#boycotikeaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:41 schreef superniger het volgende:
Alle diplomatieke banden met Zweden verbreken.
De sensationalistische kant in mij heeft dan toch wel weer zin in die hele shitshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Em31 het volgende:
Er hebben heel veel Nederlanders kaartjes voor de shows vandaag, dit wordt sowieso een shitshow in de zaal ook.
Ja daar houden ze in Turkije niet van, oneerlijke verkiezingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef quirina het volgende:
Wij moeten een voorbeeld nemen aan Turkije. Turkije wil niet eens meedoen met het Eurovisie Songfestival omdat het allemaal om politiek draait en gewoon niet eerlijk gaat qua stemmen.
Ja maar wie mist Turkije nou.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef quirina het volgende:
Wij moeten een voorbeeld nemen aan Turkije. Turkije wil niet eens meedoen met het Eurovisie Songfestival omdat het allemaal om politiek draait en gewoon niet eerlijk gaat qua stemmen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Noem het een complot. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Nederland een gevaar was voor de winst van Israël. Dus hebben ze iets kleins gezocht als een stok om mee te slaan. Winst Israël veiliggesteld
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, nu komen er users die nooit naar het songfestival kijken ineens doen alsof ze precies weten hoe het zit.
Europapa instarten en je krijgt vast een boel emnsen meequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:47 schreef Arth_NL het volgende:
Shit... heb tickets voor de liveshow vanavond. Ik had zo'n zin in een geweldig feestje, om luid Europapa mee te zingen, te dansen. Het wordt nu zo veel minder leuk. En het is zo moeilijk om een oordeel te hebben omdat er zo weinig bekend is. De EBU moet een goede reden hebben om zo'n beslissing te nemen.
Daar geloof ik dan weer niet in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Noem het een complot. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Nederland een gevaar was voor de winst van Israël. Dus hebben ze iets kleins gezocht als een stok om mee te slaan. Winst Israël veiliggesteld
Ik denk dat deze DQ meer in het voordeel van Kroatië is dan van Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Niks met Israël of de Israëlische delegatie te maken. Hopelijk kan er dan ook gestopt worden met het wijzen naar Israël, de situatie is al erg genoeg in de wereld met de onderlinge frustraties en dit incident met Joost staat er volledig buiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Momo het volgende:
oh en als mensen nog niet kunnen lezen.
[ x ][ x ]
[ x ]
Die Osterdahl gaat sowieso uitgejoeld worden als ze hem introduceren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Em31 het volgende:
Er hebben heel veel Nederlanders kaartjes voor de shows vandaag, dit wordt sowieso een shitshow in de zaal ook.
Je maakt er weer een heel verhaal van in je hoofd. Stukje GGZ.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
Ik leef wel oprecht mee met die mensen die een kaartje hebben gekocht speciaal voor Nederland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |