marina_Satti
Dat is een belediging voor Duitsland. Zo slecht was die niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef butz0rs het volgende:
Dit is wel een serieuze concurrent.
Voor Duitsland. Om de laatste plaats.
Understatement van het jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, het is niet de beste zanger live, nee.
Zijn cover van It's A Sin was ook al niet mijn ding.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit krijg je als je het slechtste nummer van petshop boys remixed op het slechste nummer van erasure..
Vond dat ook stukken beter dan dit gedrocht van een nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duitsland had toch geen gek liedje en een prima zanger.
Die vindt iedere UK inzending ieder jaar weer geweldig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Graham Norton is niet echt heel erg objectief, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |