dan moet graham nog wat gedaan hebben van de ebuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Graham Norton zegt op de BBC juist het tegenovergestelde
Zo nepquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef DeLuna het volgende: Je hoort wel dat het publiekgeluid niet helemaal matcht
![]()
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Deze zanger rijdt in een VW Golf, dat kan niet anders.
Cyprus niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Cyprus ook niet, Armenië ook niet, Australië ook niet
quote:
Heel Nederland overschat ZWAAR hoeveel dit andere landen boeitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef Kinga het volgende:
Nog geen steunbetuigingen aan Joost door de artiesten he?
ist al 11u?quote:
Of niet iedereen herkent sarcasme.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet graham nog wat gedaan hebben van de ebu
Nee en ook nog geen statement tegen Israel…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef Kinga het volgende:
Nog geen steunbetuigingen aan Joost door de artiesten he?
De filmpjes op X zullen wel duidelijk maken wie van de twee gelijk heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:40 schreef Moira het volgende: [..] Graham Norton zegt op de BBC juist het tegenovergestelde
![]()
ow ik dacht Azië.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is een Europese wedstrijd, Israël ligt in het uiterste puntje van Europa.
Ik ben nog steeds knorrigquote:
Mama Appelsap.quote:
Denk dat dat ook niet gaat gebeuren, mogelijk enkel van Ierland... Die muts leek me ietwat gepikeerd dat er niets met haar klacht is gedaan...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee en ook nog geen statement tegen Israel…
Oh juichen haha.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
Meteen allemaal juichen als het over Nederland gaat
Vlaggen werden verboden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
Verdacht weinig NL vlaggen en fans voor land wat 'derde' in aantal kaarten is.
Benieuwd hoe dat dit jaar gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wel komisch dat Nederland het won toen Zweden het ESF voor het eerst organiseerde
Je gaat niet honderden euro’s betalen om jezelf uit het feestje te laten tiefenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
De BBC heeft mediamanipulatie zo een beetje uitgevonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Graham Norton zegt op de BBC juist het tegenovergestelde
NL ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Cyprus ook niet, Armenië ook niet, Australië ook niet
Zodat ze je beter kunnen horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom hebben oude mensen reusachtige oren?
Groeien nog door, zelfs na de dood.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dan kunnen ze beter horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Allemaal afgepakt of verboden mee naar binnen te nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
Hahahahahahaha klopt welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
quote:
Neus en oren blijven een leven lang doorgroeien, sommige andere delen juist weer niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
As we age, our ears and noses appear to get bigger, but it’s not due to actual growth. Here’s why:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Bij paardenraces zat er een mannetje met kokosnoten tegen elkaar aan te slaan om hoeven van paarden na te doen haha.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De BBC heeft mediamanipulatie zo een beetje uitgevonden.
Die groeien door, net als de neus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
"Message for you, Sir"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij paardenraces zat er een mannetje met kokosnoten tegen elkaar aan te slaan om hoeven van paarden na te doen haha.
Omdat hun hoofd kleiner wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Oren en neuzen blijven altijd groeien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Midden oosten is geen werelddeelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:
midden
[..]
midden-oosten maar who's counting?
U houdt van zwaar bierquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Salina het volgende:
Tijd voor een welverdiende Moersleutel - Coffee Grinder.![]()
Was moeilijk kiezen tussen deze en de Moersleuter - Motor Oil en de Kees - Caramel Fudge Stout die ik ook heb klaarliggen boh boh.
mid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Bastiefcg het volgende:
Kijk mensen, en zo ziet een midlifecrisis eruit.
Mid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Bastiefcg het volgende:
Kijk mensen, en zo ziet een midlifecrisis eruit.
that gum you like is coming to come back in stylequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Deze set is gejat van Twin Peaks (de red room).
Ja, zal een race zijn tussen dit en het VK.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:47 schreef Szura het volgende:
Dit gaat ergens onderin eindigen.
Die half naakte oma en haar peroxidemaat
gewoon van de Wallen afgekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Deze set is gejat van Twin Peaks (de red room).
Noa Lang?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef UitStraling het volgende:
Is die ene danser geen bekende voetballer?
Dat is een k-pop dingetje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
Waarom wordt dit ineens zo hard meegebruld?
Dat was van de week ook alquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
Ze doet me denken aan een Donatella Versace en Madonna,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:47 schreef Szura het volgende:
Dit gaat ergens onderin eindigen.
Die half naakte oma en haar peroxidemaat
Staat dat gejuich niet ook gewoon deels op band ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
@GGMM @onlogisch @Zipportalquote:11-05-2024 @ 21:50:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Finale songfestival 2024#4 Fuck the EBU"
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een Donatella Versace en Madonna,.
Wacht maar op ierland hiernaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef marcodej het volgende:
Vroeger was dit een gezellige gezinsshow, maar je gaat toch niet meer met jonge kinderen naar deze vulgaire freakshow kijken?
Haha, dat was geen sarcasme van Graham.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Of niet iedereen herkent sarcasme.
Leuker dan Letland en die zijn ook doorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat dit door was…
PsyOps om nog meer stemmen voor Israel te krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef JohnBercow het volgende:
[ x ]
Ik kreeg in een keer "bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge als reactie"
poppersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef Akathisia het volgende:
Waarom zie ik niemand in het publiek met bier in de hand staan? En hoe overleven ze zo een avond dan?
Moldavië is leuker.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:51 schreef JohnBercow het volgende:
[ x ]
Ik kreeg in een keer "bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge als reactie"
Dat is meestal zo bij het ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik had wel zin in Estland, maar volgens mij vond ik die met meer alcohol op toch leuker.
Na vanavond kan ik een lezing geven over manipulatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij paardenraces zat er een mannetje met kokosnoten tegen elkaar aan te slaan om hoeven van paarden na te doen haha.
Ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind het nog steeds super kut voor Joost
is die wel geweest danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Geen Joost tribute
Estland mag ook opbokken
Dit ga ik straks terugkijkenquote:
Anderzijds, misschien krijg ik het er wel van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Een van die zeldzame momenten dat ik nog liever m'n tinnitus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |