SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KaaphaasI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
's Ochtends heb ik nooit tijd, ik ga direct naar het werk en pas op kantoor is het eerst de spullen (de laptop enzo) op het bureau leggen en dan gelijk langs het koffiezetapparaat. En later in de ochtend dan een broodje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De TT is prima. Het schriftje met alle aantekeningen ligt ter inzage op tafel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De TT is prima. Het schriftje met alle aantekeningen ligt ter inzage op tafel.![]()
![]()
![]()
Ik eet een broodje onderweg naar mijn werk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik nooit tijd, ik ga direct naar het werk en pas op kantoor is het eerst de spullen (de laptop enzo) op het bureau leggen en dan gelijk langs het koffiezetapparaat. En later in de ochtend dan een broodje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik eet een broodje onderweg naar mijn werk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas staat klaar met de koffie en thee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat lees je? Vertel het ons.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas houdt de koffie warm op het warmhoudplaatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:23 schreef Lovely het volgende:
Heb net ontbijt op, dus straks graag koffieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Laat ons niet langer in spanning.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja.... hoogspanning zelfs.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt de koffie warm op het warmhoudplaatje.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat geval is echt een forum vervuilerquote:DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
* greysbones valt van de stoelquote:DM’s gonzen zacht,
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een gedoe zeg!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en die moet je dan ook nog eens gaan voeren enzo!![]()
En al die gebroken nachten...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en die moet je dan ook nog eens gaan voeren enzo!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, koffie. Eindelijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ellende is dat. En die scherven kom je op de gekste plaatsen tegen, aan de andere kant van de keuken enzo.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom op het juiste moment binnen zie ik.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef aloa het volgende:
Vete tussen rappers Kendrick Lamar en Drake, 'disstracks' domineren hitlijsten![]()
![]()
![]()
Je hebt triest en je hebt triest
DM’s gonzen zacht,
Wat duurt dat lang, dat onderzoek naar dat incident met Joost.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kansloos zag het van de week al voorbij komen op tvquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef aloa het volgende:
Vete tussen rappers Kendrick Lamar en Drake, 'disstracks' domineren hitlijsten
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig geen last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef aloa het volgende:
Vete tussen rappers Kendrick Lamar en Drake, 'disstracks' domineren hitlijsten![]()
![]()
Ik lees het toevallig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kansloos zag het van de week al voorbij komen op tv![]()
Gisteren te pittig gegeten
Dat kan hij niet aan op zijn leeftijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pittig etenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gisteren te pittig gegeten
Dat kan hij niet aan op zijn leeftijd![]()
![]()
Misschien moet hij gewoon door iemand anders vervangen worden aangezien hij een functie elders lijkt te moeten gaan zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat duurt dat lang, dat onderzoek naar dat incident met Joost.![]()
![]()
Ja? Zeg het eens?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze vindt me niet pittig.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent veelquote:
Maar niet pittig
DM’s gonzen zacht,
Nou Justin, je kunt het proberen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt me nog nooit boos gezien, denk ik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar boos is niet perse pittigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit boos gezien, denk ik.
DM’s gonzen zacht,
Maar nu wel teleurgesteldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit boos gezien, denk ik.![]()
![]()
Hij kan wel pittig bolken!quote:Bij deze!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit boos gezien, denk ik.![]()
![]()
Nouja, ehh.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, zo is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan wel pittig bolken!
[ afbeelding ]
[..]
Bij deze!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen zin om mijn lenzen in te gaan doenDM’s gonzen zacht,
* gebrokenglas neemt nu hele sterke koffie en een broodje met pittige curry erop.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
https://nos.nl/artikel/25(...)nale-nog-onduidelijk
Joost Klein na klacht verhoord door politie, deelname aan finale nog onduidelijk
Er is een klacht ingediend tegen Joost Klein. Dat meldt de Zweedse politie aan de NOS. Waar die aanklacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker. De klacht is gisteren ingediend.
De politie zegt dat Joost Klein gisteravond laat is verhoord. Degene die de klacht heeft ingediend, is ook verhoord. De zaak is nu doorgegeven aan de openbaar aanklager. Die gaat bepalen wat ermee zal gebeuren. De afwikkeling van de zaak kan nog weken duren.
Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk.![]()
Zolang je de bolk nog maar kan zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
Ik heb geen zin om mijn lenzen in te gaan doen![]()
Ik denk dat we geen Joost gaan zien vanavondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:43 schreef aloa het volgende:
Joost Klein na klacht verhoord door politie, deelname aan finale nog onduidelijk
Er is een klacht ingediend tegen Joost Klein. Dat meldt de Zweedse politie aan de NOS. Waar die aanklacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker. De klacht is gisteren ingediend.
De politie zegt dat Joost Klein gisteravond laat is verhoord. Degene die de klacht heeft ingediend, is ook verhoord. De zaak is nu doorgegeven aan de openbaar aanklager. Die gaat bepalen wat ermee zal gebeuren. De afwikkeling van de zaak kan nog weken duren.
Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:43 schreef aloa het volgende:
Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk.
Dat van die vrouwelijke tv-medwerker was 1 van de minder voorkomende suggesties gisteren. De focus lag vooral op een Zweedse fotograaf.![]()
Wat is het nuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:43 schreef aloa het volgende:
Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk.
Een klacht
Of een aanklachtDM’s gonzen zacht,
Ja alleen de opname van laatst dan, denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen Joost gaan zien vanavond
Tenzij het echt een diskwalificatie wordt.![]()
Een [KLB]-topic!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is het nu
Een klacht
Of een aanklacht![]()
![]()
Wat een gedoe. Laat die man toch gewoon zingen. Sort it out later.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk niet dat ze in de finale een opname gaan uitzendenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen de opname van laatst dan, denk ik.
Tenzij het echt een diskwalificatie wordt.![]()
Zo, weer schoon
I'm surrounded by morons!
Want straks blijkt die aanklacht wellicht ongegrond en is Joost ten onrechte uitgesloten van deelname. En krijg je daar weer gedoe over.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Andersom willen ze ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Want straks blijkt die aanklacht ongegrond en is Joost ten onrechte uitgesloten van deelname. En krijg je daar weer gedoe over.![]()
Het antwoord is altijd 11.quote:I'm surrounded by morons!
Eén vinger. De middelste.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan is diskwalificatie de enige andere voor de hand liggende mogelijkheid; hij komt echt niet meer op het podium te staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in de finale een opname gaan uitzenden
Z'n eigen glazen ingegooid. Behoorlijk zuur, als je in gedachten houdt dat hij dit voor zijn ouders deed.![]()
Haar bril is op sterkte.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We weten nog steeds niet wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is diskwalificatie de enige andere voor de hand liggende mogelijkheid; hij komt echt niet meer op het podium te staan.
Z'n eigen glazen ingegooid. Behoorlijk zuur, als je in gedachten houdt dat hij dit voor zijn ouders deed.![]()
Dat de NOS een of ander vaag nieuws artikel uitbrengt
Waarin eigenlijk 0,0 staat
Verandert niks
DM’s gonzen zacht,
Wordt een beetje langdradig
Dat welDM’s gonzen zacht,
Zo toch maar eens wat kleding aantrekken en ontbijten.
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
Ach dat verhaal kan net zo goed wat aangedikt zijn om wat extra sympathie en zieltjes te winnen. Ik kijk nergens meer van op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is diskwalificatie de enige andere voor de hand liggende mogelijkheid; hij komt echt niet meer op het podium te staan.
Z'n eigen glazen ingegooid. Behoorlijk zuur, als je in gedachten houdt dat hij dit voor zijn ouders deed.
Niet naakt ontbijtenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Fogel het volgende:
Tevens bolk.
DM’s gonzen zacht,
Ja doe maar niet andersomquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Fogel het volgende:
Tevens bolk.![]()
![]()
Nee niets staat vast natuurlijk, maar:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten nog steeds niet wat er aan de hand is![]()
Dat de NOS een of ander vaag nieuws artikel uitbrengt
Waarin eigenlijk 0,0 staat
Verandert niks
- Er is dus een (aan)klacht naar hem die door de politie onderzocht wordt.
- De Nederlandse vlag is van zijn kamer daar verwijrderd.
- Hij was niet bij de repetities aanwezig.
- Hij lijkt met de noorderzon vertrokken te zijn.
- Hij heeft ESF op instagram ontvolgd en zijn filmpjes van het Songfestival verwijderd.
Er lijkt toch wel iets gaande te zijn rondom hem!![]()
![]()
Kan op zich wel als ik de room service bel.quote:I'm surrounded by morons!
Weet jij of die klacht naar hem isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee niets staat vast natuurlijk, maar:
- Hij heeft ESF op instagram ontvolgd en zijn filmpjes van het Songfestival verwijderd.
Er lijkt toch wel iets gaande te zijn rondom hem!
Of van hem?
Ze zeggen dat de vlag is verwijderd
Hij was niet bij de rep
Hij schijnt heel boos te zijn op de EBUDM’s gonzen zacht,
Naakte bolk wel de beste bolk!I'm surrounded by morons!
Deze man weetquote:
Hmmm fok is sloomDM’s gonzen zacht,
Dat laatste was ie de afgelopen dagen alquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet jij of die klacht naar hem is
Of van hem?
Ze zeggen dat de vlag is verwijderd
Hij was niet bij de rep
Hij schijnt heel boos te zijn op de EBU![]()
We weten nog niks hé.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n eigen glazen ingegooid. Behoorlijk zuur, als je in gedachten houdt dat hij dit voor zijn ouders deed.
Het is een klacht, meer (nog) niet.![]()
Misschien staat er nog een notitie in het schriftje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
Ik kan de klacht ook helemaal niet terugvinden in KLBAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja kan jij ff kijken in je schriftje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien staat er nog een notitie in het schriftje?![]()
FA zitten in het complotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
Ik kan de klacht ook helemaal niet terugvinden in KLB
![]()
DM’s gonzen zacht,
Hij zat toch gewoon in zijn hotel. ALs er een incident is waar de politie onderzoek naar doet mag hij toch het land helemaal niet uit lijkt mij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Er lijkt toch wel iets gaande te zijn rondom hem!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* Fogel zet tune van x-files aanI'm surrounded by morons!
* gebrokenglas kijkt in de index maar ziet niets relevants. 🤷♂️quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan jij ff kijken in je schriftje?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt in de index maar ziet niets relevants. 🤷♂️![]()
![]()
FTFYquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
- Hij lijkt met de noorderzon het noorderlicht vertrokken te zijn.
Er lijkt toch wel iets gaande te zijn rondom hem!![]()
Hij heeft gewoon de cameraman/vrouw gemisgendert ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
Geen idee allemaal wat Joost betreft, maar het lijkt niet zomaar een publiciteitsstunt of zo.I'm surrounded by morons!
Dat is meer iets voor BNW.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
Geen idee allemaal wat Joost betreft, maar het lijkt niet zomaar een publiciteitsstunt of zo.
Onmogelijk![]()
![]()
Of ze hebben hem uitgelokt en daar is hij in getrapt ....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de cameraman/vrouw gemisgendert ofzo![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
DM’s gonzen zacht,
Ja dat was het verhaal met die Zweedse fotograaf, maar nu draait het dus om iemand anders blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Of ze hebben hem uitgelokt en daar is hij in getrapt ....![]()
Nouja, we gaan het wel zien.
Ik drink er geen slok koffie minder om. Koffie!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat dacht ik in eerste instantie wel. Al zou dat een hele rare stunt zijn geweestquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
Geen idee allemaal wat Joost betreft, maar het lijkt niet zomaar een publiciteitsstunt of zo.
Wat ik ook raar vond is dat hij met de vlag over zijn hoofd bij het persmoment zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die dingen gebeurenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Of ze hebben hem uitgelokt en daar is hij in getrapt ....![]()
Het is ook wel een hele beladen versie van het ESF dit jaar..![]()
Ik ook niet. Had toch al niets met die gastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, we gaan het wel zien.
Ik drink er geen slok koffie minder om. koffie!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. En het is goed dat ze politiek en wereldproblematiek uit het ESF willen houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren![]()
Het is ook wel een hele beladen versie van het ESF dit jaar..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat schijnt hij vaker te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie wel. Al zou dat een hele rare stunt zijn geweest
Wat ik ook raar vond is dat hij met de vlag over zijn hoofd bij het persmoment zat
Zijn verschillende filmpjes van
Ook op lowlands
Handig nee , maar meer dan dat is het ook niet denk ikDM’s gonzen zacht,
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En het is goed dat ze politiek en wereldproblematiek uit het ESF willen houden.![]()
![]()
![]()
Jij volgt het dus niet
Want het draait juist om politiek
DM’s gonzen zacht,
Rare kwibus is het. Hoe zet je Nederland neer met dit gedrag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat schijnt hij vaker te doen
Zijn verschillende filmpjes van
Ook op lowlands
Handig nee , maar meer dan dat is het ook niet denk ik
Maar goed hij heeft zich zelf waarschijnlijk de das om gedaan met een of ander iets.
Ben benieuwd wanneer we iets gaan horen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mee eens ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En het is goed dat ze politiek en wereldproblematiek uit het ESF willen houden.
Helaas gebeurt het toch.![]()
Zullen we het maar niet over hebbenquote:
https://www.ad.nl/buitenl(...):~:text=voor%20panda's%20doorgaan-,Chinese%20dierentuin%20onder%20vuur%20na%20zwart%2Dwit%20verven%20honden%20voor,nieuwe%20'panda%2Dtentoonstelling'.
Honden.zwartwit geverfd voor nieuwe panda-tentoonstelling.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over hebben
https://www.ad.nl/buitenl(...):~:text=voor%20panda's%20doorgaan-,Chinese%20dierentuin%20onder%20vuur%20na%20zwart%2Dwit%20verven%20honden%20voor,nieuwe%20'panda%2Dtentoonstelling'.![]()
![]()
LIVE | Zweedse politie: ’Joost Klein verhoord in verband met bedreigingen’
https://www.telegraaf.nl/(...)and-met-bedreigingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oorspronkelijk niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij volgt het dus niet
Want het draait juist om politiek![]()
Jij weet ook dat het 1 en al politiek is tegenwoordigquote:DM’s gonzen zacht,
Ik wil het juist hebben over koffie en broodjes.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
💩💩💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wil het juist hebben over koffie en broodjes.![]()
![]()
Dat wordt ervan gemaakt ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
ij weet ook dat het 1 en al politiek is tegenwoordig
Maar is niet het doel van het ESF...![]()
Dit gaat ten koste van de bolkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:08 schreef maily het volgende:
Daar
[..]
Gaat het nog sneller
De servers hebben er ook moeite mee![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dichtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:12 schreef maily het volgende:
Nog
[..]
Dicht of is dat gewoon een elastiekje om een lege doos?DM’s gonzen zacht,
Ons een beetje lekker zitten te maken zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nu een foto van de volle binnenkant!
Alle verdiepingen!![]()
![]()
Geenverdiepingenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nu een foto van de volle binnenkant!
Alle verdiepingen!
DM’s gonzen zacht,
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ons een beetje lekker zitten te maken zeker1 kilo? Dat is een heel grote doos danquote:![]()
![]()
Geen kiloquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:19 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
1 kilo? Dat is een heel grote doos dan
DM’s gonzen zacht,
Kilo lindt chocola kost je ook 50 euro ofzoDM’s gonzen zacht,
Ik ben gewoon nog moequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Helaashelaasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
dat dacht ik gisteren gelezen te hebben ....DM’s gonzen zacht,
Dat is een hele goede vraag.. iets lekkersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev, wat wil je dat ik kook vanavond?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
BohI'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: