Tuurlijk niet. Denk je dat Cornald en de AVROTROS dan nog hem zouden steunen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Joost Klein heeft gewoon een vrouw seksueel lastig gevallen
En zijn beurs weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Let maar op er komt niks uit. Joost wel genaaid
Uiteraard, want stemmen levert geld op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef kilon het volgende:
Het zal me niks verbazen als bij het stemmen vanavond Nederland er nog instaat, want technische problemen.
Of dat is waarom ze hebben gewacht, om te kijken of ze dat goed konden fiksen.
Ik ben wel benieuwd of dat betekent dat in Nederland nog wel gestemd mag worden of niet.
Dit idd, ik vind zijn statement behoorlijk veelzeggend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Greys het volgende:
En als Cornald tweet dat het echt nauwelijks iets voorstelde geloof ik hem want die gaat z'n baan hier niet voor op het spel zetten als het erg was.
Dat zou een goed idee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:01 schreef Scrummie het volgende:
We mogen nog wel punten geven!![]()
Krijg lekker de touwtering joh, daar ga je toch niet aan beginnen vanavond. Tenzij ze Joost zelf die punten laten geven met een grote fuck you erbij.
Ik hoop dat we dat moment pakken voor een statement maar vrees van niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef StellaClark het volgende:
"we staan achter Joost en zijn woedend - maar we gaan wel netjes punten geven aan andere landen en maken er geen woorden aan vuil"
Nederlandse principes zijn nooit zoveel waard. Zou mooi zijn als Nikkie toch iets deed.
Ook een manier om zijn pensioen te bespoedigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Greys het volgende:
En als Cornald tweet dat het echt nauwelijks iets voorstelde geloof ik hem want die gaat z'n baan hier niet voor op het spel zetten als het erg was.
Mooi stom dat ze dat doen zonder te weten wat er exact aan de hand is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spanje sprak zich gisteren al wel uit trouwens. Staan ook achter Joost
Boh, Joost die de punten geeft. Dat zou pas een statement zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:01 schreef Scrummie het volgende:
We mogen nog wel punten geven!![]()
Krijg lekker de touwtering joh, daar ga je toch niet aan beginnen vanavond. Tenzij ze Joost zelf die punten laten geven met een grote fuck you erbij.
Cornald Maas wil alleen maar zijn baantje redden en de hele boel in de doofpot duwenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Denk je dat Cornald en de AVROTROS dan nog hem zouden steunen?
Joost zijn jongensdroom dondert in elkaar. Hij was mega succesvol in het gene wat hij deed. De avrotros zou hem gestolen kunnen worden, dit was en is nooit zijn publiek geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het incident echt meevalt en AVRO hem blijft steunen, denk ik dat het voor de carrière van Joost niet eens zo slecht hoeft te zijn.
Maar hij zal liever daar op het podium gestaan hebben vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |