abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:33:59 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_213522761
Het is duidelijk dat dit gesodemieter van het EBU nog maanden tot jaren hoorbaar blijft.

Maar hoe ziet de toekomst van het Songfestival eruit denken jullie? Mij zal het niks verbazen dat Nederland volgend jaar niet mee zal doen. En AVROTROS gaat ongetwijfeld ook een flinke schadeclaim indienen bij het EBU, en de storm is nog niet gaan liggen, dat weet ik zeker. Hoe zal dit verder gaan?

Wat kunnen we misschien komende maanden gaan horen?

- Bestuur van EBU treedt af?
- EBU vraagt uitstel van betaling aan
- Organisatie Songfestival (EBU) vraagt faillissement aan?
pi_213522817
Ik denk sowieso wel dat Martin Österdahl stopt.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:48:44 #3
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213525246
Er moeten hoe dan ook koppen rollen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213525399
Ik zou het een sterk statement vinden als Nederland zich terugtrekt van het festijn. Ik zou mij als omroep niet zo weg laten zetten op deze gronden. Er zit ook zoveel geld en manuren in de deelname. Dit is in en in triest voor Nederland als songestivalland. Dit is onherstelbare schade. Vorig jaar ook al een debacle met Mia en Dion. Nu is diskwalificatie.

Ik denk dat de avro niet tot die beslissing durft te komen. Denk als de storm is gaan liggen dat ze gaan evalueren en toch volgend jaar weer deelnemen. Ik ben er echter wel voor om in ieder geval een aantal jaar te stoppen met deelname. Ook stoppen met junior Eurovision.

Misschien is het klote voor de Nederlandse fans maar ik vind de diskwalificatie erg bot en onbegrijpelijk.
pi_213526167
Ik sluit niet uit dat Nederland uit de EU stapt vanwege dit incident. Echt een schande!
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 11 mei 2024 @ 22:13:30 #6
408813 crew  trein2000
pi_213526240
Dat gedoetje met die Klein (wat dit voor het buitenland is) is iedereen volgende week weer vergeten joh. De echte bedreiging zit hem in het hele Israël verhaal. Voor de tweede keer in drie jaar is het niet-politieke songfestival door en door politiek gemaakt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_213532809
Sowieso gaan er veel landen beginnen afhaken. Als plaats maar 20 landen meer deelnemen zul je toch echt wel actie moeten ondernemen als EBU.

Weet je wat het is. Hun hoofdsponsor is een Israëlisch bedrijf, ze kunnen hun grootste geldschieter toch niet laten zitten?
Cindy De Vuyst
pi_213532983
Altijd al een poppenkast geweest, dat is nu niet heel veel anders
pi_213533889
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef trein2000 het volgende:
Dat gedoetje met die Klein (wat dit voor het buitenland is) is iedereen volgende week weer vergeten joh. De echte bedreiging zit hem in het hele Israël verhaal. Voor de tweede keer in drie jaar is het niet-politieke songfestival door en door politiek gemaakt.
Dit ja, de buitensporige televote voor Israël en Oekraïne maakt in mijn ogen duidelijk dat de televotes zo makkelijk gekaapt kunnen worden met de huidige politieke en demografische verhoudingen.

Ik denk dat er een soort demoscopische jury moet komen, nu komen Zwitserland en Kroatië gelukkig boven drijven, maar anders zit je om de haverklap in landen die een buitensporig voordeel hebben. Daarom zijn de jury's ook weer teruggehaald
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213533950
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit ja, de buitensporige televote voor Israël en Oekraïne maakt in mijn ogen duidelijk dat de televotes zo makkelijk gekaapt kunnen worden met de huidige politieke en demografische verhoudingen.

Op deze manier is er geen lol meer aan.
Erg jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_213534695
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik sluit niet uit dat Nederland uit de EU stapt vanwege dit incident. Echt een schande!
Ik wel, EU en Eurovisie zijn twee wezenlijk ander dingen.
pi_213534728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik sluit niet uit dat Nederland uit de EU stapt vanwege dit incident. Echt een schande!
Ik denk dat we Nederland aan de grens gewoon moeten afsteken van het Europese vasteland en laten wegdrijven om dan ergens bij de Faeroer eilanden weer voor anker te gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213534732
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik denk dat we Nederland aan de grens gewoon moeten afsteken van het Europese vasteland en laten wegdrijven om dan ergens bij de Faeroer eilanden weer voor anker te gaan.
Nou, doe dat dan in een wat warmer gebied :)
pi_213534766
Voortaan cursusje anger management voor de Nederlanders en verder gewoon door
pi_213535088
Volgend jaar sturen we Lil Kleine
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 12 mei 2024 @ 11:59:24 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213535261
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit ja, de buitensporige televote voor Israël en Oekraïne maakt in mijn ogen duidelijk dat de televotes zo makkelijk gekaapt kunnen worden met de huidige politieke en demografische verhoudingen.

Ik denk dat er een soort demoscopische jury moet komen, nu komen Zwitserland en Kroatië gelukkig boven drijven, maar anders zit je om de haverklap in landen die een buitensporig voordeel hebben. Daarom zijn de jury's ook weer teruggehaald
Ik ben inmiddels voor het uitsluiten van omroepen van landen die in oorlogssituaties betrokken zijn. Alle, dus ook Oekraïne en Armenië (alhoewel de situatie in Nagorno-Karabach geen actief gewapend conflict meer is). Zitten ook weer allerlei ongewenste consequenties aan vast, en lastige toetsen over wat dan een oorlog is, maar het is de simpelste manier om sympathiestemmen en dat afgrijselijke boegeroep en bedreigingen tegen te gaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 12 mei 2024 @ 12:04:46 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_213535317
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:59 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels voor het uitsluiten van omroepen van landen die in oorlogssituaties betrokken zijn. Alle, dus ook Oekraïne en Armenië (alhoewel de situatie in Nagorno-Karabach geen actief gewapend conflict meer is). Zitten ook weer allerlei ongewenste consequenties aan vast, en lastige toetsen over wat dan een oorlog is, maar het is de simpelste manier om sympathiestemmen en dat afgrijselijke boegeroep en bedreigingen tegen te gaan.
Dan kan Nederland ook niet meedoen. We sturen miljarden aan Oekraïne om wapens te kopen en er zitten Nederlandse militairen in Oekraïne.
  zondag 12 mei 2024 @ 12:09:08 #18
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213535359
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 12:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Dan kan Nederland ook niet meedoen. We sturen miljarden aan Oekraïne om wapens te kopen en er zitten Nederlandse militairen in Oekraïne.
Precies. Dat zijn dan de consequenties. Je kunt niet Rusland uitsluiten zodra die oorlog begint, terwijl je het op grond van niet onafhankelijke omroep al veel eerder had moeten doen, en het vervolgens bij Israël en Libanon niet doen. En Oekraïne. Stefania is echt wel een leuk liedje, maar we weten allemaal dat er flinke vertekening in de uitslagen zit.

Dus of iedereen er in zo lang je omroep voldoet en dan ook je fatsoen houden (met je moorddadige lynchmob en je Queers for Palestine-waanzin en dat afgrijselijke boegeroep), of iedereen die in oorlog betrokken is in welke rol dan ook uitsluiten. Ik zie anders geen toekomst voor het festival.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 12 mei 2024 @ 12:09:09 #19
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_213535360
Volgend jaar een groep drillrapperts sturen
Robert Moog died for our synths
  PR en moderator zondag 12 mei 2024 @ 12:51:14 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_213535842
EBU heeft potentieel Joost’s carrière en imago volledig gesloopt op basis van een klacht zonder conclusie.
Ik ben heel benieuwd hoe men daar een schadeclaim aan wil hangen :o
Fuck the EBU.
pi_213536374
Het ESF is van een gezellige familieshow verworden tot een show vol vulgaire acts waar geen normaal mens mee geassocieerd wil worden.

Een doorsnee iemand herkent zich niet in acts waarin duivelse rituelen uitgevoerd worden, waarin mannen met ontblote bovenlijven over de grond aan het rollen zijn of waarin we ineens geconfronteerd worden met mannen in stringetjes.


Het mag allemaal, maar dan moet je niet raar op kijken als het grote publiek je op termijn links laat liggen en je alleen nog maar relevant bent voor de LHBTIQ-komjoenitie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_213536452
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:49 schreef marcodej het volgende:
Het ESF is van een gezellige familieshow verworden tot een show vol vulgaire acts waar geen normaal mens mee geassocieerd wil worden.

Een doorsnee iemand herkent zich niet in acts waarin duivelse rituelen uitgevoerd worden, waarin mannen met ontblote bovenlijven over de grond aan het rollen zijn of waarin we ineens geconfronteerd worden met mannen in stringetjes.

Het mag allemaal, maar dan moet je niet raar op kijken als het grote publiek je op termijn links laat liggen en je alleen nog maar relevant bent voor de LHBTIQ-komjoenitie.
dat roepen mensen al jaren
pi_213536460
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:59 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels voor het uitsluiten van omroepen van landen die in oorlogssituaties betrokken zijn. Alle, dus ook Oekraïne en Armenië (alhoewel de situatie in Nagorno-Karabach geen actief gewapend conflict meer is). Zitten ook weer allerlei ongewenste consequenties aan vast, en lastige toetsen over wat dan een oorlog is, maar het is de simpelste manier om sympathiestemmen en dat afgrijselijke boegeroep en bedreigingen tegen te gaan.
Sympathiestemmen kun je niet betrouwbaar meten en die zijn ook wel het minste probleem. Ik zou gewoon artikel 2 VEU gebruiken (of een andere acceptabele maatstaf) om de agitators in elk geval te weren. Lastig om daarmee een leuk feestje te bouwen. :)

Dat Oekraïne om dezelfde reden als Rusland en Israël zou moeten worden uitgesloten is natuurlijk lachwekkend.
pi_213536478
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:41 schreef Stepperoller het volgende:
Volgend jaar sturen we Lil Kleine
Gewoon als statement onze meest notoire vrouwenmepper sturen, ik ben voor
pi_213536513
Rusland is net als Belarus uit de EBU gestapt, bovendien strookt het ESF niet met de russische anti-homo wetten.
Totaal niet vergelijkbaar met Oekraine of Israel.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:22:59 #26
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_213536571
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:59 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels voor het uitsluiten van omroepen van landen die in oorlogssituaties betrokken zijn. Alle, dus ook Oekraïne en Armenië (alhoewel de situatie in Nagorno-Karabach geen actief gewapend conflict meer is). Zitten ook weer allerlei ongewenste consequenties aan vast, en lastige toetsen over wat dan een oorlog is, maar het is de simpelste manier om sympathiestemmen en dat afgrijselijke boegeroep en bedreigingen tegen te gaan.
Gewoon enkel landen toelaten die lid zijn van de Europese Unie en/of de NAVO (Zwitserland, Liechtenstein, Andorra, Monaco, San Marino, Vaticaanstad en Australië blijven wel welkom), want alle landen met territoriale conflicten zijn geen lid van de Europese Unie of de NAVO. Vergeet niet dat als Kosovo straks ook nog mee mag doen, dat dat gegarandeerd gedoe gaat opleveren met Servië en landen die Kosovo niet erkennen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_213541885
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:04 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik wel, EU en Eurovisie zijn twee wezenlijk ander dingen.
Ah ok, ik was al bang dat het misschien ook nog impact ging hebben op de formatie, maar dat zal dan wel meevallen.
pi_213550436
Iedereen buiten de grenzen van Nederland is het alweer vergeten, Zwitserland won. Er gaat niks gebeuren met het EBU, het enige is dat er misschien nog een laf persberichtje komt, en een interview met Joost Klein. Daarna draait de wereld gewoon weer door.
-nee-
  maandag 13 mei 2024 @ 21:39:34 #29
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213552715
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:49 schreef marcodej het volgende:
Het ESF is van een gezellige familieshow verworden tot een show vol vulgaire acts waar geen normaal mens mee geassocieerd wil worden.

Een doorsnee iemand herkent zich niet in acts waarin duivelse rituelen uitgevoerd worden, waarin mannen met ontblote bovenlijven over de grond aan het rollen zijn of waarin we ineens geconfronteerd worden met mannen in stringetjes.

Het mag allemaal, maar dan moet je niet raar op kijken als het grote publiek je op termijn links laat liggen en je alleen nog maar relevant bent voor de LHBTIQ-komjoenitie.
Moet zeggen dat ik dat dit jaar ook wel heel extreem vond. Maar goed, dat doen de delegaties nog altijd zelf, daar kan de organisatie niet per se veel aan doen.
pi_213553464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik sluit niet uit dat Nederland uit de EU stapt vanwege dit incident. Echt een schande!
Helaas is Zweden net lid van de navo, denk dat er anders wel troepen werden gemobiliseerd voor een inval.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:27:17 #31
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213554070
Mijn idee is wel dat veel landen het geen aangename "United by Music" vond.... meer integendeel..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:00:04 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213554321
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:41 schreef Stepperoller het volgende:
Volgend jaar sturen we Lil Kleine
Hehe :7
Resistance is futile.
pi_213554601
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:22 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Gewoon enkel landen toelaten die lid zijn van de Europese Unie en/of de NAVO
Lidmaatschap VN en lidmaatschap EBU zijn al een vereiste. Bijna elk land is lid van de VN dus dat is niet echt een beperking. Nou ja, wel voor Kosovo vooralsnog.
Hotapnyc
  dinsdag 14 mei 2024 @ 08:27:48 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_213555547
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Moet zeggen dat ik dat dit jaar ook wel heel extreem vond. Maar goed, dat doen de delegaties nog altijd zelf, daar kan de organisatie niet per se veel aan doen.
Je kunt gewoon een bepaalde minimale standaard eisen natuurlijk qua kleding en show ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213555615
Zolang de zaak van Joost nog niet definitief is verwacht ik niets.

Ik denk wel dat Osterdahl opstapt. Terecht of niet, er is geen terugkomen na zoveel boe-geroep, i.i.g. in het collectieve geheugen van de kijker.

Verder twijfel ik of we volgend jaar mee gaan doen, het kan denk ik nog alle kanten op.

Eerst maar punt een afhandelen en dan opnieuw bekijken.
pi_213555633
Wat betreft Israel en andere deelnemende landen verwacht ik eigenlijk geen wijzigingen...
pi_213555797
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:39 schreef Tegan het volgende:

Ik denk wel dat Osterdahl opstapt. Terecht of niet, er is geen terugkomen na zoveel boe-geroep, i.i.g. in het collectieve geheugen van de kijker.

Tja we weten niet wat er gebeurt is, de EBU is zeker van zn zaak en als het allemaal zo heftig is dat er wel een vervolging gaat komen dan heeft het Nederlandse clubje kansloos gereageerd natuurlijk.
pi_213558552
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 09:07 schreef 111210 het volgende:

[..]
Tja we weten niet wat er gebeurt is, de EBU is zeker van zn zaak en als het allemaal zo heftig is dat er wel een vervolging gaat komen dan heeft het Nederlandse clubje kansloos gereageerd natuurlijk.
Mathieu van der Poel werd in eerste instantie ook vervolgd en pas in hoger beroep vrijgesproken.
https://nos.nl/artikel/24(...)elincident-in-sydney
https://nos.nl/artikel/24(...)alisch-hotelincident
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2024 @ 15:03:33 #39
70532 loveli
N
pi_213558740
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
EBU heeft potentieel Joost’s carrière en imago volledig gesloopt op basis van een klacht zonder conclusie.
Ik ben heel benieuwd hoe men daar een schadeclaim aan wil hangen :o
Artikel in Rolling Stone, veel aandacht in de media, Joost staat er als hij het goed aanpakt qua toekomst beter voor dan de winnaar.

Inkomsten waren dit jaar ook lekker hoog, door alle gedoe. Op naar Davos 2025.
crap in = crap out
  PR en moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 21:46:31 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_213563916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Artikel in Rolling Stone, veel aandacht in de media, Joost staat er als hij het goed aanpakt qua toekomst beter voor dan de winnaar.

Inkomsten waren dit jaar ook lekker hoog, door alle gedoe. Op naar Davos 2025.
Laten we dat maar hopen dan! Want ik zie vooral ontzettend veel berichten over ‘vrouwenmepper’ en ‘antisemiet’ en weet ik het wat, allemaal door toedoen van het zwijgen van de EBU imo :N
Fuck the EBU.
pi_213564018
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:49 schreef marcodej het volgende:
Het ESF is van een gezellige familieshow verworden tot een show vol vulgaire acts waar geen normaal mens mee geassocieerd wil worden.

Een doorsnee iemand herkent zich niet in acts waarin duivelse rituelen uitgevoerd worden, waarin mannen met ontblote bovenlijven over de grond aan het rollen zijn of waarin we ineens geconfronteerd worden met mannen in stringetjes.


Het mag allemaal, maar dan moet je niet raar op kijken als het grote publiek je op termijn links laat liggen en je alleen nog maar relevant bent voor de LHBTIQ-komjoenitie.
Had jij op zondag niet in de kerk moeten zitten joh?
pi_213564053
EBU gaat door.
Nederland doet volgende songfestival weer mee.
Dit was een tijdelijk iets zoals al het andere wat men snel vergeet.
pi_213564250
Live orchestra weer invoeren zoals in San Remo
Live backing vocals en geen autotune meer op tape, 6 mensen op podium is prima, de backings kunnen achter de schermen meezingen.
Minimale kledingvoorschriften, hoewel ik bloot prima vind en regelmatig met mn dikke pens in de sauna zit, vond ik dit jaar ook best ver gaan.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:43:41 #44
181667 Strani
Banco Santander / SEAT
pi_213564728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:09 schreef Ann-Lynn het volgende:
Live orchestra weer invoeren zoals in San Remo
Live backing vocals en geen autotune meer op tape, 6 mensen op podium is prima, de backings kunnen achter de schermen meezingen.
Minimale kledingvoorschriften, hoewel ik bloot prima vind en regelmatig met mn dikke pens in de sauna zit, vond ik dit jaar ook best ver gaan.
Ik zou het geweldig vinden als San Remo als voorbeeld zou worden gebruikt. Inderdaad weer orkesten (of in elk geval de mogelijkheid daartoe) en kledingvoorschriften zodat er weer een beetje klasse komt op het ESF. Men lijkt een beetje te vergeten dat het ook gewoon een familieshow moet zijn.

En verder zou ik het ook niet jammer vinden als zowel kandidaten als liedjesschrijvers uit het deelnemende land zouden moeten komen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:46:07 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_213564769
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik zou het geweldig vinden als San Remo als voorbeeld zou worden gebruikt. Inderdaad weer orkesten (of in elk geval de mogelijkheid daartoe) en kledingvoorschriften zodat er weer een beetje klasse komt op het ESF. Men lijkt een beetje te vergeten dat het ook gewoon een familieshow moet zijn.

En verder zou ik het ook niet jammer vinden als zowel kandidaten als liedjesschrijvers uit het deelnemende land zouden moeten komen.
Die arme Zweedse liedjesschrijvers komen dan zonder inkomsten te zitten! Dat kan je ze niet aaaaandoen! >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:47:01 #46
181667 Strani
Banco Santander / SEAT
pi_213564779
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Die arme Zweedse liedjesschrijvers komen dan zonder inkomsten te zitten! Dat kan je ze niet aaaaandoen! >:)
Kapót moeten ze :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_213565110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:53 schreef Sephael het volgende:

[..]
Had jij op zondag niet in de kerk moeten zitten joh?
Zat in ook, maak je maar geen zorgen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_213565164
Ik denk dat het een illusie is om te denken dat het dwarse en autoritaire ebu met positieve intenties zal gaan verbeteren. Met de hele Joost klein affaire komt hun arrogantie en gelijk weer duidelijk bovendrijven samen met meerdere incidenten. De hele ebu onkruid zal daarvoor van binnenuit bestrijden moeten worden en dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Al helemaal niet als enkel Nederland zegt zich terug te trekken. Alsof ze ook maar iets om ons land geven, dan hadden ze immers ons ook niet zonder pardon eruit geknikkerd. Ik ben nog steeds overtuigd dat ze dit bij een big 5 land of Zweden nooit hadden durven flikken. Zonder Nederland gaat ze gewoon verder met hun showtje en er zal geen haan naar kraaien volgend jaar over wat er allemaal mis ging.

Mijn mening persoonlijk of je stuurt volgend jaar Joost klein met een enorme tegenreactie als televote kanon en gaat onderzoeken hoe je meer jury punten krijgt om een echte knaller te sturen. Of we doen niet mee. Er lijkt me niet echt een tussenweg. Om weer een Mia en Dion act te sturen en in de halve finale af te gaan is echt en no go. Dan liever niet meedoen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 03:58:30 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213565855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Strani het volgende:


En verder zou ik het ook niet jammer vinden als zowel kandidaten als liedjesschrijvers uit het deelnemende land zouden moeten komen.
Mooie uitdaging geef je San Marino en Luxemburg daarmee.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 04:21:04 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565863
Gaat sowieso he-le-maal niets veranderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')