Dit is niet hoe bewijslast werkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:53 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Kan zijn, maar feit is dat hij provocerend gedrag vertoonde. Waarom kan hij zich niet normaal gedragen ? Hij zal niet zomaar naar huis gestuurd worden.
Dat meisje had zelf ook al op twitter gepost dat Joost niet in de buurt van haar zou mogen ademen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat die journalisten intimideren kan dat meisje van Israel toch niks aan doen
Ja eindelijk een écht televotenummer, die je volgens mij zowat nooit gaat overtreffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat moment had ik me dus echt op verheugd. Echt zwaar klote dat we dat gewoon nooit gaan zien.
Zou toch geniaal zijn "Hi guys, having fun without me?"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:54 schreef HiZ het volgende:
Ik weet niet of Joost het wil, maar we kunnen natuurlijk de stemmen van Nederland door hem laten geven.
Ze zetten gewoon Willem van Beusekom weer in dat hokje, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:52 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hoe gaat hij straks in dat hokje commentaar leveren alsof er niets gebeurd is...
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Zou toch geniaal zijn "Hi guys, having fun without me?"
Die persconferentie was al heel vreemd met zijn ‘houding’ en dito zuigende opmerking. Moet je gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal geen feit. Dat kun je helemaal niet zeggen.
Onzin deed Maneskin ook continuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:56 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die persconferentie was al heel vreemd met zijn ‘houding’ en dito zuigende opmerking. Moet je gewoon niet doen.
Mag niet volgens de regels Hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:56 schreef ashardalan het volgende:
Gewoon die Nederlandse gozer volgend jaar weer sturen, met hetzelfde liedje.
Weekend at Bernies 3?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zetten gewoon Willem van Beusekom weer in dat hokje, dat zal ze leren
Ik dacht dat haar songwriter dat had gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat meisje had zelf ook al op twitter gepost dat Joost niet in de buurt van haar zou mogen ademen.
Meltdown incoming.quote:
In diezelfde persco verdedigde hij Eden Golan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:56 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die persconferentie was al heel vreemd met zijn ‘houding’ en dito zuigende opmerking. Moet je gewoon niet doen.
Er is niet echt een reden dat Joost Klein niet nog een keer mee mag doen, maar het lied moet altijd nieuw zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ik ben hier enkel als ramptoerist...
Ze moetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom wil Nederland nog punten geven eigenlijk?
quote:De Noor Alessandra Mele zou tijdens de Eurovisieshow op zaterdag de punten van Noorwegen toekennen. Nu trekt ze zich enkele uren voor de uitzending terug uit de taak, meldt NRK in een persbericht.
De reden is de ontstoken situatie in Malmö dit jaar, staat er in het persbericht.
– We hebben er geen commentaar op, zegt Meles-manager Guttorm Raa wanneer VG hem vraagt wat Mele in de situatie doet aftreden.
NRK-kanaalhost Ingvild Heljesen neemt de taak op zich om punten toe te kennen in plaats van Mele.
Verplicht en zoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wordt overgenomen door een anderquote:
Andere toonhoogtequote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is niet echt een reden dat Joost Klein niet nog een keer mee mag doen, maar het lied moet altijd nieuw zijn.
Erg jammerquote:
Gelukkigquote:
En heeft ABBA niet meerdere keren gewonnen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is niet echt een reden dat Joost Klein niet nog een keer mee mag doen, maar het lied moet altijd nieuw zijn.
Hoe zat het dan met de 2000 editie?quote:
Oh dat is een plaatje, geniepig weer hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden eerder tiktoks opgenomen samen
Nee, en al hadden ze dat wel, dan nog was het niet met hetzelfde lied geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En heeft ABBA niet meerdere keren gewonnen?
Inderdaad. Laat het dan maar gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En anders? Word je uitgesloten van het songfestival?
Tenzij de NPO zelf een verzonnen onderzoek start?quote:
Nou mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En anders? Word je uitgesloten van het songfestival?
Iets met contract en zo?quote:
Zij was thicc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dat is dat lekkere mokkel uit Noorwegen ja boh
Vanwege een incident achter de schermen, waarmee de organisatie momenteel bezig is. Volgens de nu.nl liveblogquote:
Dat laatste wist ik idd, maar was een vraag. Dacht dat ze meermaals hadden gewonnen. Ik meen me te herinneren dat ze meermaals meegedaan hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, en al hadden ze dat wel, dan nog was het niet met hetzelfde lied geweest.
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Toch zonde hoe door één beslissing (van voor ESC nog) dit hele gebeuren waar zoveel mensen keihard voor werken en zoveel fans een jaar lang naar uitkijken heeft verneukt.
Als ik bijv. zo'n MattESC zie posten over dat hij niet kan wachten totdat dit jaar over is dan zegt het wel wat. Dat heeft dan niet alleen met NL te maken, maar gewoon in het algemeen is het een tering bende dit jaar.
Je bent in de war met Johnny Loganquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik idd, maar was een vraag. Dacht dat ze meermaals hadden gewonnen. Ik meen me te herinneren dat ze meermaals meegedaan hebben.
Waren al eerder incidenten dat een bepaalde delegatie Bambie Thug ging filmen/foto maken en bepaalde termen gebruikte daarbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanwege een incident achter de schermen, waarmee de organisatie momenteel bezig is. Volgens de nu.nl liveblog
Het begon al bij dat lek uit Italië.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Toch zonde hoe door één beslissing (van voor ESC nog) dit hele gebeuren waar zoveel mensen keihard voor werken en zoveel fans een jaar lang naar uitkijken heeft verneukt.
Als ik bijv. zo'n MattESC zie posten over dat hij niet kan wachten totdat dit jaar over is dan zegt het wel wat. Dat heeft dan niet alleen met NL te maken, maar gewoon in het algemeen is het een tering bende dit jaar.
Ik gok dat dat een moetje is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Werd natuurlijk moedwillig gelektquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het begon al bij dat lek uit Italië.
Waar hij van verdacht wordt;quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, Joost zal vast niet heel vriendelijk zijn geweest tegen die mevrouw, maar ik krijg het idee dat het meer op het niveau "fuck off" is dan "I know where your children live".
‘Fuck off’ zal het dus niet zijnquote:Any person who proves guilty to threatening another person about carrying out a criminal act in a way that provokes a serious fear in the other person for his or her, or someone else’s, personal security, property, freedom or peace, shall be sentenced to a fine or imprisonment for at most a year.
Om live in deze shitshow ongenoegen te laten blijken, hopelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok op nog een paar pauzenummers met Zweedse eigengeilerij vanavond, idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstek
Zou ik begrijpen, maar het laat wel aan iedereen zien hoe wij erover denken. Take back the narrative.quote:
Het gaat scheef bij de EBU. SVT kan hier niet zo veel aan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstek
Echte poepz0r kwaliteitspost, bohhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dat is dat lekkere mokkel uit Noorwegen ja boh
110% anti-Luxemburgquote:
Zweden kan hier weinig aan doen, als host. Die bepalen dit niet. Te makkelijk om het in de schoenen van "Zweden" te schuiven. EBU is de boosdoener. Alsof Zweden als host kan bepalen wie er mee mogen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar zit dan vast wel genoeg vertraging in om te knippen oidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Om live in deze shitshow ongenoegen te laten blijken, hopelijk.
Er zou een liedje komen over österdahlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik gok op nog een paar pauzenummers met Zweedse eigengeilerij vanavond, idd.
België trekt zich ook terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine voorspelling;
Nog twee landen stoppen ermee. Stop de tijd
Niet echt, geen idee wie dat is, maar ik begrijp hieruit dat ABBA geen 2 keer heeft meegedaan. Dankquote:
Ook property,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Waar hij van verdacht wordt;
[..]
‘Fuck off’ zal het dus niet zijn
We kunnen, net als toen, de diskwalificatie interpreteren als een "nationale ramp" en dan wegens omstandigheden niet uitzenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zat het dan met de 2000 editie?
Ik denk dat die misschien er genoeg heeft van de situatie en blij is dat er een beslissing is genomen?quote:
Jawel maar 1 x werden ze niet gekozen. Ze deden toen mee met Ring Ringquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet echt, geen idee wie dat is, maar ik begrijp hieruit dat ABBA geen 2 keer heeft meegedaan. Dank
Oh jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met Luxemburg als land te maken maar waar ze geboren is dat ze zo reageert.
Top Ideequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We kunnen, net als toen, de diskwalificatie interpreteren als een "nationale ramp" en dan wegens omstandigheden niet uitzenden.
Onafhankelijkheid per direct terugdraaien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Annexeren die handel en er een gevangenis o.i.d. van maken
Luxemburgquote:
Zij is Israëlisch van origine.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat die misschien er genoeg heeft van de situatie en blij is dat er een beslissing is genomen?
Stonk hij uit zijn bek?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat meisje had zelf ook al op twitter gepost dat Joost niet in de buurt van haar zou mogen ademen.
Heeft gewoon met haar achtergrond te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat die misschien er genoeg heeft van de situatie en blij is dat er een beslissing is genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |