quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Bedankt voor uw deelname, uw stem op Isral is geregistreerd.
🌙quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik gooi mijn eigen quote er weer in.
[..]
Dus het EK kijk je wel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Karina het volgende:
nep applaus op de achtergrond.
Denk dat ik even wat anders ga kijken en dan terug kom, ik merk dat ik er geen geduld voor heb als NL niet meedoet
Het is een Europese wedstrijd, Isral ligt in het uiterste puntje van Europa.quote:
Wat een baasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef Troel het volgende:
Israel mag wel, want daar is niets aan de hand![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook een band of gefilterd geluid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die van de halve finale bedoel je?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef Sara82 het volgende:
De dansers maakten stompende bewegingen naar de camera. Ik zag het.
Raar, je zou zeggen dat haar doelgroep in het publiek zou zittenquote:
Isral ligt niet in Europaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is een Europese wedstrijd, Isral ligt in het uiterste puntje van Europa.
De Belg benoemde ook dat er veel gefluit in de zaal te horen wasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:39 schreef Troel het volgende:
Wel fijn dat Cornald gewoon aangeeft dat er nig meer boegeroep was dan bij de halve finale. Maakt duidelijk dat er geknipt is.
En schijnen voor de deur bezig te zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn al begonnen op 7 oktober
Graham Norton zegt op de BBC juist het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:39 schreef Troel het volgende:
Wel fijn dat Cornald gewoon aangeeft dat er nig meer boegeroep was dan bij de halve finale. Maakt duidelijk dat er geknipt is.
QFTW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |