Kan de levering(nog) worden aangepast?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuck. Woensdag wordt ons tuinhuis geleverd. Ik ben dan alleen thuis en kan dan alles alleen naar binnen dragen
Nee en nee. Levering kan wel worden aangepast maar dan kan het nog weken duren en dan horen we het ook op zijn best 2 dagen van te voren. Dat lost dus niets op.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan de levering(nog) worden aangepast?
En is buurjongen beschikbaar om samen te sjouwen?
Jaquote:Op maandag 13 mei 2024 12:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat, herkenbaar.
Ben (tegen de verwachting in) fan geworden van spoelen met zoutwater..
Oow zo... beetje lief kijken en de kanteldeur openzetten voor ze er zijn?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik zeker niet. Vooral niet omdat het in de schuur moet komen te liggen
Nope, wordt ook niets. Heftruck is te hoog voor de deur en het pakket te breed. Er moet echt gesjouwd wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zo... beetje lief kijken en de kanteldeur openzetten voor ze er zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanhouder wint. Na 8 maanden.
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, wordt ook niets. Heftruck is te hoog voor de deur en het pakket te breed. Er moet echt gesjouwd worden
Eerst naar een Tool concert in Amsterdam, dan dagje Amsterdam en daarna vanaf Schiphol naar Engeland. Uiteraard familiebezoek.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:14 schreef Blues het volgende:
Lekkerrr!
Gaan jullie nog weg?
Wij nog 2 wk werken en dan ook lekker 2 wk vrij
Leuke dingen!quote:Op maandag 13 mei 2024 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst naar een Tool concert in Amsterdam, dan dagje Amsterdam en daarna vanaf Schiphol naar Engeland. Uiteraard familiebezoek.
We hebben ook nog een bruiloft van een goede vriend. En toeristendingen zie ik Jross niet doenquote:Op maandag 13 mei 2024 14:31 schreef AnneX het volgende:
Leuke dingen!
Ga je al die dagen op familiebezoek? Of tussendoor toeristen dingen doen?
hoe pakken jullie familie bezoek eigenlijk aan?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst naar een Tool concert in Amsterdam, dan dagje Amsterdam en daarna vanaf Schiphol naar Engeland. Uiteraard familiebezoek.
Ik ervaar het ook helemaal niet als vakantiequote:Op maandag 13 mei 2024 14:34 schreef Barreltje het volgende:
hoe pakken jullie familie bezoek eigenlijk aan?
ik merk dat ik het soms meer als een werk vakantie zie dan echt vakantie.. al die sociale verplichtingen ..
En Jross wèl? Wat zou je liever gaan doen?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ervaar het ook helemaal niet als vakantie
Jeetje joh, wat raar. Echt niemand? Je zou toch denken dat ze in rijen op de stoep staan.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn hier overigens nog nooit geweest. We wonen sinds 2009 samen.
Ross zijn vrienden zijn al een aantal keer geweestquote:Op maandag 13 mei 2024 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje joh, wat raar. Echt niemand? Je zou toch denken dat ze in rijen op de stoep staan.
Ik heb geen idee hoe hij het ervaart. En ik weet niet zo goed wat ik liever zou doen. Ik ben niet graag lang van huis. De vakanties van Blues & golfer zien er altijd wel prima uit voor mijquote:Op maandag 13 mei 2024 14:39 schreef AnneX het volgende:
En Jross wèl? Wat zou je liever gaan doen?
#werkvakantie
Kun je iets dergelijks boeken in september of zo?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij het ervaart. En ik weet niet zo goed wat ik liever zou doen. Ik ben niet graag lang van huis. De vakanties van Blues & golfer zien er altijd wel prima uit voor mijZon, lekker eten, strandje, stadjes/kastelen/burchten bezoeken.
Is het dan heel raar om niet daarheen te gaan maar samen iets heel anders te kiezen?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn hier overigens nog nooit geweest. We wonen sinds 2009 samen.
Zal wel in de lijn zijn met de commentaren hier over de plannen hier voor de komende jaren.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek op Facebook en weet gelijk weer waarom ik die app maar een paar keer per jaar open. Er komen hier tijdelijk statushouders wonen en ik zocht informatie. Walgelijke reacties weer![]()
Morgen krijg ik info over of ze mij willen hebben als buddy.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek op Facebook en weet gelijk weer waarom ik die app maar een paar keer per jaar open. Er komen hier tijdelijk statushouders wonen en ik zocht informatie. Walgelijke reacties weer![]()
Morgen krijg ik info over of ze mij willen hebben als buddy.
Ik vermoed van wel ja. Want of de plannen nou groot zijn zoals bij julliequote:Op maandag 13 mei 2024 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal wel in de lijn zijn met de commentaren hier over de plannen hier voor de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |