Kan de levering(nog) worden aangepast?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuck. Woensdag wordt ons tuinhuis geleverd. Ik ben dan alleen thuis en kan dan alles alleen naar binnen dragen
Nee en nee. Levering kan wel worden aangepast maar dan kan het nog weken duren en dan horen we het ook op zijn best 2 dagen van te voren. Dat lost dus niets op.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan de levering(nog) worden aangepast?
En is buurjongen beschikbaar om samen te sjouwen?
Jaquote:Op maandag 13 mei 2024 12:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat, herkenbaar.
Ben (tegen de verwachting in) fan geworden van spoelen met zoutwater..
Oow zo... beetje lief kijken en de kanteldeur openzetten voor ze er zijn?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik zeker niet. Vooral niet omdat het in de schuur moet komen te liggen
Nope, wordt ook niets. Heftruck is te hoog voor de deur en het pakket te breed. Er moet echt gesjouwd wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zo... beetje lief kijken en de kanteldeur openzetten voor ze er zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanhouder wint. Na 8 maanden.
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, wordt ook niets. Heftruck is te hoog voor de deur en het pakket te breed. Er moet echt gesjouwd worden
Eerst naar een Tool concert in Amsterdam, dan dagje Amsterdam en daarna vanaf Schiphol naar Engeland. Uiteraard familiebezoek.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:14 schreef Blues het volgende:
Lekkerrr!
Gaan jullie nog weg?
Wij nog 2 wk werken en dan ook lekker 2 wk vrij
Leuke dingen!quote:Op maandag 13 mei 2024 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst naar een Tool concert in Amsterdam, dan dagje Amsterdam en daarna vanaf Schiphol naar Engeland. Uiteraard familiebezoek.
We hebben ook nog een bruiloft van een goede vriend. En toeristendingen zie ik Jross niet doenquote:Op maandag 13 mei 2024 14:31 schreef AnneX het volgende:
Leuke dingen!
Ga je al die dagen op familiebezoek? Of tussendoor toeristen dingen doen?
hoe pakken jullie familie bezoek eigenlijk aan?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst naar een Tool concert in Amsterdam, dan dagje Amsterdam en daarna vanaf Schiphol naar Engeland. Uiteraard familiebezoek.
Ik ervaar het ook helemaal niet als vakantiequote:Op maandag 13 mei 2024 14:34 schreef Barreltje het volgende:
hoe pakken jullie familie bezoek eigenlijk aan?
ik merk dat ik het soms meer als een werk vakantie zie dan echt vakantie.. al die sociale verplichtingen ..
En Jross wèl? Wat zou je liever gaan doen?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ervaar het ook helemaal niet als vakantie
Jeetje joh, wat raar. Echt niemand? Je zou toch denken dat ze in rijen op de stoep staan.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn hier overigens nog nooit geweest. We wonen sinds 2009 samen.
Ross zijn vrienden zijn al een aantal keer geweestquote:Op maandag 13 mei 2024 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje joh, wat raar. Echt niemand? Je zou toch denken dat ze in rijen op de stoep staan.
Ik heb geen idee hoe hij het ervaart. En ik weet niet zo goed wat ik liever zou doen. Ik ben niet graag lang van huis. De vakanties van Blues & golfer zien er altijd wel prima uit voor mijquote:Op maandag 13 mei 2024 14:39 schreef AnneX het volgende:
En Jross wèl? Wat zou je liever gaan doen?
#werkvakantie
Kun je iets dergelijks boeken in september of zo?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij het ervaart. En ik weet niet zo goed wat ik liever zou doen. Ik ben niet graag lang van huis. De vakanties van Blues & golfer zien er altijd wel prima uit voor mijZon, lekker eten, strandje, stadjes/kastelen/burchten bezoeken.
Is het dan heel raar om niet daarheen te gaan maar samen iets heel anders te kiezen?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn hier overigens nog nooit geweest. We wonen sinds 2009 samen.
Zal wel in de lijn zijn met de commentaren hier over de plannen hier voor de komende jaren.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek op Facebook en weet gelijk weer waarom ik die app maar een paar keer per jaar open. Er komen hier tijdelijk statushouders wonen en ik zocht informatie. Walgelijke reacties weer![]()
Morgen krijg ik info over of ze mij willen hebben als buddy.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek op Facebook en weet gelijk weer waarom ik die app maar een paar keer per jaar open. Er komen hier tijdelijk statushouders wonen en ik zocht informatie. Walgelijke reacties weer![]()
Morgen krijg ik info over of ze mij willen hebben als buddy.
Ik vermoed van wel ja. Want of de plannen nou groot zijn zoals bij julliequote:Op maandag 13 mei 2024 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal wel in de lijn zijn met de commentaren hier over de plannen hier voor de komende jaren.
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
There cant be more of them than us
Zou Jason zingen
Serieus, gedoe over 5 mensenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel ja. Want of de plannen nou groot zijn zoals bij jullie, of mini zoals hier, maakt echt niet uit. Hier stelt een commercieel bedrijf een van zijn panden tijdelijk beschikbaar aan een whopping 5 mensen. Schande
![]()
Ik hoop dat een van die 5 van tuinieren of koken houdt
Volgens mij 5 losse mensen inderdaad. Morgen weet ik meer.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Serieus, gedoe over 5 mensenen dan statushouders die waarschijnlijk toch al in jullie plaats komen wonen wanneer er een huis is? Ik begrijp dat het geen gezin van 5 is maar 5 losse mensen?
Aanbieden om te helpen met taalles bij jou thuis, dan komt er vast een hulp aanbod
Jross wil per se naar de bruiloft van één van zijn beste vrienden. De familie is collateral damage: we zijn toch in de buurt. We hebben een hotelletje in Hereford en gaan daar de volgende dag ook samen wandelen en oude plekjes opzoeken. Je kon je ook op de website van het bruidspaar opgeven voor een gezamenlijk ontbijt met de gasten die in de buurt bleven slapen, maar dat is om half negen en uh, nee.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef Blues het volgende:
Is het dan heel raar om niet daarheen te gaan maar samen iets heel anders te kiezen?
Of wil Jross per se naar fam?
Je had het meegekregen dat Joost niet mee deed?quote:Op maandag 13 mei 2024 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zo eens de finale van het Songfestival terugkijken, eerder hadden we daar nog niet de kans voor.
Dit klinkt al wel weer wat leukerquote:Op maandag 13 mei 2024 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wil per se naar de bruiloft van één van zijn beste vrienden. De familie is collateral damage: we zijn toch in de buurt. We hebben een hotelletje in Hereford en gaan daar de volgende dag ook samen wandelen en oude plekjes opzoeken. Je kon je ook op de website van het bruidspaar opgeven voor een gezamenlijk ontbijt met de gasten die in de buurt bleven slapen, maar dat is om half negen en uh, nee.
Zet je zonnebril maar opquote:Op maandag 13 mei 2024 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zo eens de finale van het Songfestival terugkijken, eerder hadden we daar nog niet de kans voor.
We hebben hem net gezien. Wat een dijk van een aflevering zeg.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
De opening van Even tot hier” is blijkbaar op tiktok al 1,4 miljoen keer bekeken (ondertiteld)
Dat was niet te missen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je had het meegekregen dat Joost niet mee deed?
Hij was ook erg goed.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
De opening van Even tot hier” is blijkbaar op tiktok al 1,4 miljoen keer bekeken (ondertiteld)
#zonderboerengeenparkinsonquote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben hem net gezien. Wat een dijk van een aflevering zeg.
En eindelijk besteedt er eens een kijkcijferkanon aandacht aan de grote problemen rond glyfosaat en andere landbouwgiffen
Hoe had je die kinkhoestvaccinatie geregeld? Klinkt handigquote:Op maandag 13 mei 2024 19:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Jeetje @:Lucky_Strike gedoe over 5 mensen![]()
Ik deed wat werk, ging sporten met trainer, incl fijne meting. Daarna sushi, middagslaapje, beetje werken in het zonnetje en nu werken op bank. Zo nog een bordje groente maken om te snacken tijdens het laatste beetje werken en dan nog even een wandeling als droog en anders tv. Prima dagje zo!
Morgen drie meetings achter elkaar op vu, naar huis, wat werk, elektrische heggenschaar ophalen, auto apk keuring, kinkhoest vaccinatie halen, nog wat werk en mogelijk in avond nog hockeytraining (laat ik even afhangen van hoe ik me dan voel). Rest vd week weer wat rustigertot weekend, dan komt nichtje weer logeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |