Ooit eens gehoord van AVG?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De officiële camera's waren blijkbaar ook uitgeschakeld op zijn dringende verzoeken. Maar die smartphones zijn toch overal? En het zijn er zoveel overal dat het ook niet echt uitmaakt tenzij je echt iets geks doe. Ik begrijp gewoon zijn probleem niet goed. Als ze iets filmt voor haar 100 volgers, who cares?
Pfff, voor de 28e keer vandaag: wat hadden ze dan moeten doen? En concreet, dus geen luchtfietserij als 'harder op tafel slaan!'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:22 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik ben nog steeds wel verbaasd dat de avro en npo niet alsnog een deelname hebben kunnen afdwingen. De motivatie van de ebu is namelijk erg zwak. Harder op tafel slaan dat kunnen wij Nederlanders niet. Slappe zakken. Duitsland of Zweden hadden ze nooit durven diskwalificeren
Estland 10 puntenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
Spotify-update. Duidelijk de grootste hit voorafgaand aan Eurovisie. Blijft eeuwig zonde.
#1 Belgium
#1 Estonia
#1 Netherlands
#3 Latvia
#3 Lithuania
#14 Finland
#14 Iceland
#24 Luxembourg
#24 Sweden
#30 Austria
#37 Poland
#49 Norway
#52 Switzerland
#56 Ukraine
#62 Greece
#94 Germany
#104 Denmark
#109 Israel
#122 Czech Republic
#128 Ireland
#131 Worldwide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Kladder je een rood-wit blokje in of maak je het blauw wat lichter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vlaggen van landen die niet deelnemen zijn niet toegestaan.
Je verwacht het nietquote:
Deze commotie is totaal niet in het belang van de ESC. Zij zijn bedoeld om een gezellige collectief Europees feestje te organiseren. Dit neemt aandacht weg van het feestje en als ze het op een andere manier netjes hadden kunnen oplossen, dan hadden ze dat zeker gedaan. Zo simpel is het ook. Niemand van de ESC wil deze drama, denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom ben jij per se geneigd om de verklaring zo negatief mogelijk voor Joost te willen zien? Zo zijn er wel meer, maar ik vind dat wel een fascinerend fenomeen en ik vraag me af waar het vandaan komt.
Bovendien is het Joost zijn werk om gefilmd te worden. Als er op die plek gefilmd mag worden, moet je daar als artiest gewoon normaal mee omgaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De officiële camera's waren blijkbaar ook uitgeschakeld op zijn dringende verzoeken. Maar die smartphones zijn toch overal? En het zijn er zoveel overal dat het ook niet echt uitmaakt tenzij je echt iets geks doe. Ik begrijp gewoon zijn probleem niet goed. Als ze iets filmt voor haar 100 volgers, who cares?
Ze hebben naar aanleiding van de 1e keer afspraken met haar gemaakt dat ze dit niet meer zou doen, als je het dan toch doet en wederom verzocht wordt te stoppen en het niet doet dat lijkt het me provocatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kijk, dat is informatie die belangrijk is. Was ze hem doelbewust aan het treiteren of was ze meer een onschuldige passant.
Je bent verschrikkelijk aan het zuigen, kap daarmee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je bedoelt netjes oplossen met excuses vanuit Joost richting de cameravrouw en een goed gesprek ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze commotie is totaal niet in het belang van de ESC. Zij zijn bedoeld om een gezellige collectief Europees feestje te organiseren. Dit neemt aandacht weg van het feestje en als ze het op een andere manier netjes hadden kunnen oplossen, dan hadden ze dat zeker gedaan. Zo simpel is het ook. Niemand van de ESC wil deze drama, denk ik.
Precies. Dat is wegkijken bij grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef nils7 het volgende:
Wat ik slecht van de EBU is dat hij blijkbaar “nee” heeft gezegd tegen pogingen om te filmen en de EBU er niet voor kiest om achter iemand te staan die nee zegt.
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bovendien is het Joost zijn werk om gefilmd te worden.
Loreengodinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Loreen gaat de trofee vanavond overhandigen aan de winnaar, tenzij Israël wint.
Jup, dwars door het lied van Israël heenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:20 schreef drxanax het volgende:
Laten we straks als hij aan de beurt zou zijn Europapa streamen.
En dat ná wat de Israëlische delegatie allemaal geflikt heeftquote:
Dus wie reikt dan vanavond de trofee uit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Loreen gaat de trofee vanavond overhandigen aan de winnaar, tenzij Israël wint.
Tv op pauze zetten en YouTube aanzetten!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, dwars door het lied van Israël heen
Loreenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus wie reikt dan vanavond de trofee uit?
Ik denk vooral dat met name EBU zich onschendbaar waande en nooit verwacht had dat juist deze beslissing zoveel reactie op zou roepen, niet alleen in NL, maar ook daarbuiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze commotie is totaal niet in het belang van de ESC. Zij zijn bedoeld om een gezellige collectief Europees feestje te organiseren. Dit neemt aandacht weg van het feestje en als ze het op een andere manier netjes hadden kunnen oplossen, dan hadden ze dat zeker gedaan. Zo simpel is het ook. Niemand van de ESC wil deze drama, denk ik.
Cornald Maasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wordt gewoon op de grond neer gepleurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pinoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Da's wel dom, want het rommelde al behoorlijk...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat met name EBU zich onschendbaar waande en nooit verwacht had dat juist deze beslissing zoveel reactie op zou roepen, niet alleen in NL, maar ook daarbuiten.
Vlak overigens ook de aandeel van de Zweedse omroep hierin niet.
Zou wel passen bij deze editie van het ESFquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt gewoon op de grond neer gepleurd.
Als Loreen niet wil, dan Lortwee denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En Israëlische vlaggen vast welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:09 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Nederlandse vlaggen mogen ook meteen niet meer
Of Geert in een Pinopak?quote:
Mwah, ga daar maar vast van uit hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Israël heeft sowieso nog niet gewonnen
Omdat je voor de 28e keer het punt mist. Ik doel op het feit dat het statement van de npo en Avro erg zwak is en dat ze zo makkelijk accepteren dat Joost om de gegeven redenen gediskwalificeerd wordt, je laat je als kant toch niet zo wegzetten door de ebu? Dit is een proces van maanden en de ebu neemt een split second beslissing en weigert erop terug te komen. De Avro komt met een leuk statement maar schuift in feite het probleem weer van hun af. Ze moeten verdomme echt harder zijn. Zouden ze Zweden of Duitsland ook zo makkelijk hebben gediskwalificeerd? Ze zijn als de dood om die landen kwijt te raken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pfff, voor de 28e keer vandaag: wat hadden ze dan moeten doen? En concreet, dus geen luchtfietserij als 'harder op tafel slaan!'.
Hadden ze bijvoorbeeld de beveiliging bij het podium neer moeten slaan, en Joost alsnog het podium op moeten duwen voor de tien seconden tot hij er door backup beveiliging af wordt getrokken?
Maar is het een land?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
maar.. die doen dan ook gewoon mee..
Inderdaad. Zijn "nee" wordt meermaals genegeerd en zijn volgende middel, een dreigend gebaar, wordt extreem hard bestraft. Hoe had hij dan zijn grenzen aan moeten geven?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Dat is wegkijken bij grensoverschrijdend gedrag.
Emiliano Martinezquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |