Ooit eens gehoord van AVG?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De officiële camera's waren blijkbaar ook uitgeschakeld op zijn dringende verzoeken. Maar die smartphones zijn toch overal? En het zijn er zoveel overal dat het ook niet echt uitmaakt tenzij je echt iets geks doe. Ik begrijp gewoon zijn probleem niet goed. Als ze iets filmt voor haar 100 volgers, who cares?
Pfff, voor de 28e keer vandaag: wat hadden ze dan moeten doen? En concreet, dus geen luchtfietserij als 'harder op tafel slaan!'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:22 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik ben nog steeds wel verbaasd dat de avro en npo niet alsnog een deelname hebben kunnen afdwingen. De motivatie van de ebu is namelijk erg zwak. Harder op tafel slaan dat kunnen wij Nederlanders niet. Slappe zakken. Duitsland of Zweden hadden ze nooit durven diskwalificeren
Estland 10 puntenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
Spotify-update. Duidelijk de grootste hit voorafgaand aan Eurovisie. Blijft eeuwig zonde.
#1 Belgium
#1 Estonia
#1 Netherlands
#3 Latvia
#3 Lithuania
#14 Finland
#14 Iceland
#24 Luxembourg
#24 Sweden
#30 Austria
#37 Poland
#49 Norway
#52 Switzerland
#56 Ukraine
#62 Greece
#94 Germany
#104 Denmark
#109 Israel
#122 Czech Republic
#128 Ireland
#131 Worldwide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Kladder je een rood-wit blokje in of maak je het blauw wat lichter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vlaggen van landen die niet deelnemen zijn niet toegestaan.
Je verwacht het nietquote:
Deze commotie is totaal niet in het belang van de ESC. Zij zijn bedoeld om een gezellige collectief Europees feestje te organiseren. Dit neemt aandacht weg van het feestje en als ze het op een andere manier netjes hadden kunnen oplossen, dan hadden ze dat zeker gedaan. Zo simpel is het ook. Niemand van de ESC wil deze drama, denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom ben jij per se geneigd om de verklaring zo negatief mogelijk voor Joost te willen zien? Zo zijn er wel meer, maar ik vind dat wel een fascinerend fenomeen en ik vraag me af waar het vandaan komt.
Bovendien is het Joost zijn werk om gefilmd te worden. Als er op die plek gefilmd mag worden, moet je daar als artiest gewoon normaal mee omgaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De officiële camera's waren blijkbaar ook uitgeschakeld op zijn dringende verzoeken. Maar die smartphones zijn toch overal? En het zijn er zoveel overal dat het ook niet echt uitmaakt tenzij je echt iets geks doe. Ik begrijp gewoon zijn probleem niet goed. Als ze iets filmt voor haar 100 volgers, who cares?
Ze hebben naar aanleiding van de 1e keer afspraken met haar gemaakt dat ze dit niet meer zou doen, als je het dan toch doet en wederom verzocht wordt te stoppen en het niet doet dat lijkt het me provocatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kijk, dat is informatie die belangrijk is. Was ze hem doelbewust aan het treiteren of was ze meer een onschuldige passant.
Je bent verschrikkelijk aan het zuigen, kap daarmee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je bedoelt netjes oplossen met excuses vanuit Joost richting de cameravrouw en een goed gesprek ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze commotie is totaal niet in het belang van de ESC. Zij zijn bedoeld om een gezellige collectief Europees feestje te organiseren. Dit neemt aandacht weg van het feestje en als ze het op een andere manier netjes hadden kunnen oplossen, dan hadden ze dat zeker gedaan. Zo simpel is het ook. Niemand van de ESC wil deze drama, denk ik.
Precies. Dat is wegkijken bij grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef nils7 het volgende:
Wat ik slecht van de EBU is dat hij blijkbaar “nee” heeft gezegd tegen pogingen om te filmen en de EBU er niet voor kiest om achter iemand te staan die nee zegt.
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bovendien is het Joost zijn werk om gefilmd te worden.
Loreengodinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Loreen gaat de trofee vanavond overhandigen aan de winnaar, tenzij Israël wint.
Jup, dwars door het lied van Israël heenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:20 schreef drxanax het volgende:
Laten we straks als hij aan de beurt zou zijn Europapa streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |