Dan maar geen ruggengraat. Ik kan het niet aanzien. Voor het eerst sinds 1986 niet kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die vanavond niet gaan kijken hebben geen ruggengraat.
Hopelijk dat hele plein keihard joelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:56 schreef Vicky het volgende:
Op NOS staat dat NL vanavond wel punten gaat geven
https://nos.nl/collectie/(...)hokt-door-beslissing
zou me niks verbazen, zeker als nikki bevriend is met joost klein en appiemussa(die vogel) ook een influencer, dus we zullen het zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja op z'n minst door Cornald en misschien Nikkie straks bij de punten... maar Nederlanders hebben daar de ballen niet voor ofzo.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk niet uit principequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De delegatie van Israël heeft hier niets mee van doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:thevulture, als je lef hebt, begin dan tijdens het opbouwen van Israel om Europapa te zingen. De hele zaal gaat zeker meedoen.
Hebben geen poot om op te staan. Een wedstrijd mag haar eigen regels hebben. Zo wilde Roddelpraat meedoen aan de televisierring en werd uitgesloten. Aangevochten bij de rechter, verloren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef Distinction het volgende:
Wel een gok van de EBU. Mocht Joost over een paar weken gewoon vrijgesproken worden zie je natuurlijk een hele berg aan financiele claims tegemoetkomen.
Als we aan de beurt zijn alleen een shot van een speaker in een lege studio waar keihard Europapa op draait tonen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:56 schreef Vicky het volgende:
Op NOS staat dat NL vanavond wel punten gaat geven
https://nos.nl/collectie/(...)hokt-door-beslissing
Dan stem jij lekker op een deelnemer die al de hele week anderen loopt te bedreigen lekker doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef superniger het volgende:
Alsnog ga ik vanavond op Israël stemmen.
#trustthecornaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Greys het volgende:
En als Cornald tweet dat het echt nauwelijks iets voorstelde geloof ik hem want die gaat z'n baan hier niet voor op het spel zetten als het erg was.
JAAA hahahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als we aan de beurt zijn alleen een shot van een speaker in een lege studio waar keihard Europapa op draait tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |